Nou, als ze allemaal overlevert en het eitje bevruchten heb je toch ook een probleem. Past nooit in mijn auto. ...
Ja wat is het toch een wonder he eigenlijk !! Heel bijzonder filmpje. Jynn hahaha jaa dan heb je toch n probleem he 😂 moeten we dalijk een touringcar halen.
@ Wikipedia: Per ejaculatie wordt ongeveer 3 tot 5 ml sperma geloosd (een vingerhoedje vol), dat normaal gesproken tussen 100 en 200 miljoen zaadcellen bevat Nee doe dan maar gewoon 1 goeie sterke zaadcel ertussen....
Alleen het idee dat al die miljoenen dode zaadcellen dan in mij zitten. ..... En er zijn gevallen bekend die 7 dagen leven. Aangezien je het in je vruchtbare periode wel wat vaker doet zijn dat er nogal wat die dan ook nog een tijd zwermen. Gelukkig kriebelen ze niet😂
Goedemorgen................... Net wakker en val meteen met mijn snufferd in de zaadcellen? Heb je je in kunnen houden Bo qua testen? En ziet er goed uit Tries, gefeliciteerd!
Gaat ie lekker dames? Hahahaha Ik heb er al een hele dag opzitten. Twee kids weggebracht, sinterklaas ontvangen op het schoolplein, daarna met huilende nummer2 naar psz want die wilde bij sinterklaas blijven Nu koffie. Oja temp gisteren omlaag dus begin de moed te verliezen. Vandaag 12dpo.
Jynn hahaha meid !! Nou idd ... eigenlijk n freaky idee he.. al die rondzwemmende dingen in je... in dat filmpje lijken het ook wel allemaal kleine eikeltjes met n staartje 😂 Nee silverwings heb getest. Omo wit. En urine was goed geconcentreerd. Zou ik nou iedere maand valse testen hebben ? Of gaat het steeds fout ? Moet ik niet eens nd dokter ?
Dit is de derde keer toch? Is ook wel weer wat om van alle 3 keer te zeggen dat het indroogtestjes zijn en ook nog verschillende merken toch?! Ik zou wel even bellen ja! Al is het alleen maar dat de dokter je misschien gerust kan stellen..
Niet leuk Bo Misschien idd ff naar de dokter. Ik zou ook niet meer zo vroeg testen. Want zelfs als je zo vroeg wel positief test kan het nog een vroege mk worden. En wat een vaag filmpje met dat sperma.
Ik ga dinsdag nd dokter. Manlief heeft nog geen kids ... en gebruikt chronisch medicatie vd pijn. Ik ga tegen de dokter alles vertellen en smeken om een sperma test. Ik hoop zooo dat hij niet moeilijk doet hier over. Wat denken jullie ? Ik zal zeggen dat ik me wil kunnen instellen op de toekomst. Als dat niet rozenkleurig is heb ik iig niet elke maand die extreme hoop. Manlief vertelde mij ook dat zijn ex gestopt was met de pil maar ook daar bleef zwangerschap uit.. maar daar was ook zeer weinig geklust... dat gaat hier wel oke. We hebben al n thuistest gedaan die test op de hoeveelheid due hij heeft per keer en die was goed. Ik zou nu graag nd bewegelijkheid laten kijken. Manlief slikt chronisch tramadol. Ik zal deze mnd eens een x tempen. Kijken of de ovu testen goed zitten en wanneer ei springt. Weet iemand wat er voor opties zijn voor weinig beweeglijk zaad ?? Adriana. Mijn klachten zijn weg. Test weer wit. Ik geloof er niet in meid.. al kan het natuurlijk wel maar wil ook ff van het hoop houden af. Die testen maken me zo onzeker. Zijn ze dan steeds vals.... ik heb nooit n mooie goed zichtbare roze gehad maar steeds tuuuuuur. Heb er net met mm beste vriendin over gepraat want was echt overstuur. En helemaal alleen thuis 😣 kids op school.. manlief in ziekenhuis.
Goedemorgen dames! Ik heb lang niet kunnen slapen vannacht, ben wel 4x opgestaan naar de wc en hele nare dromen gehad..niet fijn en werd er zenuwachtig van dus toch maar getest vanmorgen, gelukkig was het streepje ietsje donkerder, oef! Hihi ik vind het nog steeds zo'n gek idee idd, hoe een eitje bevrucht wordt is toch echt een wonder heb dat filmpje ook gezien idd. Bo oh meis wat naar valse strepen is natuurlijk het ergste wat je kan hebben want die geven hoop het is nog zeker geen verloren zaak deze maand maar begrijp het heel goed dat je het gewoon wil weten en geen vertrouwen meer hebt in testen.. bel idd de ha op!
Louloutte en Tries gefeliciteerd! Bo: Balen van die positieve testen die niet doorzetten. Kan me voorstellen dat je daardoor de moed een beetje verliest. Goed dat je dinsdag naar de dokter gaat! Hier kwam ik er vanochtend achter toen ik mijn tempkaartje nog eens goed bestudeerde dat FF mijn ovulatie 2 dagen te vroeg heeft gezet.. Dus ik ben vandaag pas 8 DPO ipv 10DPO (voelt echt als een groooot verschil) We hebben dan helaas deze maand ook niet echt optimaal geklust. Voor het laatst op CD16 en ik denk dat mijn ei dus op CD18 was. Dus eigenlijk heb ik deze ronde al een beetje opgegeven Tot nu toe ook omowitte testen maar dat is niet zo gek als mijn eisprong pas later was. Dus weer een goede les voor mezelf.. gewoon door blijven klussen! Dit is mijn tempkaartje: My Ovulation Chart
Haha die reacties op filmpje bijzonder wel he! Bo wat rot zeg! Goed dat je naar dokter gaat, gewoon om verwijzing vragen. Stel voor dat er traag zaad is, kan geloof ook iui? Dat had geloof collega die moest het inbrengen (die heeft nu een mooie baby). Sterkte! En misschien betekent het ook wel helemaal niets he!
Bo Wat balen zeg. Wel goed dat je naar de huisarts gaat. Al in het maar om eea uit te sluiten. Hopelijk zijn de testen in de war en ben je wel gewoon zwanger...