NOD-Lijst 8 t/m 14 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Louloute, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Sterkte kerstelfje.. Vreselijk

2. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach nee, meissie toch...dat vind ik heel verdrietig voor jullie! Sterkte!

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

sterkte kerstelfje! :(

4. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Jeetje zeg kerstelfje. Wat MEGA verdrietig dit.... sterkte meis..knuff

5. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    Ik had eigenlijk geen symptomen...behalve dan dat ik geen vocht vasthield, wat ik normaal wel heb voordat ik ongi wordt...

6. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    .....zucht..... Ik wil niet ongesteld worden, ik wil niet ongesteld worden, ik wil niet ongesteld worden. .... Mijn nieuwe mantra. :(

7. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    ♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥

8. (11) :
    Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje
    Loveexx, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Appelboompje, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje
    Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Moemi, 32 jaar, ronde 6, 1e liefdesbaby, 5 (stief) kinderen
    MJK, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje
    nmv, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Juffie2, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Repeltje , ?? jaar, ronde 2, 1e kindje
    Lilliesleaf, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Pendeltje, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje

9. (6) :
    Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje
    DDis, 31 jaar, ronde 3, 4e kindje
    fruitvliegje, 26 jaar, ronde 1, 4e kindje
    Susanne, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    Beeb1987, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje
    lizette, 23 jaar, ronde 4

10. (6) :
    Juul77, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Renske6, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje
    cvm1985, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje
    BellaDS, 30jaar, ronde 17, 1e kindje
    Bo, 27 jaar, ronde 6, 3e kindje
    Liekj, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje

11. (11) :
    Jingle, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Noontje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Uil85, 29, ronde 7, 2e kindje
    Silverwings, 30 jaar, ronde 8 na BBZ, 1e kindje
    izzy1974, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje
    Jeszss, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Smood, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Sateenkaari, 20 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Wvw, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Brondy, 29 jaar, 13e ronde, 2e kindje
    kinderwens2014, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje

12. (10) :
    MotherMary, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Adriana, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje
    rosalincke, 39 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Kiwi1405, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje
    Sateschnitzel, 25jaar, ronde 11, 1e kindje
    Lijntje00, 25 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Debbie, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    Arendje, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje
    Kerstelfje, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Maev, 31 jaar, ronde 11, 2e kindje

13. (7) :
    Laawra, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje
    LadyJoey, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje
    Tunisiana, 27 jaar, ronde 19, 1e kindje
    miich, ?? jaar, 3de ronde iui, 1e kindje
    LittleMeStphnie, 21 jaar, ronde 2 na miskraam, 1e kindje
    babystar89, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    Krissie84, 30 jaar, ?? ronde, 2e kindje
    mama2688, 26 jaar, ronde 2, 4e kindje

14. (10) :
    TanteTrien, 22jaar, ronde 14, 1e kindje
    Ik87, 27 jaar, ronde 22, 1e kindje
    MamaSamm, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje
    Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje
    liefssuus, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Bodien, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Mupke26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Tylmare, 26 jaar, ronde 2 (1e ronde na miskraam), 1e kindje
    JolieJumper, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Dubbeltje, ronde 5 (2e na mk), 27 jaar, 3e kindje

Datumloos (3) :
    Jijenikke, 28 jaar, ronde 8, 1ste liefdesbaby
    Amore1, 28 jaar, 3e ronde (1e na mk), 3e kindje
    femmefatalex, 22 jaar, ronde 1, 2e kindje

Buiten de lijst (2):
    Victoire, 37 jaar, ronde 4 IUI, 2e kindje (21 december)
    Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje (19 december)
    fotofanaat

Totaal: 67

Zwanger (16), Ongesteld (20), MMM (4), Negatieve Test (11), Twijfel-/Tuurtest (2)
    WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

8. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Volgens mij is hij zo weer actueel. Heb je op rood gezet kerstelfje, al hoop ik dat het vals alarm is en je weer op roze mag!

9. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Oh Kerstelfje, wat ontzettend verdrietig :( Heel veel sterkte en dikke knuffel!!

10. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Dames,
    ik zit er echt even helemaal doorhen... :(
    Net terug van een kerstborrel van mijn werk.
    Een collega van mij die is zwanger ongeveer 1 á 2 weken verder als dat ik had moeten zijn en heeft het nieuws verteld terwijl ik een miskraam kreeg.
    (ook had ze nooit echt een grote kidnerwens waar ze over sprak)

Hele avond dus verschillende opmerkingen over. "bijna moeder" "kind in je buik" enz.
    En inmiddels weten geloof ik alle colega's van mijn miskraam.
    Dat was al heel lastig om te horen en tot overmaat van ramp ben ik weer opnieuw bloed verloren en de hoop dat het om een innesteling gaat.
    Ik verloor nu namelijk ook wat stolseltjes/stukjes.
    3 dagen te vroeg mijn menstruatie, ik háát mijn lijf op het moment.
    Eindelijk een eisprong gespot na 3 weken, is mijn LF bijna 4 dagen te kort... ik begrijp er echt niks meer van :(

Op de terug weg op de fiets een potje zitten janken, bij thuiskosmt meteen naar boven waar mijn vriend in bed een film keek.
    Hij wist niet hoe snel hij uit bed moest komen, ik in tranen (ik huil eigenlijk nooit)

En ergens voel ik me heel egoïstisch....
    Waarom huil ik in mijn tweede ronde voor een kindje terwijl er meiden zijn die al meer als een jaar bezig zijn?
    (en ik wéét dat het komt door de miskraam, maar dan nog...)

Pffffft..... sorry voor de lap deprimerende tekst, maar moest het toch echt even van me af schrijven...

Zet me dus maar op rood, met een heleboel beetje geluk is het bloeden morgen gestopt en mag ik zondag/maandag alsnog stiekem op roze.
    Maar ik reken er maar niet op...

11. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach Tylmare toch...gauw onder de wol jij. Slapen helpt. Wat een rotavond.
    Jouw tijd komt echt. Echt. Rust iit, wees lief voor jezelf!

12. JolieJumper

5 dec 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    jammer dat je dit zo opvat! Want zo bedoel ik het helemaal niet! Ik zeg alleen dat als je er teveel mee bezig bent.. het vaak juist niet lukt... je eigen lichaam kan je zo in de zeik nemen... tuurlijk mag ze verdrietig zijn dat zeg ik ook niet! Heel normaal dat ze verdriet heeft! Zeker na een4e mk) probeerde haar juist een hart onder de riem te steken.. en laten we het vooral gezellig houden.. ik ben hier ook om mn verhaal te doen.andere te supporten en steunen.. ik bedoelde meer probeer het iets los te laten dat geeft haarzelf misschien meer rust.. (maargoed wie ben ik ik ken haar niet persoonlijk.. maar laten we nu geen ruzie over een opmerking die waarschijnlijk verkeerd is gevallen.. ik zeg helemaal niet dat ze geen medische hulp moet zoeken... in iedergeval sterkte tries) jammer erg jammer dit, .. ik ben nieuw maar als er hier bljjkbaar zo gereageerd word weet ik niet of dit voor mij een leuk forum is wsnt zin in dit gezeik heb ik niet victoire, (ik kookte ook toen ik dit las..) maargoedik heb mijn zegje ook gedaan, was totaaal niet zo bedoeld totaal anders opgevat.. (door iemand anders)

13. JolieJumper

5 dec 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1713 JolieJumper, 13 dec 2014
    Laatst bewerkt: 13 dec 2014
    Heb even alles terug gelezen,dat duurde even) en het spijt mij als ik meerdere dames tegen het zere been heb gestoten,nogmaals niet zo bedoeld, verkeerd op gevat, misschien was ik hier boven net een beetje kribbig,.. ik heb zondag mijn nod en ben ook zenuwachtig.. (ook probeer ik er zelf niet teveel mee bezig te zijn;) ) en ik had alleen de reppactie van victoire gelezen..dacht potverdo..rie.. net een leuk forum, met gezellige dames en dan schrijf ik af en toe wat krijg ik dit... in iedergeval tries: fijn dat je snapte dat dit niet ververvelend maar juist opbeurend bedoeld was/is.. doe wat je hart je ingeeft, kijk hoever je medisch wilt gaan veel sterkte met dit verlies en sterkte bij je keuze, en hopenlijk (wat je ook besluit, hopenlijk krijg jij snel een wonder.. dat je de zwangerschap ook uit mag dragen en een gezonde baby in je armen mag sluiten. #andere dames die voor mij in de bres schoten bedankt (namen vergeten (faal!) ) roze dames geniet er van! En gefeliciteerd ( wel paar namen gelezen ook niet onthouden!:s) Rode dames: jammer, volgende ronde hopelijk roze? En oja nog even dit: ik zou nooit iets plaatsen om te laten exploderen! Absoluut niet! Ik heb geen ervaring met niet zwanger kunnen worden of miskramen en ik geloof best dat sommige opmerkingen dan zeker kunnen steken als vraag je moeder om een zusje, zal ik er een voor je maken etc, dat is ook niet fijn.. (ik ben er wel van overtuigd dat als je 100 x zegt me teen jeukt dat ie dan gaat jeuken!) Angst om zwanger te blijven etc, bevorderd het proces niet dat bedoelde ik meer van laat het los.. maar nu heb ik er genoeg over gezegd dames, hoop dat ik niet met de nek aan gekeken word nu..

