Lady's, Ik heb ongeveer 2 weken geleden gemeld dat ik even niks meer op het forum zou doen. Maar ik was toch overtijd en heb er vanochtend een testje tegenaan gegooid . En hij was positief . Helemaal happy. Iedereen op rood erg balen maar geef de moed niet op. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Gefeliciteerd haakmuts! Tries..... Ik zit echt te wachten op een berichtje van jou! Hoop zo op goed nieuws! Ik heb mijn testjes in huis. Als ik had bedacht dat even snel te doen zonder dat iemand dat Door had, had ik dat toch even helemaal mis. De kruidvat staat op het moment vol met speelgoed en mijn niet helemaal fitte manneke dacht mij met zijn stembanden tranen en hoop theater over te kunnen halen en complete garage met auto's voor hem te kopen. Het hij toch de verkeerde moeder uitgekozen. Heb 6 testjes in huis, plus nog 1 cb die ik had. Dus kan de komende week vooruit. Hoop uiterlijk dinsdag toch wel duidelijkheid te hebben.
Ik weet dat het lichaam je voor de gek kan houden maar 1 ding is zeker deze maand... Ik heb continue een nat gevoel " van onder" alsof ik urine verlies heb maar dat is dan niet :/ 5 dpo nog 9 dagen te gaan
Hier lekker door het bos gelopen en gefietst met vl en kleine uk. Daarna poffertjes op dus een lekkere verwen dag Tries Ik hoop dat je goed nieuws krijgt!
Jeeej gefeliciteerd! Mogen we een fotootje zien van de test??? Tries weet je al wat? duim duim duim TanteTrien zo jij kan ff vooruit Ik ga ze ook weer eens inslaan denk ik (als ze ze nog hebben) Jynn haha ik zie het al voor me! Toch geen bekenden gezien?
Dat is het mooi weer voor inderdaad! Ik mag hiet nu aan de was beginnen. ...blehhhh. En daarna poging 3 om de boom op te tuigen 😊
Ohja, daar wilde ik nog op reageren. Je schreef gisteravond dat je bang was dat het zakken sjouwen jou zou belemmeren om zwanger te raken. Maar volgens mij kan sjouwen geen onvruchtbaarheid veroorzaken, Sabrina, lijkt me heeeeeel sterk. Vrouwen krijgen overal ter wereld onder de meest extreme omstandigheden kinderen. Maar als jij je er nou echt niet prettig bij voelt, kun je dan niet (tijdelijk) regelen dat iemand anders dat zware werk overneemt? (Evt. met en smoesje als je je kinderwens nog niet wilt delen op je werk...)
Whahahaha grapjas Nee laatste keer waren ze er niet meer vandaar dat ik dat erbij schreef. Anders kijk ik eens bij de Wibra, dat schijnen dezelfde testen te zijn. Heb ze daar ook nog niet gevonden.
Wauw wat spannend tries! Haakmuts gefeliciteerd Verder weinig testers vandaag of ik heb iets over t hoofd gezien
Spannend weer dames! Gefeliciteerd dames op roze! Balen dames op rood! Wibra testen moet je vaak ff vragen waar ze liggen want die verstoppen ze half. Zijn 3 voor 2 euro. Ze zouden bij de baby dingen moeten liggen.
Ik kom steeds even spieken, maar nog geen uitslag binnen zo te zien.... Ik had net een paar felle steken onderin. innesteling? Hoop het!