Even snel, stiekem, vanaf m'n werk.... Wauw Louloute, gefeliciteerd!! Hier grote opluchting; 2 dagen geleden eindelijk een smiley en dus m'n LH-piek gevonden. Als ik er 2 weken bij optel kom ik uit op een NOD van, op z'n vroegst, 14 dec. Gisteravond was de smiley weer weg, dus ik mag doorschuiven naar het wachtbankje
Zo louloute.... das idd mega tuur. Dus er is nog hoop hihi. Jij echt overduidelijk !! Gefeliciteerd meid wat gaaf !!!!
Goedemiddag allemaal! Hier vandaag 4 dpo en vanmorgen voor het eerst niet de wekker gezet voor de thermometer. Even een beetje afstand nemen leek me wel goed. We gaan morgen ook voor een weekend weg, dus dan kan ik ook mijn gedachten op wat anders zetten. Vanmorgen heerlijk gezwommen met mijn kleine man. Nu hij slaapt ga ik vast wat spullen inpakken. Wat moet je altijd veel meenemen met een kind....
Haha hier het klussen van vandaag weer voorbij Manlief kon het niet meer bedwingen toen we aan het worstelen waren om het laatste beetje pastasalade (ik heb gewonnen overigens ) zo meteen moeten we hem naar Antwerpen brengen om zijn bedrijfsvoertuig uit te halen. We zullen zien wat de testen zeggen hé, ik hou mijn nod ziezo op de 16de aangezien ik niet zeker ben, ik hoop zo dat morgen mijn temperatuur gestegen is.
Test stress???? Hoe kom je erbij 1. 3-12 om 15.30 2. 4-12 om 07.00 3. 4-12 om 13.00 En laatste (zelfs na een bak koffie) vind ik zelf al weer een stuk duidelijker
Ook jij schiet in de test-stress, Tries Met plastic staafjes en wat koffie-pies Ik kan je natuurlijk niks beloven, maar ik durf het voorzichtig te geloven... Want ik zie 3 keer 2 strepen Dus ook jouw ei heeft de boodschap goed begrepen In de 24 uur nadat jouw eitje sprong Was het X of Y die binnendrong... Zoals het nu wordt gepresenteerd, zeg ik alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Opvallend dat je 's ochtends lichter test dan 's middags! Pff, al die testen, ik probeer me maar in te houden tot op z'n minst zondag..
Tries, ik zeg zwanger! gefeliciteerd! Victoire, geweldig thanks meiden! heb nog een keer getest (s middags) en het streepje is gewoon heel duidelijk zichtbaar. Iets meer dan vanochtend zelfs. whaa ik ben zwanger! ongelofelijk zó gaaf is dit..dit wens ik aan jullie allemaal!!! wow.. hoop echt zo erg dat mn beebje blijft plakken
Wauw wat een spanning hier, gefeliciteerd allemaal!!! En zo vroeg ook! Hier nog geen teststrees, voel ook nog niks behalve plopjes in mn darmen. Maar of dat wat zegt....
Ik ook absoluut geen reden om te gaan testen, totaal niks geen symptomen. Maar kan zijn dan eitje zich nog moet nestelen 😊 Aan alle roze dames; gefeliciteerd!!!!! Steken jullie ons even aan???
Leuk die rijm! En ook mooie testen! Gefeliciteerd! Hier valt helaas nog niks te testen op 4 dpo, alleen maar geduld uitoefenen.
Tries en louloute jaaaaaaaa!!! Superduidelijke testen, gefeliciteerd dames @victoire. Wat kan jij mooi rijmen zeg!
Haha Victoire, geniaal! Ennuh ik duim nog steeds voor je.. Louloute, gefeliciteerd! Tries, ook van harte gefeliciteerd!