Spannend Victoire! Ik duim heel hard dat er een of twee follikels verder groeien en jullie dit jaar nog een kans maken!
Bo, kop op! Ik zie dan wel geen streepje op je test, sorry, maar 8 dpo is echt heel heel heel erg vroeg en de kans dat je dan positief test is echt heel minimaal. Voor hetzelfde geld is er nog niks ingenesteld en duurt het nog een paar dagen voordat je hcg duidelijk op gaat lopen. Alles kan nog. Maak jezelf niet onnodig gek en wacht nog een dag of 3 voordat je weer test.
♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥ 8. (12) : Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje Loveexx, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Moemi, 32 jaar, ronde 6, 1e liefdesbaby, 5 (stief) kinderen MJK, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Dubbeltje, ronde 5 (2e na mk), 27 jaar, 3e kindje nmv, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Juffie2, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje Repeltje, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje Lilliesleaf, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje Pendeltje, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje 9. (5) : Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje DDis, 31 jaar, ronde 3, 4e kindje fruitvliegje, 26 jaar, ronde 1, 4e kindje Susanne, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje Beeb1987, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje 10. (6) : Juul77, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske6, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje cvm1985, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje BellaDS, 30jaar, ronde 17, 1e kindje Bo, 27 jaar, ronde 6, 3e kindje Liekj, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 11. (12) : Jingle, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Noontje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Uil85, 29, ronde 7, 2e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 8 na BBZ, 1e kindje izzy1974, ?? jaar, ronde 2, 1e kindjeü Jeszss, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje Smood, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje femmefatalex, 22 jaar, ronde 1, 2e kindje DDucky, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Sateenkaari, 20 jaar, 3e ronde, 1e kindje Wvw, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Brondy, 29 jaar, 13e ronde, 2e kindje 12. (10) : MotherMary, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 6, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Sateschnitzel, 25jaar, ronde 11, 1e kindje Lijntje00, 25 jaar, ronde 11, 1e kindje Debbie, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje Kerstelfje, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Evientje, 30 jaar, ronde 12, 2e kindje 13. (5) : Laawra, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje LadyJoey, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje Tunisiana, ?? jaar, ronde ??, ?? kindje miich, ?? jaar, 3de ronde iui, 1e kindje LittleMeStphnie, 21 jaar, ronde 2 na miskraam, 1e kindje 14. (7) : TanteTrien, 22jaar, ronde 14, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 22, 1e kindje MamaSamm, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje liefssuus, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Bodien, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Mupke26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos (5) : Jijenikke, 28 jaar, ronde 8, 1ste liefdesbaby Victoire, 37 jaar, ronde 4 IUI, 2e kindje Amore1, 28 jaar, 3e ronde (1e na mk), 3e kindje Tylmare, 26 jaar, ronde 2 (1e ronde na miskraam), 1e kindje Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 62 Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
bedankt voor je mening Victoire, je hebt ook gelijk op veel vlakken. ik heb twee dagen geleden een test gedaan en die was negatief (action test) want als ik zwanger zou zijn zou mijn temperatuur toch hoog moeten zijn? geen 36,5? normaal heb ik andere maanden na de eisprong 37 en hoger dus maandag positief, dinsdag-woensdag negatief- vandaag positief vreemd ei hoor kan het zijn dat het wou springen, niet deed en nu weer wel?
