Tries. He nee dat was niet wat we wilden horen veel sterkte meis, hopelijk toch een mooie 2015-baby voor jullie. @jeszss. Yes die is mooi opgelopen! Gefeliciteerd @liefssuus. Ik lijk iets te zien maar kun je een foto van dichterbij nemen? @amore. Dat is een mooie duidelijke roze streep dus ik zeg gefeliciteerd! Kan je ei mss later zijn geweest (of was dat al gevraagd, dan sorry) Wat mij opvalt is dat veel van jullie 's middags of 's avonds testen, dus niet met ochtendurine. Dat is toch niet gebruikelijk bij een zwangerschapstest? Maar ja who cares als het positief is
hey dames, mijn NOD is pas op 13-12-14 maar kon het toch niet laten om een testje te wagen en wou eens vragen wat jullie zien op de test alvast bedankt voor het meeturen!
Ik zie ook een vaag lijntje. Tja ik test ook alleen met ochtend urine. Aangezien ik iedere dag minstens 1,5 liter weg klok werkt de ochtend het best. Heb nu sinds 18.00 niet meer gedronken en na 20.00 niet meer geplast. Zal zorgen dat ik goed test materiaal heb morgen!
dank je wel dames om even de tijd te nemen voor even mee te turen! nu inderdaad afwachten tot mijn NOD en dan doe ik ineens een digitale test van clearblue
Ohhhh tries!!!! Wat erg dit heel veel sterkte!!! Rosalincke balen meid succes de volgende ronde! Liefssuus, mama2688 en amore ik zie jullie streepjes wel! Voorzichtig gefeliciteerd! Jeszs yay !!! Gefeliciteerd meid!!!! Adriana bij mij waren de streepjes s middags serieus 3x zo donker als s ochtends.. zowel m'n ovu als m'n zwangerschapstesten
Adriana, nee eisprong duidelijk gevoeld en posi ov test. Wel late innesteling en traag hcg aanmaken denk ik..
Tries wat erg zeg! Heel naar bericht, sterkte! Ik ben net echt zo dom geweest, met mijn 9 dpo een test gedaan, het kriebelde zo :') Uiteraard witter dan wit, maar dat had ik ook al verwacht. Waarom dan tóch testen? haha!
Ik mag op rood... 2 dagen vroeger dan verwacht. Cyclus wordt wel steeds ietsje korter maar dat is ook het enige voordeel wat ik eruit kan halen, BAH!
Sterkte tries, lijkt me erg zwaar.. Hoop voor je dat het snel raak is en een plakker is Ik mag denk ik snel op rood, vandaag 2 vege bloed gehad wat meestal een teken is dat het doorzet