NOD-Lijst 8 t/m 14 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Louloute, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Echt spannend meid!
    Hoop dat het raak is, ik duim voor je mee!!!!!:)

2. Louloute

Louloute Niet meer actief

Wow victoire m'n hart stond even op stil toen ik jouw verhaal aan het lezen was! Ik gun het je meid , echt waar en zit hier in yoga positie met al m'n tenen en vingers gekruist voor je! Go go go zaadjes! Aanvallen!

Tantetrien kijk even op de website van clearblue daar kun je zo'n tabelletje vinden met hoeveel kans op zwangerschap tov dagen voor de ovulatie. Best handig vond ik zelf!

3. TanteTrien

Dankjewel, ik heb ff gekeken en 3dagen van de voren is dus 14% wel apart want 4dagen van te voren is het 16%... :(
    Nja hoop dat het goed uitpakt:)

Trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap en de andere meiden ook!!!:D

4. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Jeetje Victoire, spannend hoor! Alles in me duimt voor je!

5. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Jeetje Victoire spannend! En oh wat een ramp met dat ampulletje! Ik wou dat ik je had kunnen helpen op dat moment! Maar hopelijk is het net als bij je zoon een goed voorteken! Ik duim keihard voor je.

Hier is de test nog steeds wit. Ook 0,0 klachten dus ga er eigenlijk vanuit dat deze ronde verloren is.. En pff weer een hele maand afwachten straks ik heb er echt geeeeeen zin in..

Zo baalmoment klaar (hopelijk) :)

6. Renske6

Renske6 Niet meer actief

@Silverwings
    Thanks! Ik weet dat inderdaad de klachten ook pas later kunnen komen, vanaf 5 weken bijvoorbeeld. Maar ik heb ook geen gevoelige borsten. Had jij dat ook niet?

@Bo87
    Je kunt inderdaad op je temperatuur kaartje zien of je ei gesprongen is. MITS je elke dag op hetzelfde tijdstip temperatuurt, direct als je je ogen open hebt gedaan 's ochtends (dus voor het plassen of iets anders) Ook in het weekend! Daar moet je wel heel streng in zijn, anders krijg je een vertekend beeld.

7. Renske6

Renske6 Niet meer actief

@ Victoire
    Kippevel bij het lezen... Ik denk aan je!!! Spannend!! Dikke knuffel

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Misschien wel een heel goed voorteken? Ik hoop het zo voor jullie!

Even los hiervan, ik vind dat je het geweldig mooi het geschreven! Ik zag het zo voor me!! (En moest stiekem ook een klein beetje lachen om de manier waarop het gebeurde...) Ik zal voor je duimen!!

9. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Victoire... kippenvel meis... wat n avontuur gisteren al zeg !!! Jeetje hihi. Ik duim met al mn duimen (2 dus haha) dat er een mooi kindje uitkomt !! Succes en sterkte en knuffels van mij !!!

Renske . Ik kan errug streng zijn als t moet voor mezelf. Ik ga t gewoon proberen. Nog handige apps hiervoor ? En meten is rectaal denk ik ? Bluhhh ...

Louloute hoe voel je je ? Last van kwaaltjes ?

Tantetrien wat stom... zo weinig kans.. nou liever 13% dan geen toch. ik ga dat ook eens opzoeken .. clearblue he ?

Daarnaast lees ik net dat per maand de kans 15/20% is voor een gezond koppel om zwanger te raken. Word daar bijna depressief van pfff. Ik hoop zooo dat die dokter me serieus neemt. Ik ga ook iets doen wat niet mag ... dat is mn tijd iets verlengen. Ik ga nu naar ronde 7 maar overdrijf m wel iets om meer mn statement te geven. Anders lacht hy me uit en stuurt hy me weg met het antwoord kom.maar terug als het na n jaar niet gelukt is. 😳 ligt niet in mn natuur om te overdrijven maar oke tis voor t goede doel...........

10. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje Victoire wat spannend! Maar inderdaad misschien is het een goed voorteken!! Ik hoop het zo voor jullie!

Ik heb een nóg positievere ovulatietest. Ik denk niet dat t nog veel positiever kan. Dus er van uitgaand dat ik morgen mijn ei zou hebben dan komt mijn NOD ook op 21 december.. dus mijn wachtbankje wordt verlengd met 2 weken....
    ik heb ook nog een zw test gedaan omdat mij dat al een aantal keren aangeraden was, deze was heel erg wit haha.

11. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    Ik kon het niet laten na de tuurtest gisterochtend....heb net weer getest (smiddags ). En tot mijn verbazing is de streep duidelijker en kwam hij sneller dan de gisteren! Spannend!

