Ja dat is zo.. maar het is ook pas mijn eerste ronde, heb hiervoor een aantal jaren anticonceptie gebruikt (nuvaring) dus ergens ook wel logisch dat ik niet meteen een perfecte cyclus heb. Alleen jammer van die ovulatietestjes!!! Volgende keer op zoek naar minder gevoelige testen.. als er een volgende ronde komt hoop het niet natuurlijk! En die zw test van gister, ergens had ik mij er ook wel op ingesteld dat ie niet positief was.. maar lullig is het wel natuurlijk
ik zie het somber in deze ronde. veel bruin bloed verlies. zoals elke mislukte ronde eigenlijk. zit op 11 dpo nu maar durf eigenlijk niet meer te testen. dan is het zo "definitief".
aha (maar zit op nog fora hoor daarmee dat ik het niet weet) de pijn in m'n buik is toch weer weg dus ... valse hoop tot nu toe, ofwel leert m'n lijf dat m'n hoofd sterker is
Goedemiddag allemaal! Weer mooie testen voorbij zien komen, Gefeliciteerd! Hier vandaag op 9dpo en sinds gisterenavond probeer ik het zonder paracetamol vol te houden. Voel nu af en toe wel een steekje hier en een plopje daar. Maar geen maagzuur of misselijkheid. Morgen na het peuterdansen (is in ander dorp) even wat testjes inslaan en dan kijken of ik mezelf nog kan bedwingen. 😊
He meiden, mijn update hier: nog geen ongesteldheid..verwacht m wel elk moment hoor! Ga pas donderdag of vrijdag testen. Zal jullie op de hoogte houden! Meiden op roze gefeliciteerd!!
Nog 5 dagen wachten voordat ik er een test tegenaan gooi. Ik heb nog geen cyclus.Maar een ontrekkingsbloeding gehad door primolut. Ik moet zeggen dat ik het wel irritant vind dat ik niet weet of ik überhaupt een ovulatie heb gehad. We hebben wel veel geklust. Denk dat ik de gyn ga bellen om te vragen voor een bloedtest om te kijken of ik een ovulatie heb gehad. Zou het zonde vinden als ik de 14e een negatieve test heb en dan zou moeten beginnen aan primolut weer en daarna clomid terwijl het misschien toch wel had gekund
Omg ik moet zoveel bijlezen dames!!!reageren en dan verder lezen was geen succes de vorige keer! Ik ga morgen alles lezen, dat lukt me vandaag echt niet meer. Maar kon het niet laten om dit te delen: Net een action test gedaan.... Niet te geloven vier dagen voor Nodd en ik zie toch echt iets.... Ga zo foto maken, maar mega tuurtest dus verwacht niets.. Morgen vroeg nog maar een, gelukkig zitten ze per twee verpakt!
Je ziet het denk ik niet... En vi d het ook wel eng zo vroeg testen.. Heb namelijk wel buikpijn van ongi die eraan komt. Sorry voor ego betichtjes, lees morgen echt bij!!!
Ik zie heeeel ver weg een streepje! En t lijkt zelfs roze vind ik... ik zou over een paar dagen weer testen
Oh my god, ik moest plassen maar kon t gewoonweg niet zomaar doorspoelen en weggooien. Had zon last van mn buik vandaag. dus toch maar opgevangen en ik plas normaal echt omowit.... zien jullie wat ik zie? En ik ben pas 11dpo
Ja, jeszss, ik zie hem ook!!! Gefeliciteerd! Ik heb net meteen maar mijn digitale test ook gedaan en kijk! Ik ben zwanger!!!!
Jeee jessz en fotodanaat ik zie het!!! Super!!! Bo87 doe ff foto zonder dat zwart wit, vind ik altijd beter!
Wauw jeszs en kerstelfje! Ik zie ze hoor, gefeliciteerd! En fotofanaat yesss altijd mooi die digitale Bo... Sorry meid ik zie niks misschien op de gewone foto wel?