Dank julie wel! Ik wacht morgen nog even af voordat ik van zwart af durf Rosalincke, balen!! Volgende ronde wordt jullie ronde!! Kom op meiden, er kan nog veel meer roze bij deze lijst!
@Adriana, aah die dikke schat, das toch fijn! Ik lig op de bank met woef onder een plaidje.. Maar goed geen bloed geeft moed? Ik weet ook niet wanneer mijn NOD precies is aangezien ik geen ovulatietesten heb gebruikt, maar meestal wordt ik wel stipt op donderdags ongesteld, dus we gaan het morgen beleven.. Hoop ik er iig niet meer
Hier nog niks... geen bloed. Ik heb de testen niet zo vertrouwd deze maand. Dus als ik pas vrijdag ongi word hoef ik daar niet raar van op te kijken. Maar toch... dan ben ik nu pas 12 dpo 😢 ben kotsmisselijk pff en puisten als n malle. Maakt me er niet mooier op. En ben weer 4kg zwaarder 😦 draaaaama vandaag zeg. Baal dag
Dank voor jullie bemoedigende woorden. Baal enorm. Ik blijf nog even rondhangen hier tot tries terug is hoop zo voor haar dat er een stijging in haar hcg zit en dat het niet weer een bbz is.
Amore en Laawra ik zie ze duidelijk! Gefeliciteerd! De rest van de dames die op roze zijn gegaan ook gefeliciteerd!! Tries wat spannend zeg! We leven allemaal met je mee! Ik hoop dat je goed nieuws hebt gekregen!! Alle dames op rood ontzettend veel sterkte!! Ik denk dat ik ook spoedig op rood mag. Temp vanmorgen weer wat gedaald en ik heb getest maar helaas omo wit.
En Tries weet je al iets? Hoop dat het positief nieuws is! De rest van de dames op roze, gefeliciteerd!!
ik zie allemaal streepjes, woehoe! Maar helaas ook een aantal "rood" dat is nou niet de bedoeling hoor! Ik begin langzaam maar zeker testdrang te krijgen door al die vroeg positieve testers!
Dames op roze gefeliciteerd! Benieuwd hoe het met tries is, duurt wel lang nu! En mijn streep was al duidelijker vandaag.