meid ik snap dat je zo gestrest bent maar wat wil je nou, knalstreep? kan toch haast niet op 8dpo? tenzij je meerling hebt alleen.. ik zie jouw streepje wel en voor mij is ie duidelijk voor 8dpo! En beterschap gewenst voor je man! gister was je cb positief toch? ik denk dat je dan ovulatiedip hebt vandaag, dus vandaag springt je ei klusze! Victoire, mijn duimen draaien!!! nod rond kerst make your wish hihi
spannend victoire!! hopelijk worden het moooie eitjes!! en blijft de rest slapen ik duim hartstikke voor je mee
Liekj, welkom, je staat op de lijst (heb de vorige lijst even aangepast) ik heb ook weer getest vanmorgen, nog steeds tuurstreep maar die kwam wel echt gelijk (gister na 1 min) en nét ietsje donkerder dan gister ik wil al cb digitaal doen maar nog te vroeg denk ik
nee hoor maandag had ik mijn smiley dinsdag negatief ook met cb en woensdag negatief met z&k (cb is op) en vandaag positief met z&k
Louloute.. nee ik wil jou streep 😂 haha. Oke oke ik stel me aan.. ben ook door de operatie gespannen en extra emotioneel. Meer dan wachten kunnen we niet doen meid. Jij nog getest ?? Ben benieuwd edit. Louloute.. top !! Fijn dat er weer n streepje stond !! En blij dat jij mn streepje wel ziet hihi Victoire... ohhhh spannend hey. Ik duim hard mee voor je. Blijf idd gezellig bij ons groepje hoor !! Je schrijft altijd zo leuk hihi. Sabrina ik vind ovu niet positief. Zw&k knalt echt harder bij de piek. Denk dat ie langzaam afloopt.... gedoe he !! Femmefa nog wat.... hoe was jou ovu test ???
Ja, dat van die temp klopt dan weer helemaal niet in het beeld. Grappig trouwens dat je die zwtest al had gedaan, hihi... Nou, het is een rare ronde voor jou dit keer... niet leuk, frustrerend, maar weinig meer aan te doen, denk ik... Ik zou zeggen, hou deze week aan als ei-sprong week (vanwege de knaller en de smiley) en accepteer dat je even geen houvast hebt...wees lief voor jezelf: nu niet meer testen, gewoon nog paar keer vrijen en dan genieten van de December-maand. Neem even een korte adempauze en probeer je balans te hervinden (anders hou je dit niet lang vol) en op hoop van zegen. Het is een feit dat het menselijk lichaam ingewikkelder in elkaar zit dan wij kunnen bevattend en de ene maand is de andere niet. Maar: het komt goed. Sowieso!!! Grote dikke knuffel!
Leuk, dankjewel! wat spannend allemaal weer he. Hopelijk veel positieve testen deze maand. Ik duim voor jullie!
ik doe m'n best! merci! hoewel je op een forum net om meningen vraagt zijn enorm veel meningen tegenover gesteld. zo zijn er hier die zeggen dat de z&k niet positief geeft, en zoals jij wel. ik vind de eerste streep donkerder dan de teststreep, niet veel maar toch m'n onderbroek is continue nat :s ik zou ook niet weten wanneer ik m'n nod moet hebben. hier zijn al veel "roze lijnen" hopelijk hoor ik erbij. en jij ook binnenkort @ Louloute: proficiat!!
vreemd hey maar je zei dat je nieuwe thermometer had..ben je die gaan gebruiken? misschien komt het daardoor? hihihi en die zul je hebben maar weet je nog hoe mijn streep eruit zag op 8dpo? tuurdertuur hoor! zal ik even terugzoeken..? Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina hier is ie dan, de onderste
Ik ben het eens met Victore je kan beter nu het laten onderzoeken dan nog een maand te wachten. Daarbij krijg je ook meer zekerheid of het zaadonderzoek goed is. En zeker als je maandag een smiley had, ik zelf kan de hele maand ovulatietesten doen en ze zijn altijd positief behalve de dag voor nod.. en als je vriend het heeft ingeleverd kan je erna altijd nog klussen... afgelopen vrijdag zijn wij wezen klussen zaterdag vroeg moest mn vriend zn zaad inleveren voor iui 2 uur later. Wat denk je 90 % was hartstikke goed. Beter dan de keren ervoor dat we netjes een paar dagen niks deden. Soms zeggen als die procedures ook niet veel en kan je cheaten haha. Maar ik zou t wel inleveren zodat jullie zelf ook weten dat het goed is. Mocht het niet zo zijn heb je geen maand verspild door niet te gaan. succes
Ik ga vandaag weer testen, mijn ovu van gister was weer licht.. ik heb 1 knaller gehad, die hier ook als knaller beoordeeld werd maar volgens zw&k zelf heb ik nog helemaal geen piek gehad..
Ja, we zien allen duidelijk twee strepen Dat ei van jou heeft de bedoeling goed begrepen Die is volledig geïmpregneert Lieve Louloute, van harte gefeliciteerd! Een decembermaand met een fijn begin... Overduidelijke uitbreiding van jullie gezin!