Lastig Victoire..... Persoonlijk zou ik er voor gaan denk ik. Gezien hoe je voor deze eitjes hebt geknoktzou ik het, als het mezelf betrof, niet over mijn hart kunnen verkrijgen om deze kans niet te pakken. 2-3 follikels betekent niet dat er ook 2-3 zullen springen. Mocht het wel zo zijn, wie zegt dat ze allemaal nestelen en doorgroeien. De kans op een meerling is groter, maar het is en blijft een kans en geen feit. Als het financieel zou kunnen en een evt derde misschien ooit nog een wens was dan is het mooi meegenomen. Bovendien kan een eicel ook een tweeling worden. Doe wat jullie hart je ingeeft. Wij kunnen alleen voor ons zelf praten maar wellicht heb je er wat aan.
SusanneO op de normale foto zie ik bovenin een gedeelte van de teststreep lijkt wel en ook roze. In het negatief zie ik het niet..
Jeetje Victoire, wat moeilijk voor jullie.. Ik kan niet helpen, maar een hele dikke knuffel hiervandaan! @Susanne, ik zie helaas ook (nog!) niets..
Susanne.. ik vind het lijken op de indroogstreep... denk ik. Ik hoop dat hy toch roze is en hij oploopt!! Victoire sterkte met het nemen van een beslissing meid ! Ik persoonlijk zou ervoor gaan Mooi hoor die roze testen. (Ook moeilijk voor me). Tnx juffie ! Ga lekker genieten meid .. knuff
Victoire, al een beetje van het nieuws bekomen? Hoe staan jullie er nu in? Of nog steeds alleen maar aan het twijfelen? Ik hoop dat jullie inmiddels voor jezelf al meer duidelijk hebben wat jullie willen...
Balen! @Adriana, dat weet ik nog niet.. Ik heb enkel het chromosomenonderzoek gehad.. Wat een beetje kolder is na 1 miskraam, 1 vroege miskraam en 1 BBZ, maar die BBZ tellen ze niet mee als miskraam zeg maar en dus heb ik geen recht op een bloedstollingsonderzoek.. Bij ons is het gewoon zo dat het heel moeilijk is om zwanger te worden en als we dat zijn is het dus ook moeilijk om zwanger te blijven.. Dus wat ze dan gaan doen? Zorgen dat je zwanger wordt of dat je dat blijft? Of beide? We zullen het zien..
Victoire! Een hele dikke knuffel voor jou.. Ik kan je geen advies geven, jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen.. Wel kan ik dit meegeven; mijn moeder heeft een tweeling gekregen.. Zij vond het idd heel zwaar (niet tijdens de zwangerschap trouwens) de eerste weken, maar daarna groei je erin en weet je niet beter en heeft ze er heel erg van genoten! Je wordt creatief in het verzorgen van je kinderen, dat klinkt raar maar zo gaat het wel..
@victoire wat een lastige beslissing. Ik ken je situatie (hoeveel kansen je nog hebt) niet goed genoeg. Mocht je nog voldoende kansen hebben zou ik er persoonlijk niet voor gaan. Maar dat komt omdat wij er al 1 hebben en dan het vergrootte risico op een meerling niet zouden willen nemen. We willen financieel kinderen wel wat goeds kunnen geven. Maar mocht het een van de laatste kansen zijn, dan zou ik het risico wel nemen. Hier vandaag wat steekjes gevoeld, wat vrij knap is omdat ik stijf sta van de paracetamol. Ze kunnen van de innesteling zijn, zit op 6dpo. Voel me iets beter, maar zodra de paracetamol uitgewerkt is stort ik toch in.
@susanne. Ik zie wat je bedoelt. Ik kan niet beoordelen of het streepje roze is. Het kan nog alle kanten op. Het magische woord is hier: afwachten. Succes! @silverwings. Wat ze ook gaan doen, ik hoop dat jullie goed geholpen kunnen worden en in 2015 een mooi wondertje mogen verwachten! @sabrina. Laat je niet gek maken door TE veel informatie over ovutesten, cervixslijm en cyclus op te gaan zoeken. Je moet gewoon lekker klussen, houd het leuk, en wacht je nod af. Moeilijker gezegd dan gedaan maar het is maar een advies. Ik merk gewoon aan je dat je door al je twijfels jezelf helemaal gek aan het maken bent! Take it easy, en schuif gezellig aan hier op het wachtbankje
@ Adriana: dat is ook zo maar m'n temperatuur gaat omhoog... mijn stress gaat naar beneden. Dat is altijd zo. van mijn regels tot aan mijn vermoedelijke eisprong ben ik kalm, dan schiet mijn stress pijlsnel de hoogte in tot m'n ei geweest is en dan kalmeer ik weer. m'n temp kaartje zegt nu toch wel dat hij gestegen is toch? gisteren 36,9 vandaag 37,1 wanneeer zou hij dan ongeveer gesprongen zijn, donderdag was m'n ovu test, maar zou hij donderdag ook al gesprongen zijn? vrijdag had ik geen pijn niet meer enz ik zou dat willen weten om mijn vermoedelijke NOD te berekenen.
