NOD-Lijst 8 t/m 14 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Louloute, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net de gyn gebeld
    23 dec de eerste echo... Werd wel al gemeld dat ik nog geen hartactie moet verwachten, maar zal al blij zijn als ik een cashewnootje zie wat het juiste formaat heeft

2. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

o nee Bo, moet ook echt ff met je mee huilen! goed dat je naar dokter gaat!
    hier niet meer getest, ben zo bang dat t tegenvalt en het niet aan het oplopen is! daarom pas morgen of zondag weer testen. brrr....heb zeurende pijn in baarmoeder en voel me onwijs zwanger maar ook onwijs onzeker, bang ook dat ik toch ongesteld ga worden. nou ja, eigen schuld, had ik maar niet zo vroeg moeten testen!

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @jingle. Twee dagen voor je ei geklust is prima hoor! 8of 10dpo is zeker een groot verschil, dat valt tegen he ;)

Hier vandaag en gister vet veel afscheiding, terwijl ik de rest van de maand al kurkdroog en geweest :( Zelfs rond eisprong geen afscheiding van betekenis gehad. En mn borsten beginnen alweer behoorlijk zwaar te worden, is vervelend als ik mn bh uitdoe. Dat was volgens mij vorige ronde ook vanaf. 4dpo

4. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Heb ik ook last van, beide.. Vind ik zo apart! Die borsten heb ik nu al een aantal rondes, had van mij niet gehoeven.. Normaal waren ze enkel zo zwaar als ik daadwerkelijk zwanger was, maar nu zegt het niks meer..
    En het duurt allemaal nog zo laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang!

5. babystar89

28 nov 2014
    24
    0
    0
    ook mag ik hier aanmelden, me nod dag is 13e dec. voor 1e ronde
    voor 1e kindje, me naam is lieke 25 jaar oud.

spannend..

6. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Succes Babystar!

7. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik vind het allemaal wel spannend hoor! Het is weer aftellen voor mij deze dagen

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Pfffff kan ik al testen? :p:)
    Ik wil het gewoon weten!

Vanavond komt de familie hier sinterklaas vieren en ik ga stiekem nep-wijn drinken. Het voelt gewoon niet goed als ik wel drink.

9. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Adriana spannend he dat wachten! Goeie van je die nep wijn, voor mij voelt dat ook niet goed

10. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heh bo wat rot. Ik heb het ook een aantal maanden gehad echt wel roze streepjes met een early test maar daarna niets wel steeds eerder ongesteld. Ik ben nu begonnen met tarwekiemolie op advies van een vriendin die gynaecologe is. Ik weet nog niet of het helpt maar misschien kun jij het ook nemen.

11. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hihi we hebben het net weer over namen gehad en we hebben nu een meisjes en een jongensnaam die we beide leuk vinden!
    Voor nu ieder geval:p

12. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vertel vertel vertel.....

13. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Rosalincke. Ik slik deze maand ook tarwekiemolie. Hoop dat de dokter me serieus neemt :( ben zenuwachtig

14. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    @ Bo ik zou t van zn ex wel meenemen, hoeft niks te zeggen maar wel meer kans dat ze je eerder helpen good luck

15. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh echt dat doe je dus al. Ik kan mij voorstellen dat je zenuwachtig bent maar als jij het serieus neemt dan doet de dokter dat ook wel. Jij bent de patiënt heh.
    Ik ben zelf huisarts en ik probeer altijd af te meten hoe ik een patiënt kan geruststellen soms is het genoeg om te luisteren en geduld te vragen maar als ik merk dat een patient actie nodig heeft om zich gerustgesteld te voelen dan nemen wij actie.

Ps al moet ik zeggen nu ik zelf 'patient' ben met zwanger worden durf ik ook niet naar de huisarts en sommige dingen weet ik gewoon zelf ook niet. Ik had een paar maanden terug volgens mijn ovu sticks twee eisprongen en er moest uiteindelijk een gynacolooh aan te pas komen voor ik wist dat het helemaal niet kon. Dus over zenuwen gesproken. Het is heel anders als het om jezelf gaat. Maar gewoon doorpakken bij de huisarts jij bent de klant!

16. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mee eens dat moet je zeker vertellen.

17. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Bo wat een tegenvaller een witte test, kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Maar er is nog een kans toch? Je was ook erg vroeg met testen. En idd doorpakken bij ga is belangrijk, duidelijk zijn in wat je wilt!

Hier nu 7dpo. Nog geen aanleiding dat er iets gaande is. Wel veel bubbels in de darmen en vandaag heel moe en prikkelbaar. Maar dat heeft denk ik meer met een prepuberdreumes te maken dan met een eventuele zwangerschap. Denk dat ik donderdag een test wil doen.

18. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik wil niet te betweterig overkomen maar uit onderzoeken is gebleken dat een dubbele eisprong wel kan een paar dagen later. Het is alleen heel erg zeldzaam.

19. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    ???

20. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik zie um! Issie roze? Dat zie ik voor geen meter op mijn foon!

Deel Deze Pagina