NOD-Lijst 8 t/m 14 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Louloute, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Helaas meiden ik mag op rood, vanmorgen zijn de rode monsters toch echt gekomen... Op naar ronde 12, als het dan niet raak is dan moesten we van de huisarts langs komen om te testen voor een vervroegde overgang (zit in de familie)

2. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Wat een lieve reacties allemaal, bedankt! :)
    Het heeft even geduurd maar ik heb kunnen slapen.
    Waar ik nog het meest van baal is het verloop van mijn cyclus deze keer. Ik dácht dat ik hem doorhad dmv de ovu testen maar dat blijkt dus niet zo te zijn...
    Volgende ronde weer een kans (en dan maar hopen dat die ronde wél normaal is)

3. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Balen meid! :( vreselijk om al zo lang bezig te moeten zijn lijkt mij.
    Fingers crossed dat de volgende ronde raak is en je geen onderzoek nodig hebt.
    (vervroegde overgang lijkt me echt het laatste wat je zou willen horen op dit moment zeg...)
    Sterkte!

4. liefssuus

liefssuus Lid

24 aug 2014
    27
    0
    0
    ik denk dat ik na 5 testen (licht tot donkerder) positief mag zeggen dat ik op roze mag. Ik heb nog geen menstruatie die in zicht is. Ik hoop dat deze ook weg blijft. of vandaag of morgen moet ik ongesteld worden. ( nou ja ik hoop van niet dus ;) )

5. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    He meiden..

Tylmare ach nee... wat een *** avond. Vreselijk. Ik heb deze maand ook voor t eerst dik in tranen gezeten. Er worden mensen zwanger die echt niet helemaal fris zijn en waarvan hun leven een grote rotzooi is.. en bij ons loopt t steeds of mis, of steeds valse testen, of manlief zn zaad is beschadigd door medicatie gebruik. Ik ben doodsbang dat mn wens niet vervuld word.... ik ga naar ronde 7. Maakt niet uit welke ronde meid... je voelt dezelfde emoties. Een heeeeeele dikke knuffel voor jou ! Leuke dingen gepland dit weekend ??

Joliejumper, het gaat meer over t algemeen. Mensen zeggen dingen...die soms onbedoeld in t verkeerde keelgat schieten. forgive and forget, let's move on ! Knuff

Ik ben NOG STEEDS NIET ONGESTELDDDDDDD. zou mn ei echt later gesprongen zijn door de tarwekiemolie ??? Ik had nml mega buikpijn tot een week na ei... ik gebruik die rot olie nooit meer. Ik was ZO regelmatig ongesteld. Liefste wil ik dat het er NU uitkomt. Anders dan andere maanden doe ik nu eem vreugde dans bij rood... pfffffff iemand ervaring met teunisbloem ?

Pffff victoire dit geloof je niet. Ik weet niet eens hoe je eruit ziet maar heb over je gedroomd. Je kreeg een mooi meisje bij mij op de kraam afdeling (heb ik ooit stage gelopen in mn opleiding). Super maf he. Ik hoop dat hy uitkomt !!!!!!! Duimmm ....

Maev... gatsie rot kleurtje he dat rood. Knuffel voor jou. De nieuwe roze meid (suus dacht ik) gefeli x

6. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Net weer rood gespot. ... Nu ook ongi gevoel. ... Ik had zo'n goede hoop deze maand. ..snif snif. ... zet mij maar vast op rood 😕😕😢

7. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik mag ook op rood dames.. Voel me er knap beroerd door, bleghhh!

Ik heb niet alles terug gelezen, maar Kerstelfje dikke knuffel.. Rot hoor :(

8. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach Bo...zit hier in de steigers bij de kapper te lezen over jouw droom en de tranen springen in mijn ogen...(hoezo hormonaal?)...ik hoop zo dat het klopt! Wat voor haarkleur had ik trouwens in je droom? Hihi!

Nog steeds niet ongesteld...echt vaag, joh! Frustrerend, pfff...wist je nu maar vast waarom, heh? Ik houd goede hoop op een wonder!

9. Kerstelfje

1 dec 2014
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuf Silverwings! Deze kerst iedereen een hekel aan rood!

Tylmare: snap je helemaal! Heb er al een en nu ben ik ook nog mijn eerste ronde aan het zeuren erover... Althans zo voelt het. Maar je gevoelens zijn wat ze zijn en daar heb je recht op! Mijn ervaring is dat iedereen elkaar daarin steunt!

On that note: Jolliejumper: ik wilde eerst niet reageren omdat ik niet van dit soirtdiscussies houdt, maar ik wil dat jij je ook welkom voelt!! We zitten allemaal bomvol hormonen en jij bedoelde dit goed. Nu heb je een nieuw perspectief erbij gekregen en denk je er mischien anders over. Als je niets had gezegd had je ook niets geleerd. Dit soort dingen doet iedereen iedere dag op allerlei gebieden. We maken er ons allemaal schuldig aan. Alleen is er ws nergens een meer enotioneel beladen onderwerp, dus zijn de reacties ook des te heftiger.
    Wat mij betreft geen excuses nodig!

Oh nu ben ik de rest vergeten... Oh ja Bo: wat raar he? Snap helemasl niks van jou cyclus, ik duim voor een kerstwonder!