In het kader van 'bij mijn eerste zwangerschap testte ik ook vier dagen voor NOD positief met de Matcare Ultra'...kon ik me vanochtend niet meer bedwingen en heb getest...omowit Nu echt maar wachten tot donderdag..maar stiekem ben ik bang dat het definitief niet gelukt is.
hier komt de ongi aan vanmorgen heel vroeg (5.00) getempt 36.8 normaal temp ik tussen 6.30 en 7.00 dan is die tussen de 37.0 en 37.2 morgen is het 14 dagen na de iui ook nog even een ovulatietest gedaan had er nog een liggen, maar die was witter dan wit. (wel eens gelezen dat je daar ook mee kan testen) op naar ronden 3
he wat jammer, bijna iedereen hier zit bijna aan nod, alleen ik ben pas begonnen op het wachtbankje. gek als mijn ei gekomen was wanneer het zou moeten komen op normale tijd was ik overmorgen in mijn NOD
♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥ 8. (12) : Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje Loveexx, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Moemi, 32 jaar, ronde 6, 1e liefdesbaby, 5 (stief) kinderen MJK, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Dubbeltje, ronde 5 (2e na mk), 27 jaar, 3e kindje nmv, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Juffie2, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje Repeltje, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje Lilliesleaf, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje Pendeltje, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje 9. (5) : Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje DDis, 31 jaar, ronde 3, 4e kindje fruitvliegje, 26 jaar, ronde 1, 4e kindje Susanne, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje Beeb1987, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje 10. (6) : Juul77, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske6, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje cvm1985, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje BellaDS, 30jaar, ronde 17, 1e kindje Bo, 27 jaar, ronde 6, 3e kindje Liekj, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 11. (12) : Jingle, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Noontje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Uil85, 29, ronde 7, 2e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 8 na BBZ, 1e kindje izzy1974, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje Jeszss, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje Smood, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje femmefatalex, 22 jaar, ronde 1, 2e kindje Sateenkaari, 20 jaar, 3e ronde, 1e kindje Wvw, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Brondy, 29 jaar, 13e ronde, 2e kindje kinderwens2014, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 12. (10) : MotherMary, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 6, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Sateschnitzel, 25jaar, ronde 11, 1e kindje Lijntje00, 25 jaar, ronde 11, 1e kindje Debbie, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje Kerstelfje, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Evientje, 30 jaar, ronde 12, 2e kindje 13. (6) : Laawra, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje LadyJoey, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje Tunisiana, ?? jaar, ronde ??, ?? kindje miich, ?? jaar, 3de ronde iui, 1e kindje LittleMeStphnie, 21 jaar, ronde 2 na miskraam, 1e kindje babystar89, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje 14. (7) : TanteTrien, 22jaar, ronde 14, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 22, 1e kindje MamaSamm, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje liefssuus, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Bodien, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Mupke26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos (5) : Jijenikke, 28 jaar, ronde 8, 1ste liefdesbaby Victoire, 37 jaar, ronde 4 IUI, 2e kindje Amore1, 28 jaar, 3e ronde (1e na mk), 3e kindje Tylmare, 26 jaar, ronde 2 (1e ronde na miskraam), 1e kindje Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 63 Zwanger (5), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (5), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik ben het niet eens met die site. Bij mij is het altijd wel zo. Eerst een dag vruchtbaar slijm - volgende dag positieve ovu test - volgende dag eisprong - volgende dag tempstijging. Soms zit er net 1 dag meer tussen maar grotendeels klopt dit. Ik heb nog nooit 2 tot 9 dagen moeten wachten. Ook zegt ze bij cb testen dat je eitje komt de dag nadat de smiley weer weg is. Dit is ook absoluut niet waar. Je moet je eerste smiley aanhouden en dan springt ie binnen 24-48 uur. Ik zou deze site echt niet aanhouden. Staat ook vol met taalfouten, kan ik ook nooit zo goed tegen.