NOD-Lijst 8 t/m 14 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Louloute, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Tries123 wat spannend en leuk idee om in zijn schoen te doen!:)) hopelijk gaat allemaal helemaal goed!
    De rest met roze test ook gefeliciteerd en met lichtroze, hopen op een knaller!!

2. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Cvm1985 sterkte!! Hopelijk is het niet terug en valt het mee!
    Bij mijn moeder is het een jaar geleden ontdekt en ze heeft na operatie chemo en bestralingen, nu nog aantal maanden herceptin.

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik was gisteren op kraambezoek bij een meisje van twee weken oud! Zo super lief en mooi kindje werd stiekem beetje emotioneel toen ik haar zag. En ik kwam op goed moment want ik mocht mee haar wakker maken, luier verschonen (kijken:p) en ik mocht de fles geven! zo lief en heerlijk gevoel zo'n baby in je armen op schoot. Ze dronk en viel af en toe lekker in slaap ahh

4. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Roze en lichtroze :) gefeliciteerd! En lichtroze jullie gaan zo op knal roze, weet het zeker hihi!

Loulette hij is duidelijk voor 9dpo!

5. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Ik ga pas zaterdag testen 11 dpo als temp hoog bblijft vorige keer zakte hij 11 dpo en kreeg ik de duivels 12 dpo. Dus ben benieuwd. Hoop dat ik het met jullie mooie testjes volhoud. Al verwacht ik niets, voel me niet anders.. Dus zaterdag kom ik me omo witte test showen gewoon omdat het kan haha :p

6. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik had zwanger en kids gemailt met het volgende overzichtje omdat ik ze allemaal zo donker vindt en meerdere positieve testen zie en ik mij afvroeg vanaf waar ik volgens hun moet testen. Dit was hun respons:

Goedemiddag mevrouw *****,

Voor zover wij de testen zo kunnen beoordelen (testen kunnen soms wat minder fel worden na het opdrogen), zit er nog niet een duidelijk positieve test bij.

De gehele testlijn moet minimaal even donker zijn als de controlelijn. De meeste vrouwen hebben op het moment van de LH piek een testlijn die donkerder is dan de controlelijn.

Wij adviseren u daarom door te gaan met testen. Mogelijk is uw cyclus wat langer dan verwacht.

Met vriendelijke groet,

Zwanger en kids

Wat moet ik hier nou mee?? Welke testen kan ik anders gaan gebruiken voor meer duidelijkheid??

7. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

#787 Juffie2, 3 dec 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 dec 2014
    O louloute en tries ook!! Wat gaaf!! We zetten een goede trend neer dames ;)

Zijn jullie ook zo onrustig over de testen over paar dagen? Ben zo bang dat ze af gaan lopen ook al voelt het allemaal heel goed,...:(
    Vind ook dat ene test zoveel vager is, terwijl ie later gedaan is. Heb beide tests met water door laten lopen, maar bovenste blijft zo gelig, sorry!

8. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    wauw wat leuk voor al jullie "voorzichtig zwangere dames".

vandaag eindelijke afnemen van de pijn in m'n buik.

ik hoop ZO dat ik deze maand ook een roze test krijg!

vandaag mijn zwanger & kids pakketje aangekregen!
    50 dipsticks
    3 ultra gevoelige zwangerschapstest gratis
    en een ovulatie thermometer met 2 cijfers na de komma :)

9. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Juffie ze zijn mooi duidelijk. Gefeliciteerd nogmaals.

Tries hartstikke roze meid gefeliciteerd. Snap je onzekerheid meid...

Ik ben zo onzeker door de bijna witte test vanmiddag. Mjaa 7dpo... had dit kunnen zien aankomen natuurlijk. Moet gewoon alleen met ochtend urine testen. De ochtend streep was even donker als mn streep vorige mnd met 12 dpo. Ik hoop dat dat goed is.... klachten blijven. Nu alweer brandende ogen vd slaap. Heb ik echt nooit. En koppijn ! Als ik weet dat het vh goede doel is, graag ! Maar als t nu weer vroeg misgaat ga ik denk maar nd huisarts. Dat zou betekenen dat het al 3 mnd op rij vroeg misgaat en ronde 1 is t misgegaan. Dan is er toch wat mis met me ofzo :(. Maak mezelf weer gek. 😕

10. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    #790 Sabrinakenneth, 3 dec 2014
    Laatst bewerkt: 3 dec 2014
    oei m'n ovulatie thermometer voor basale temp mag énkel oraal gebruikt worden.. mmm hopelijk werkt deze goed?

dit is mijn eerste zwanger en kids ovulatie test

heb mijn piek gemeten op maandag met clearblue
    dinsdag met clearblue was hij negatief
    vandaag met zwanger en kids

11. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Spannend Bo87! Snap dat het eng is! Bij mij nu ook vanaf ronde 1 twee keer misgegaan..