12. Renske6

Renske6 Niet meer actief

@ Bo87
    Haha, goedzo!😜 Je kunt het via fertility friend doen volgens mij (heb die app hier voorbij zien komen) maar ik heb gewoon een lijstje uitgeprint van het internet. Een grafiekje. En dat ligt in m'n nachtkastje.
    Inderdaad rectaal. Maar je hebt zo'n thermometer met flexibele tip en dat is super handig.
    Het is wel leuk om achteraf de eisprong te zien in je grafiek. Erg duidelijk!
    Succes!

13. TanteTrien

Jah indd echt stom, mja wat je zegt liever 13% dan 0%
    Indd via clearblue..
    Hoop voor je dat de dokter je serieus neemt, en zeg gewoon indd dat je al langer bezig bent ipv 7maanden
    Je wilt gewoon duidelijkheid en weten waar je aan toe bent en dat is toch logisch vooral als je steeds een streepje heb en vervolgens niks..
    En temperaturen is indd rectaal, tis niet fijn hoor.. Als je wakker wordt gelijk dat ding in je poepert:p
    Maar zo kan je wel je temp. Mooi bijhouden en je hoeft geen testen te doen, want als je ongesteld ga worden dan zakt je temp weer dus dan weet je gelijk waar je aan toe bent, je moet alleen wel elke dag zelfde tijdstip wakker worden en dus ook in de weekend..
    Voor mij is het doordeweeks geen probleem zet mn wekker op 5u, neem mn temp ga uit bed maak me klaar en ga werken..
    Alleen in het weekend is het ook ff wekkertje zetten en dan doe ik ff mn temp en slaap ik nog even verder, hoop voor je dat je snel duidelijkheid heb en dat je ook snel een kleintje in je handen mag houden!:)

Trouwens ik heb de mama apps op mn tel, is echt handig mooi en overzichtelijk:)

14. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ddis hihi jij bent ook middagtester dus bij mij waren de testen s middags ook duidelijker! Ik zie jouw streepje iig zonder te turen dus gefeliciteerd!!!

Jingle jammer van je test meid :( maar het kan nog!

Femmefatalex wow zo'n knaller heb ik nog nooit gezien volgens mij! Heb je al een afspraak gemaakt? Ik zou het doen hoor!

Kwaaltjes: ben vooral misselijk en vooral s ochtends, moe - gister lag ik om 21u in bed al 😴 "voel" m'n baarmoeder en heb trek in vlees! Steak - yummy! Chocola vind ik vies en ik hou van chocola! M'n man gaf me adventskalender en ik zat serieus dagen af te tellen tot ik ermee kon beginnen :)P;):D) en nu hoef ik geen chocola meer 😭😂

15. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Al heel wat mooie testjes hier, gefeliciteerd!:D

Ik mag helaas op rood, ben gister ongesteld geworden..

16. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Wat een verhaal Victoire en hoe bijzonder dat je dit 3 jaar terug hetzelfde meemaakte en dat daar jullie zoon uit is gekomen:)!
    Klinkt ook heel onhandig die glazen ampullen

17. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Bedankt voor leuke reacties op mijn testen en dat ik op knalroze ben gezet:)!

18. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ victoire :$ wat een verhaal zeg meid jemig!!
    ik duim hartstikke mee

@ bo: ik doe het via brabbels en vind deze beter dan fertility friend
    hier is bv mijn voorbeeld: Temperatuurkaart

ik heb vandaag ook al licht krampen.
    maar dat zal wel normaal zijn hé?

we zijn vandaag gaan kerstshoppen in Aken, daar hadden ze koopzondag. Man wat was het koud!

ik heb hier alle avonden een "maria kaars" branden die ik van mijn moeder gekregen heb.

Deze maand heb ik het voorgevoel dat het niets wordt
    en mijn man heeft het voorgevoel dat het net wel positief gaat zijn.

oh wat hoop ik dat hij gelijk krijgt.
    het lijkt me te mooi om waar te zijn, zwanger bij kerst?

hier zijn al dames genoeg die zulk wonder gekregen hebben, het zal wel met een doseerdop gegeven worden ;) 20% haha

@ arendje: bedankt voor de uitleg!

19. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
  20. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL

had jij ook buikkrampen continue of heb je je innesteling niet gevoeld?
    heb je bloed verloren (innestelingsbloed?)
    zijn je tepels al groter geworden en donkerder?
    vanaf wanneer begon je misselijkheid?

vraag me deze dingen af ;)

Deel Deze Pagina