Hey ladies, vorige week schreef ik dat ik niet zo actief ben momenteel op t forum ivm mijn moeders gezondheid/belangrijke uitslagen. Helaas waren de uitslagen slecht, ze heeft uitzaaiingen van kanker in haar botten. Des te meer reden om snel zwanger te willen zijn, iedereen in de familie kan wel wat goed nieuws gebruiken Morgen of woensdag NOD, tot nu toe niet getest maar denk dat ik zo toch ff naar de action race, hou het niet meer haha.
Wauw das duidelijk DDIS! Gefeliciteerd! Tries, hij lijkt wel lichter inderdaad ja, kan je geen Digitale CB doen? die met weekindicator zijn mega gevoelig. Ik heb vandaag tegen beter weten in een test gedaan op 10dpo. kv2v5, negatief..... Zakt zo de moed weer in me schoenen...
Gefeliciteerd Ddis! Triesje, misschien idd een digitale doen morgen of evt vanmiddag nog een action? Misschien ben jij ook een middag tester zoals een paar andere dames? De action test heeft best veel hcg nodig dacht ik?
♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥ 8. (12) : Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje Loveexx, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Moemi, 32 jaar, ronde 6, 1e liefdesbaby, 5 (stief) kinderen MJK, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Dubbeltje, ronde 5 (2e na mk), 27 jaar, 3e kindje nmv, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Juffie2, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje Repeltje, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje Lilliesleaf, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje Pendeltje, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje 9. (5) : Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje DDis, 31 jaar, ronde 3, 4e kindje fruitvliegje, 26 jaar, ronde 1, 4e kindje Susanne, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje Beeb1987, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje 10. (6) : Juul77, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske6, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje cvm1985, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje BellaDS, 30jaar, ronde 17, 1e kindje Bo, 27 jaar, ronde 6, 3e kindje Liekj, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 11. (12) : Jingle, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Noontje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Uil85, 29, ronde 7, 2e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 8 na BBZ, 1e kindje izzy1974, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje Jeszss, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje Smood, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje femmefatalex, 22 jaar, ronde 1, 2e kindje Sateenkaari, 20 jaar, 3e ronde, 1e kindje Wvw, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Brondy, 29 jaar, 13e ronde, 2e kindje kinderwens2014, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 12. (10) : MotherMary, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 6, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Sateschnitzel, 25jaar, ronde 11, 1e kindje Lijntje00, 25 jaar, ronde 11, 1e kindje Debbie, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje Kerstelfje, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Evientje, 30 jaar, ronde 12, 2e kindje 13. (7) : Laawra, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje LadyJoey, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje Tunisiana, 27 jaar, ronde 19, 1e kindje miich, ?? jaar, 3de ronde iui, 1e kindje LittleMeStphnie, 21 jaar, ronde 2 na miskraam, 1e kindje babystar89, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje Krissie84, 30 jaar, ?? ronde, 2e kindje 14. (8) : TanteTrien, 22jaar, ronde 14, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 22, 1e kindje MamaSamm, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje liefssuus, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Bodien, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Mupke26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Tylmare, 26 jaar, ronde 2 (1e ronde na miskraam), 1e kindje Datumloos (2) : Jijenikke, 28 jaar, ronde 8, 1ste liefdesbaby Amore1, 28 jaar, 3e ronde (1e na mk), 3e kindje Buiten de lijst (2): Victoire, 37 jaar, ronde 4 IUI, 2e kindje (21 december) Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje (19 december) Totaal: 64 Zwanger (6), Ongesteld (1), MMM (4), Negatieve Test (8), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Echt verschrikkelijk, ik ken het gevoel mijn moeder heeft ook aan de chemotherapie gezeten en bestralingen geopereerd aan haar kanker! Gelukkig heeft ze het over leefd maar het heeft me wel wat geholpen om gelijk zwanger te willen worden het zat altijd al in me maar nu meer! Ik wens je heel veel sterkte hiermee en ik zal zeker voor je duimen dat het snel voor je zal gebeuren
Ik zit al in de wachtkamer bij de huisarts Ga ff aandringen op een hcg test.... En sowieso vanmiddag nog action testen inslaan Van de week testte ik wel donkerder in de middag.... Maar met 4+1 moet hij sowieso niet lichter worden Ik heb hier geen goed gevoel over...
