Wat? Wibra verkoopt zwangerschapstesten? Weer wat nieuws geleerd! Tries, ben ook heel benieuwd naar de uitslag, ik hoop positief! Volgens mij draaien de duimen overuren hier!
Ik heb net in een moment van zwakte, foei! een testje gedaan. Heel slim na een halve liter thee, midden op de dag met 10 dpo (morgen nod). Is zo'n goedkope niet erg gevoelige vd wibra en normaal zijn die witter dan wit tot nu toe.... Er staat gewoon een heel lichtroze tweede streepje! Ik heb echt nog nooit een (tuur)streep geplast! Nu hopen dat ik morgen niet ongi wordt. Morgenochtend maar even een kv doen.
Hey ladies, Hier nog grote stilte (voor de storm?) geen kramp, geen menstruatie... Niks... Durf niet zo goed te testen al.. Dus wacht nog even tot het weekend dan ben ik sowieso 'echt' overtijd met mijn onregelmatige cyclus. Vind het superfijn al jullie ervaringen te lezen! Ben meer een gluurder dan een reageerder haha. Gefeliciteerd aan alle zwangeren! En voor degene bij wie het deze maand nog niet is gelukt; op naar een kerstbaby Oh en ik ben 27 btw
Nou laawra, ziet er veelbelovend uit! !! breng me nou niet op ideeën. .. Hier ook 10 dpo en 3 kwart liter thee op haha
Durf het nog niet helemaal te geloven, eerst morgen maar even afwachten. Ik had onze kansen echt heel erg laag ingeschat deze ronde. Zondag eisprong en die avond plus de maandag ervoor geklust. Wat ik wel 'opvallend' vind is dat ik nu sinds ik gestopt ben met de pil 0 symthomen heb. Die had ij bij onze eerste ook niet en de afgelopen rondes voelde ik dus vanalles. spannend hoor!
Gefeliciteerd haakmuts.. Ik zie um Laawra, best duidelijk ook trouwens.. Nou ik heb zonet getest.. Echt omowit hoor! Bleghhhh.. Owww ennuh Bubblez (schrijf ik dat goed, sjeetje er wordt hier zo gekletst) nog niet getest? Ooow zou zo fijn zijn voor je!!!
Mijn mysterie van de witte test is opgelost. Zo juist de eerste bloeddruppels gespot. Bah baal er enorm van . Ik mag op rood. Overige dames veel succes nog. Ik duim voor jullie.
Balen silverwings ik hoop op toch nog een mooi wondertje dit jaar voor jullie. Nog even geduld. Knuffel! @rosalincke. Bah nu heb je duidelijkheid maar niet op de gewenste manier... Sterkte en succes volgende ronde Ik zit nu gezellig met mijn superzoon op de bank onder een dekentje, met een glaasje port en chocola op te warmen na een boswandeling. Hij sleept me echt overal doorheen 😍❤️