14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Tylmare, het is o.k. om soms te janken. Dat hoort erbij. Je wil graag en kindje en als je niet zwanger bent dan is dat gewoon niet leuk, dat is een emotie. We weten hier allemaal hoe dat voelt dus schaam je er niet voor. Maakt ook niks uit of je pas twee rondes bezig bent of een jaar, het gevoel is hetzelfde!

15. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Aah, dat is helemaal niet zo hoor, weet je hoe groot de impact is van een miskraam. Je mag je zo voelen. Mijn kennis die is een jaar geleden een miskraam gehad en huild er nu nog om. Dikke knuffel x

16. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Tylmare:

ocharme meid heb zo met je te doen!
    Vind het zo jammer voor je. Ga even alles van je af gooien, ga even met je vriend wat doen om je gedachten eraf te halen (en dat is ontzettend moeilijk ik weet het)
    wat mij altijd helpt is het bos in gaan en gewoon een potje gaan wandelen!
    Ik vind dat wandelen in het bos me altijd erg rustig maakt, en daar gaat denken ook veel beter. Ik lijk dan altijd van op een afstand mijn situatie op dat moment te kunnen beoordelen.

Dikke knuffel meid!

17. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    pfff lijk weer 2 symptomen bij te hebben..

sta op met een gevoelige gespannen onderbuik

en ik heb een temp dip van 37,2 naar 37
    Dat is dan in de nacht van 7-8 dpo

ik hoop ZO dat het een signaal is! en als dat is dan weet ik dat m'n pijn van ervoor echt maar fantoompijn is.

en die blauwe aders, waar komen die ineens vandaan? mijn borsten zijn voller (gelijk ook bij een menstruatie) maar waarom nu die aders?

ene dikke loopt van mijn rechter oksel naar de zijkant van borst en lijkt donkerblauw waardoor ik eerst dacht dat ik me pijn had gedaan en de andere loopt over m'n linker boob :) maar die is maar klein en fijn en lichter en ook op m'n borstkast loopt een kleintje...

ik kijk thans nu al 3 dagen in spiegel of m'n tepelhoven niet groter worden wat niet het geval is en ik heb ook geen pijnlijke borsten of tepels.

Bijgevoegde bestanden:

18. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    @joliejumper Ik kijk je zeker niet met de nek aan. Ik had al het idee dat je het lief bedoelde. Was al blij dat ik het niet was die per ongeluk een goed bedoeld iets had geschreven wat verkeerd was opgepakt.😊

Hier: dag cd 41 inmiddels een vanmorgen zat ik Tot mijn vreugde en verbazing nog op 36.99. Ook bij het plassen geen code rood! Dus het heeft vannacht gelukkig niet doorgezet. Hopelijk blijft dat ook lekker weg. Mijn test was helaas nog negatief, maar als het gisteren een innesteling was is dat ook niet gek. Dus ik blijf nog even hopen en duimen draaien op 13 dpo.

19. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1719 Victoire, 13 dec 2014
    Laatst bewerkt: 13 dec 2014
    Ik maak geen ruzie. Ik schrijf dat mensen pijn hebben door dit soort ondoordachte, goedbedoelde opmerkingen. Dat zijn twee verschillende dingen. Het is niet persoonlijk. Althans, in die zin dat het mij niet boeit of Pietje Puk of Dikkertje Dap het schreef.
    Dit is een forum waar wordt geschreven. En waar reacties komen op wat je schrijft.

Wat mij betreft, over tot de orde van de dag.

20. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Jeetje Tylmare, wat een K-avond heb je gehad zeg :( Vannacht een beetje kunnen slapen?

Deel Deze Pagina