Cvn wat vreselijk zeg !!! Sterkte meid !!!! Tries, oh nee toch !! De digitale zegt niks meer dan action. Hy zal zeggen zwanger 1 a 2 wk. Maar niet of het nu is opgelopen of niet... ik hoop zo dat je vanmiddag een donker streepje hebt.. we moeten ook niet meer vroeg testen. Elke x ellende 😢 Wvw.. bloed ? Jij had toch n positieve test ? Ohjee... en nog getest ? DDis heerlijk voor je meid gefeliciteerd. Victoire hoe gaat het nu ? Ik ben niet bekend met iui maar gaat het vandaag gebeuren ? Succes meid ik denk aan je !! Ik heb met dipstick getest en stond maar 1 streep op hihi. Ach helaas. Had deze maand toch al opgegeven. Ik zie zo op tegen nog een maand wachten. En tegen de afspraak morgen met huisarts. Ik kan er steeds om gaan janken.. ik wil zooooo graag... 😢😢😢😢 gelukkig best wat afleiding met kerst die eraan komt enzo. Volgende nod zal tussen 7 en 9 januari zijn geloof ik. ik heb iemands tempkaart gezien. Snap daar echt geen kont van... hoe ziet dat systeem dan dat je ei geweest is ? Word nog wat 😉 haha. En als je na ei hoge temp houd is dat goed en als hij zakt word je gewoon ongi ?
Klopt Bo ik heb vrijdg en gister getest, gister was hij donkerder dan vrijdag, maar nog geen knaltest. Vanmorgen temp juist hoog.. Wel trekkerige steken en rommelende darmen zoals afg dagen. Maar lijk nu ook beetje menstr gevoel te hebben.. Precies strakke broek aan..pff Net afd gynae gesproken, niet gynae zelf. Kon via hun test doen of afwachten. Ik wcht maar af.
@Victoire, wauw wat een verhaal. Mooi om te lezen hoe jullie hier samen voor kiezen! @Arendje, 9 dpo is toch veel te vroeg voor je temp om al te zakken? Je temp zakt pas op de dag (of 1 dag ervoor) van je NOD @Ddis, Gefeliciteerd!!!! @Tries123. Hmm, die had denk ik wel duidelijker moeten zijn. Ik ken de testen van action niet. Is het een idee om de huisarts om een bloedtest te vragen zeker gezien je onderschrift (bzz, mk etc). @WvW, $%@ pff dat is rot. Ben bang dat ik je vandaag ga volgen qua bloed. @Tries haha ik lees nu pas dat je al in de wachtkamer zit, goed zo! @WvW, ik had niet meegekregen dat jij een positieve test gehad hebt, dan volg ik jou zeker niet, want die heb ik niet gehad. Is het menstruatiebloed? Of oud bloed. Hier inderdaad een flinke dip (in temperatuur en gevoel).
Zijn nu onderweg naar ziekenhuis, Bo. De IUI zelf stelt niks voor, in het kort: manlief doet zijn ding (kan niet thuis, we wonen te ver van de kliniek) in het heren-kamertje. De opbrengst brengt hij bij de balie. Dan gaat direct door naar het lab en gaan zij ermee aan de slag. Het goedje wordt 'opgewerkt' om te voorkomen dat mijn baarmoeder in een stuip schiet (het spul komt normaalgesproken natuurlijk niet direct op deze plek)... Twee uur later mag ik in de stoel, controleren we of alle stickers in orde zijn (het zal je toch gebeuren dat ze materiaal verwisselen!?) en dan is het tijd voor de IUI zelf: speculum (eendebek) erin, een piepklein slangetje gevuld met 't bewerkte goedje wordt ingebracht. De verpleegkundige drukt het slangetje langzaam leeg en dan worden de toeters en bellen verwijderd. Na ongeveer 5-10 minuten mag ik opstaan en aankleden. That's it.
Hopelijk komt je menstruaie niet Rosalincke. Klopt had een posi test die iets was opgelopen en ook zw symptomen. Het was beetje bruin bloed..
Goedemorgen dames! Wat een verhalen hier, veel roze en veel moed, dat is natuurlijk goed. Zelf ben ik er een weekenje tussenuit geweest en afgelopen zaterdag; 6 december, gewoon ongesteld geworden! Zo in 1x van 3x 33 dagen naar 28 dagen. Wel heb ik afgelopen maand mij eisprong dan echt gevoeld, dat is wel fijn. Helaas nog geen zwangerschap voor ons, maar wel 6! anderen om me heen.. Veel joh! Ik wens iedereen die wacht heel veel succes. Ik hoop voor jou Victoire dat deze maand jullie een mooi cadeau brengt... Ik wens jullie allemaal mooie dagen toe, zwanger of niet!
Gefeliciteerd voor alle zwangere meiden hier! Ik had gisteravond en vanmorgen een tuurtest.. je moet heel goed kijken, over paar dagen nog maar een test doen.. Zit op 11 DPO dus kan nog alle kanten op