NOD-Lijst 8 t/m 14 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Louloute, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Door al die positieve testen heb ik er zelf ook maar een gedaan... Uiteraard omo wit :D Ik dacht als andere al zo vroeg positief testen, ik wellicht ook. Helaas niet dus :(

2. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Balen meis. Maarrrrr wat niet is ........... ik duim voor je. En voor iedereen uiteraard.

3. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan het dat ik nog steeds last heb van pijnlijke baarmoeder en trekkend gevoel in eierstokken ? Temp was nog niet omhoog maar ben zeker dat m'n ei toch al gesprongen moet zijn.
    Internet zegt dat het 12-24 u kan duren voor de temp omhoog gaat.

4. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Wauw, al streepjes! Super vroeg dus nog wel heel spannend! Ik hoop dat ze mooi op gaan lopen. Voorzichtig gefeliciteerd alvast meiden!

Hier nu 3 dpo en nog geen test stress gelukkig. Niet dat testen nu überhaupt al zou kunnen natuurlijk. Ik ga wachten tot de 11e. Mij ei was 2 dagen eerder dus mijn nod verschuift ook twee dagen officieel. Hij mag van mij blijven staan op de 13e. Als ik de 10e nog geen bruin verlies heb ga ik de 11e testen. Al denk ik niet dat we deze ronde veel kans maken helaas. Wat ik wel positief vind voor nu is dat ik nog nergens last van heb. Had ik bij mijn eerste ook niet en de afgelopen rondes wel. We zullen zien of er een laat sinterklaas kadotje komt.

Voor nu ben ik ziek, blech! Keelontsteking, wat ik nooooit heb aangezien ik geen amandelen meer heb. Hopelijk heb ik geen ab nodig. Mijn temp klopt ook geen fluit meer van nu.

5. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Sabrina, vorige ronde ging mijn temp ook pas een dag na mijn ovulatie omhoog. Op 1dpo iets van 0,1 graad en de dag erna pas 0,4. Dat kan dus wel.
    Volgens mij kun je ook na je ei nog wat last hebben van buikpijn. Zou nu wel snel weg moeten trekken.

6. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Beterschap!

7. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Ben haast jaloers op al die testjes die voorbij komen!
    Moet nog even geduld hebben hier op het wachtbankje :D

Voor de meiden die al licht positief testen een (voorzichtige) felicitatie! :D

8. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Hoi meiden.

Haal mijn lichtroze maar weg. Ik heb getest. Zie nog steeds een streepje vaag. Maar gister is duidelijker te noemen. Al is deze nog niet opgedroogd. Maar heb weinig hoop. Het hoort op te lopen.. niet af (alweer). Ik ga nu naar nijmegen voor ml zijn operatie. Heb echt amper geslapen door alle stress. 😢 K*T testen. Snik... nog altijd wel klachten..moet hoop nog niet opgeven op 8 dpo... maar toch. Ben alweer teleurgesteld 😰

9. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 dag later hoeft dat niets te betekenen. Ik hoor vaker dat testen smiddags sons donkerder zijn of dat je hcg schommelt
    Ik heb net ook weer getest en is ook niet duidelijker... Maar geen bloed geeft moed toch....

10. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    potverdorie... wat moet ik hier nu weer van maken????

het hoort OMHOOG te gaan , niet omlaag :x:x:x

11. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Even afwachten Bo! Test je met KV 2v5? Want ook al vind ik die nog steeds het fijnst, ze zijn wel erg traag in t doorlopen en het lijkt wel of er minder kleurstof in zit ofzo.....kijk maar naar test van vandaag van mij. Zelfs controlestreep is vaag! En aks ik dan eind van dag thuis kom, zie ik hem opgedroogd en dan is het ineens wel heel scherp (de controlestreep sowieso, ik hoop de teststreep dit keer ook natuurlijk)
    Ik duim voor je!!!

12. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Ik zie t Juffie. Maar duidelijk 2 strepen bij jou meis. Ik test idd met kv2v5

Mijne is minder dan gister. Zal wel weer n valse test zijn. Bluhhhhhhh. Iedere maand wel wat hier. Ben het toch zo zat.

13. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

O wat balen. Misschien proberen nu pas zaterdag wee te testen? HCG kan erg schommelen he!!!

14. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Ja ik test ff niet meer. Zal.moeilijk zijn. Maar in t ergste geval was hij vals positief. Ben pas 8 dpo nu .. alles kan nog. Al geloof ik daar nu niks van 😢

15. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    jee wat jammer Bo

maar eigenlijk weet je dat je zo snel beter niet test. (en geloof me ik ben ook zo een vroege tester...)

stom hé, als we nu een glazen bol hadden!

grrrr ik denk dat mijn ei nog steeds niet gekomen is, vandaag een massale dip van 0,3 graden, baarmoeder hoog, véél slijm en wit/doorzichtig

maar m'n man blokkeert de laatste tijd bij zijn orgasme, hij krijgt wel een erectie maar geraakt niet tot een orgasme!

16. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Rustig blijven he.. Concentreer je vandaar maar op je man zijn operatie, succes daarmee! Ik wil overigens wel even zeggen dat HCG NIET schommelt.. Wat wel kan is dat je urine minder geconcentreerd is of dat je bijv. 's middags beter test! En idd probeer even 2 dagen te wachten, maar dat is makkelijk gezegd je wilt gewoon weten waar je aan toe bent..

17. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Sabrina.. tuurlijk weet ik dat. Is ook mn eigen schuld. Is wel n beetje jammer alleen..

Silverwings. Tnx meis. Ja meneer ligt al knock out. Dus zit alleen maar te stressen hier in mn eentje. 😢 huilen staat me nader bij dan t lachen.

En op mn test zie je echt n mega vaag streepje. Maar kan net zo goed n indroger zijn. En gister vals.

18. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    weet het meid, ik duim nog zeker hard met je mee!!

laat de testen een paar dagen, zeg bv ik test zondag pas weer!!

dan MOET hij knallen als hij nu licht was geweest. zo maak je je niet zo gek

(maar wie ben ik; ben zelf de koningin van het doordraaien) :p

19. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

oke ik had het preciezer moeten verwoorden: de concentratie HCG in je urine schommelt de eerste weken nog erg! 😉

20. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je Bo dat WEL goed zit!

Deel Deze Pagina