Ik zie hem ook Bo! Ben benieuwd naar je test morgen! Hier nog niks, voel me niks anders dan normaal. Hopelijk is mijn innesteling nog niet geweest. Dit heb ik van een site (uitgaande van een regelmatige cyclus, die ik wel zo ongeveer heb): Tijdslijn met de belangrijkste gebeurtenissen rond de innesteling. Dag 1: Eerste dag laatste ongesteldheid. Dag 14: Eisprong. Dag 14: Bevruchting In de meeste gevallen vindt de bevruchting binnen 12 uur na de eisprong plaats. Dag 23: Innesteling Doorgaans is 9 dagen na de eisprong de innesteling. Dag 28: Overtijd Zonder bevruchting zou dit de eerste dag zijn dat je weer ongesteld wordt. Als je wel bevrucht bent, is dit de eerste dag dat je overtijd bent en kan testen of je zwanger bent. Ik zit nog geen 9 dpo, dat is vrijdag,, Dus ik moet de moed nog niet opgeven!
Ik had voor mijn zwangerschap hele onregelmatige cyclussen. Na mijn zwangerschap helemaal niet. Daardoor ben ik doorverwezen naar de gyn en die zag dat mijn eierstokken vol zaten met eitjes die niet springen. Zelf heb ik wel overbeharing. Maar meer achter op de bovenbenen en op mijn buik. Maarja je bent nog maar in de eerste ronde. Dus er kan nog vanalles gebeuren en je bent nog maar net gestopt met de nuvaring. Hier werd ik na 6 maanden helemaal niet ongi doorgestuurd. Maar bij mij heb ik ook van die testen zoals jou. Vaak heel donker en bij mij ook vals positieven. Maar nogmaals, ik zou eerst gewoon afwachten. Ook omdat je verder geen symptomen er van hebt
Ik zie wel wat maar vind 7 dpo nog iets te vroeg. Hoop dat het een mooie plakbeeb is voor je. Alvast lichtelijk gefeliciteerd
Jeetje dames wat testen jullie allemaal vroeg! Ik hoop dat de streepjes mooi op gaan lopen. Zelf ben ik even wat minder hier te vinden, wil me niet teveel focussen op kwaaltjes of vroeg testen. TOt nu toe lukt me dat aardig! SUcces met wachten dames!!
Ja zegguh ik kijk een kleine dag niet en dan zie ik meteen 2 licht positieve testen? Nice! Ik zie um bij beide Juffie en Bo.. Spannend hoor..
Net weer 1 gedaan maar daar kan ik niet veel van maken. Zal denk ik liggen aan ochtend urine ?? Ik HAAT testen !! Tnx ladies voor alle lieve reacties !!
Hallo Dames Ik zou ook graag op jullie lijstje willen.. Mijn NOD is 14 december.. afgelopen zondag zou mijn eisprong geweest zijn en sinds gister avond pijnlijke tepels en sinds vanmorgen last van krampjes en buikpijn. Ook heb ik het sinds een paar dagen constant koud terwijl verwarming op 23 staat.. owja.. Mupke26.. 27jaar.. ronde 7.. eerste kindje.
Ja Bo87 ik zie het ook! Jullie maken me gek, nu wil ik ook testen ( op 4 dpo ghahaha). Dacht dat ik ronde 2 rustiger zou zijn.... Niet dus...
Doordat jullie zo vroeg testen, word ik ongeduldig... Maar wil eigenlijk niet voor zondag testen! Wat zijn jullie gemeen!
Bekijk bijlage 431780 Ik heb ook weer getest..vanmiddag. Zien jullie iets? Foto is gemaakt na 10 minuten ongeveer, het streepje begon te verschijnen na 2 min.
Nmv, sorry als ik je ongeduldig maak! Maar weet je wat het is..vorige ronde hoefde ik ook niet te testen. Ik dacht al dat het niet raak was. Maar nu heb ik een soort voorgevoel ofzo. Heel vaag. En ik wíl zo graag weten of dat m'n gevoel klopt of dat ik gek aan het worden ben..zucht
Louloute ik zie duidelijk wat !! Spannend. Ik zit gelijk in de stress... want met middag urine kon ik er niet veel van maken 😕 maar das toch normaal meiden op 7dpo. Mn buikpijn gaat maar niet weg... das n goed teken. Vorige mnd had ik dit ook. Alleen toen stopte de buikpijn accuut..... duim duimmmmm
Bo ja hè zo super spannend! Tuurlijk is dat normaal, 7dpo pas en nu al zo'n streep dat is een heel goed teken! Heb je nu klachten? Ik werd vanochtend wakker met buikpijn. Zó erg en kuh kuh *diaree* is dat normaal denk je?
Ik heb buikpijn.. zelfs als ik loop. Rechts onderin. Veeeeeeeel afscheiding wanneer ik check van binnen. Creme achtig van textuur. Heb vannacht 11u geslapen vd moeheid. Mn darmen ook ... diarree. Ik las dat hcg darmen prikkeld dus is normaal. En hoofdpijn. Veel heb ik eerder gehad.. maar niet die aanhoudende pijn in de buik. Ben ook heel dizzy. Alleen dan vorige mnd wat abrupt stopte ineens. Was jou test wel met middag urine ? Spannend louloute en juffie.. duimen. Mn ovu test was zelfde als gister. Bijna net als mn knaller.... Nvm niet testen meid. Je schiet er zooo niks mee op haha. Ja stress... hihi
Hier weer een positieve ovulatietest ik word er een beetje moedeloos van.. ik dacht dat dit me juist zou helpen met mijn eisprong vinden maar niets is minder waar.. Ik ben bang dat ik pcos ofzo blijk te hebben, ik krijg steeds te horen óf zwanger óf mogelijk pcos, gisteravond heb ik nog een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief. Ik zie het een beetje somber in eigenlijk.. Louloute en bo, gefeliciteerd! Ik zie bij beide streepjes!