Hier op en af... Vanmorgen geen bloed, daarna weer wel en mega rugpijn. Het voelt niet goed :( maar snap er niks van. Ben het zat. Liever dan echt ongesteld of gewoon geen bloed 😡

10. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aah neeeee ... Echt niet tof!!!! Knuf!!

11. Kerstelfje

1 dec 2014
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook een droomwrig kerstwonder jou kant op Victoire!!!!

12. kinderwens2014

kinderwens2014 Actief lid

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Ook ik schrijf niet heel veel!
    Maar voor de dames op rood, bale!! :( Vervelend om te lezen dat er veel twijfels zijn en dan toch weer op rood...
    Ik wil jullie veel succes wensen voor de volgende ronde en leef met jullie mee.

Ook best veel roze gezien, gefeliciteerd :D

Nu zit ik op dag 3 NOD, enorm gevoelige tepels en beetje een geïrriteerd humeur. Vorige ronde ook deze klachten, dus ik denk dat mijn ongi weer eventjes op zich laat wachten!

13. Sateschnitzel

30 jun 2014
    79
    9
    8
    Vrouw
    Werkvoorbereider
    Noord Holland
    Ik kan helaas ook op rood 😢
    Nog geen rood bloed gespot maar na een ruime week lichte gemene buikpijn nu de heftige menstruatiepijn en roze slijm gespot. Ken mijn lichaam ondertussen en weet dat het einde verhaal is.
    Het was een hele rare maand en na het niet spotten van mij ei met ovulatietesten had ik het al opgegeven. Vervolgens vond ff mijn ei de dag na de laatste inseminatie. Dus dat bracht hoop. Uiteindelijk ei verzet door ff 6 dagen later waardoor mijn hoop weer kelderden. Toch wist mijn lichaam me weer compleet voor de gek te houden met allemaal nieuwe symptomen en ondanks dat mijn temperatuur volledig van slag was bleef ik dus een sprankje hoop houden.
    Och dit doet weer pijn had gehoopt dit jaar zwanger uit te gaan. Maarja..

Nu komende maand de vruchtbare dagen precies een jaar geleden dat we gestart zijn.

Mijn excuses dat ik niet heb meegeschreven een iet wat hectische periode achter de rug met reorganisatie op het werk en wat andere vlakken. Ik heb wel alles meegelezen (dat was een hele uitdaging) en heb met jullie allemaal meegeleefd, waaronder met de twee (Sabrina en femme) die hun eisprong niet konden vinden, ik zat in precies het zelfde schuitje heel bizar.
    Ik hoop op een betere afloop voor jullie.

Bo: wat lijkt me dit vreselijk die onzekerheid. Het kan dan maar beter voorbij zijn, dan kun je verder.

Tries: wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte!

Victoire: wauw, wat een weg heb je al bewandeld. Heftig. Hoop enorm op een roze kerst voor je!

Kerstelfje: balen zeg. Sterkte..

Meav: succes komende ronde en hopelijk is het testen niet nodig!

Sorry dat ik niet iedereen benoem.. Maar dat zijn er zo een hoop dan ga ik vast dingen verwarren met elkaar..

Alle roze dames: van harte gefeliciteerd! Super!

Alle rode dames: 😔 heel veel sterkte en succes deze komende ronde!

14. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    ☺️ Thx 😘

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Bah wat veel rood! Iedereen een hele hele hele dikke knuffel

16. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    jahoor, het is hier nu in volle gang. Helaas Ik ga Een dag flink balen en dan de moed weer bijeen rapen. Code rood😢😢😢😢

17. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Het gaat hier denk ik weer mis.. :( vanochtend omowitte test en nu begint buikpijn en bruinverlies :(
    Hoe kan dat nou voor de 2e keer?

18. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Neeeee amore niet weer meid.. oh wat erg..... knuffel

Jynn... verdorie... balen zeg.

Victoire, ik dacht een bruintint. Weet t niet meer exact. Maar meid ik hoop zoooooooo hard. Daarom droom ik erover hihi. Moet je nagaan he.. ik leef heel hard mee.

Satesnitzel.. meid wat een teleurstelling weer he !! Vind t rot voor je :(

Ik vind het zo frustrerend meiden. Soms denk ik YES een ongi kramp !!! Maar trekt zo snel direct weer weg. Zou ik een cyclus overslaan ? Kan dat ? Zou ik eens een ovulatie test doen...? Zeg maar wat hoor maar ben echt hopeloos. Ik wordt er zo moe van. Ben bezorgd over de spermatest... ben zo bang voor slecht nieuws.. en heb al zoveel ellende gehad afgelopen tijd. Gelukkig maken mn 2 spruiten me diep gelukkig vandaag.en ik heb ml in de rolstoel gegooid en zijn nh winkelcentrum gegaan ! Hij er ff uit, was echt even goed voor hem 😄 zwaaaar zo n rolstoel... 7 km hardlopen is er niks bij haha.

Sabrina.. meid ik duim dat het een innestelingsdip was... duimmerdeduim...

19. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    O nee Amore1 wat erg, ik leef met je mee!

20. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Oh nee amore!
    Balen jynn.
    Bo, wat irritant zeg. Ik snap goed dat je nu eindelijk wel eens duidelijkheid wilt mbt wel of niet. Ik duim nog steeds voor roze hoor!

Deel Deze Pagina