12. Louloute

Louloute Niet meer actief

Femmefatalex, oei dat is nou precies het antwoord waar je niet op zat te wachten natuurlijk :( hopelijk kan de huisarts je wat positiefs vertellen morgen!

Bo, Tries en Juffie ik snap het meiden die onzekerheid heb ik ook hoor. Mja we wisten het wel hè voordat we gingen testen! ;) ik hoop ook dat mn testen mooi gaan oplopen. En dat ik nog steeds misselijk ben morgen :D gek is dat eigenlijk!

thanks meiden voor alle positieve reacties over mn test, doet me echt goed :)

Sabrina, hoezo alleen oraal? vaginaal mag ook niet? bizar!

wvw, wauw wat gaaf als ik dit al lees moet ik al bijna huilen! zo lief!

13. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Louloute: hoop dat je engel kunt
    dit staat er:

This thermometer is used for taking temperatures orally only. Do not attempt to take temperatures at other sites, such as in the ear, as it may result in false readings and may lead to injury.

this Basal body temperature (bbt) measurements should be taken orally for 5 minutes in the case of keeping the BBT chart.

krijg er een volledige temperatuur kaart bij en alles.

determining the possibility of pregnancy
    ...

when pregnancy is desired
    the lit of the egg released during ovulation is about 24 hours and the sperm is capable of fertilization of approximately 3 days so the period when pregnancy is most likely to occur is in the 5-day period from 3 days prior to the day of ovulation through the day after ovulation.

enzv...

14. Pendeltje

Pendeltje Lid

28 aug 2014
    74
    14
    8
    Pedagogiek
    Nederland
    Hee meiden. Mag ik ook op de lijst? Nod 8 december
    Pendeltje, 23 jaar, eerste officiële ronde, eerste kindje

Heb vandaag al een testje gewaagd Ben 8 of 9 dpo veel te vroeg en had net geplast. Zat nog geen uur tussen. Nu denk ik iets te zien maar het andere moment ook weer niet.

Wat denken jullie?

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @femmeftale. Dat is wel een correct antwoord, heb je dus niks aan. Tja je kunt een cb digi proberen als je morgen weer zo donker test. Dan weet je het wel zeker, piek of geen piek. Ik heb zelf geen ervaring met de ovu's van zwanger en kids.

@sabrina. Zou mooi zijn als je de nieuwe testen niet meer nodig hebt ;)

@pendeltje ik zie niks op je test helaas. Maar ja, 8of 9 dpo met ongeconcentreerde urine, is wel een beetje kansloos (niet lullig bedoeld hoor, ben zelf net zo'n testfreak!)
    Hopelijk morgen of overmorgen een mooie tweede streep

16. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    ik zie allemaal lichte streepjes spannend dames mijn duimen draaien!
    Pendeltje, ik zie hem nog niet, misschien een keer met ochtend urine proberen? wie weet ;)

hier tot nu toe mijn testdrang onder controle maar mij lichaam doet wel heel raar, neem maar aan dat dit ontpillen is, alleen kan ik dat van mijn jongste niet herinneren..
    we zullen zien :)

fijne avond allemaal!!

groetjes Fruitvliegje

17. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Ik zie niets, Pendeltje, maar wat niet is, kan nog komen ;) En overigens zag ik 'm bij Bo ook niet, terwijl anderen 'm daar wel zien..

Alle vroegtesters maken het de anderen wel moeilijk om te wachten zeg, haha ;)

18. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Nou noontje ik raad t af om te testen ! Niet doen meiden. Dat ik nou zo n mongool ben die niet kan wachten is nu ook de reden dat ik op de blaren moet zitten haha. Dus heel knap !! Houden zo ...

Ik zie m zelf vrij duidelijk .. maar heb vaker strepen gehad op deze manier. Zit niks anders op dan wachten.... 😡

19. Pendeltje

Pendeltje Lid

28 aug 2014
    74
    14
    8
    Pedagogiek
    Nederland
    Haha ja behoorlijk kansloos maarja. Zie hem hier zelf ook niet zal wel weer streepjes zien die er niet zijn..

20. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ja leuk he Louloute! Vond het echt super, ook natuurlijk extra omdat we zelf ermee bezig zijn.

Deel Deze Pagina