NOD-Lijst 8 t/m 14 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Louloute, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik krijg zo een verschrikkelijke testdrang door al die vroeg positieve testen. Denk niet dat ik nog lang kan wachten.

2. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Succes vandaag met je man Bo. En balen die onzekerheid. Daarom test ik idd niet meer te vroeg, al is het heel moeilijk!!!! Maar gewoon snel naar de wc sochtends, dan is de kans voorbij.
    Vandaag dag 28 vd cyclus. Nod zit tussen 28-30 dus ben benieuwd. Zaterdag mag ik testen van mezelf:)

3. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Haha oow sorry, ik wilde echt niet schooljufferig doen, maar ik heb hier al eens meegemaakt dat iemands testen afliepen waarbij er heel stellig werd gezegd door meerdere leden dat HCG schommelt en dat liep dus wel mis.. Dus sindsdien heb ik dat maar liever duidelijk :)
    Diegene had daar hoop door gekregen! Ging me erg aan het hart..

4. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ja snap ik! Is ook niks aan.. Ja ik kan je ook niet oppeppen helaas! Ik ga wel heel hard voor je duimen..

5. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Goed bezig! Ik ga ook echt pas volgende week donderdag testen (of woensdag, haha).. Ik heb er al zoveel testen doorheen gejaagd en er al zoveel streepjes in gezien dat ik nu maar voor mezelf heb besloten heb om niet vroeg te testen.. Is vorige ronde gelukt, zal nu ook wel lukken.. :)

6. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eerlijke mening meiden

vandaag (zie temperatuurdaling) KAN m'n ei springen maarja wie weet wanneer dat rotding springt

maar vandaag moet mijn man ook zijn sperma onderzoek doen

wat denken jullie?
    testen of zelf benutten?

7. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Heb je gister nog geklust ???? Of alleen eergister ?

8. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik zou persoonlijk wel voor die test gaan Sabrina.. Stel daar komt wel iets uit, dan weten jullie dat maar!

9. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Sabrina's: Ik zou het sperma benutten.. Lijkt op een ovulatiedip je tempkaartje..

Bo: sterkte vandaag. En de moed nog niet opgeven meid!

Hier vandaag een kv2v5 gebruikt en het viel mij ook gelijk op dat de controlestreep echt heel lang vaag bleef. Nu wel duidelijk maar de rest van de test is helaas omowit.. Blijf wel krampen houden maar verder nergens last van.. :(

10. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    #830 Bo87, 4 dec 2014
    Laatst bewerkt: 4 dec 2014
    Hier mn test. Gewoon en in negatief. Foto is van daarstraks. Goed opgedroogd dus. Controle streep bleef lang vaaaaag. Gister ook.

11. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Tuurlijk lukt dat!!! Gewoon zonder nadenken plassen sochtends hahaha dat helpt bij mij goed

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @bo. Allereerst een dikke knuffel meis, ik duim voor je dat alles goed komt deze maand. Ik zie toch zeker weer een streepje. En dat met 8dpo! En je weet toch dat de kwaliteit van de testen ook kan verschillen, en het streepje is volgens mij net zo do ker als goster dus niks aan de hand mi. Succes met je mans operatie

@sabrina. Als ik jou was zou ik uitgaan van je smiley. Temperaturen is alleen betrouwbaar als je het elke dag doet op hetzelfde tijdstip nog voordat je opstaat, en je temp kan door veel factoren beinvloed worden (grieperig, laat naar bed gegaan, alcohol, stress, etc.) Ik zou dus vandaag de sementest laten doen en je erbij neerleggen dat je ei geweest is.

@amore. Knap dat je zo lang kunt wachten! Hopelijk wordt het wachten beloond met een positieve test!

@silverwings. Ook knap hoor dat je gaat wachten met testen! Ik ben zelf op 9dpo jarig dus ja dan móét ik wel hihihi:p

13. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Bo, ik zie wel wat, hoor!!

14. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Adriana.. tnx meis, doet me goed dat iedereen zo veel steunt ! Ik heb de fotos wel net pas gemaakt he. Al was het streepje er wel na 5 min al. Maar moest toen haasten nh ziekenhuis en geen goed licht om 5u haha. Hij is vager dan gister.. ik heb wel veel gedronken vannacht. Dus kan t ook nog beinvloeden. Ik ga nu zaterdag weer testen. Dan moet ie opgelopen zijn toch.

Hihi amore1.. dat ga ik morgen doen ! Gewoon plassen... hoppaa kans verspild !!!

15. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie meningen meiden!

ik ga even antwoorden:

ik heb dinsdagavond voor het laatst geklust (vlak na maandag) dus was minder sperma én rechtzittend waardoor veel uitgelopen was maar man lief kon anders niet.

Mijn man heeft juist besloten om de sperma te benutten, hij zei ik kan in januari nog een afspraak maken vlak na of tijdens je regels dan verliezen we niets..

dus we gaan sperma benutten vandaag

en dit is mijn zwanger & kids ovu test van vandaag

lijkt me behoorlijk positief of zie ik dat fout?

16. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ok. Eerlijke mening. Ga voor de test. Kan maar achter de rug zijn. Dan weten jullie of dat het sperma een issue is of niet. Wellicht (99% zeker eigenlijk) dat wanneer de test is gedaan ook gelijk de 'blokkade' opgelost is. Meeste mannen kunnen namelijk niet tegen 'moeten' ... wat dat betreft ... er op een stressvolle manier over praten en mee bezig zijn ten overstaan van de man helpt ook niet: De heren zijn nu eenmaal oplossingen-gericht gefabriceerd, het is hun natuur direct te handelen en onbewust schiet de "ik-moet-in-een-keer-bullseye-gooien"-stress er vol in bij meneer, waardoor het hebben van een lekkere vrijpartij ineens een bijkomend probleem is geworden. Het is een veelvoorkomend issue. Een snelle oplossing van dit gedrag is het 'paniek-volume' naar beneden draaien en een ontspannen, romantische, sexy, zelfverzekerde Sabrina voor zijn voetjes werpen...succes verzekert! En als het moeilijk is voor jou om je ontspannen te voelen, onthou dan dat fake-it-until-you-make-it niet verboden is....tenslotte zegt men niet voor niks: All is fair in love and war.

Go get him, tiger! :)

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Die is wel positief ja... Vreemd!

18. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je bent vreemd laat met je ei. Je hebt al tijden vage positieve ovu-testen.
    Je hebt buikpijntjes gehad en ook wat vage bloedinkjes, als ik het goed herinner...misschien toch even een zwangerschapstest doen?

19. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Haha zo doe ik het ook altijd hoor! Ben als eens als een idioot naar de wc gerend dat ik bij de deur op liep haha..

@Adriana.. Tuurlijk moet jij dan testen haha! Zou het allermooiste verjaardagscadeau zijn.. Hopelijk is dit ons laatste keer op een NOD-lijst.. Gaan we voor!!!

20. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    #840 Victoire, 4 dec 2014
    Laatst bewerkt: 4 dec 2014
    Victoire-in-mmm-update:

Gister echo gehad, er leken drie follikels (eitjes-in-wording) te groeien. De grootste was 11.2mm (de andere 10.4 en 10.2). Pas vanaf 12.0mm mag je ervan uitgaan dat het follikel verder groeit en een eitje wordt. Dus nog even doorspuiten met de medicatie (in de vurige hoop dat alle overige follikels blijven slapen, want drie is het maximum) en dan vrijdagmiddag weer terug naar het ziekenhuis voor een echo-controle. Ik hoop dat deze dan ergens tussen de 13-15 mm zal zijn... een piepklein lichtpuntje voor een goede afloop dus.

Een eventuele volgende nod voor mij wordt dan wel pas rond kerst, o.i.d. Maar ik klets hier gezellig verder :)

Deel Deze Pagina