Bo ff nagevraagd in mijn oude nod groep over die tarwekiem olie, en daar had een arts gezegd, als je dat gebruikt gaat je hele cyclus in de war en dat is vervelend want dan weet je idd niet of je zwanger bent of je cyclus langer duurt. Misschien wist je dit al, maar wilde het toch delen. Ik ga het iig niet proberen...
Dankje kerstelf..ik heb idd gehoord dat het je LF verlengd of je ei uitstelt. **** grrrrrr hoop echt zo dat de schade beperkt blijft !!! 😢 Hoe is t nu met jou meid
Net ovu gedaan. Zegt niks uiteraard maar meestal als ik ongi moet worden plas ik witte ovu testen. Ik denk niet aan zwangerschap ofzo hoor maar meer, kan je een cyclus overslaan ? Ga denk maar weer ovu testen doen. Wil een evt. nieuw ei niet missen..
Amore. Neeee wat erg! En dat twee keer achter elkaar wat naar, heel veel sterkte! Bo. Echt kl&t die onzekerheid pffff. Dan is toch je ei misschien later geweest. Ook al had je een posi ovutest, dat wil niet automatisch zeggen dat je ei ook daadwerkelijk gaat springen. Plus dat ik de action echt niet positief vond, mss de dipstick vals positief? Anyway, het blijft dus het vervelende afwachten voor je. Knuffel!
Ja joh drama zooi. De tko heeft daarmee te maken. Dat het ineens zo schommelt. Kan niet anders... ik heb nog nooit van een valse posi ovu gehoord. Vraag. Hoe spot je met tempen wanneer je ei is gesprongen?? Daalt temp dan of stijgt het ? Ga aankomende mnd maar eens tempen.
Overmorgen heb ik een afspraak bij de gyn ivm een veeeel te late controle van baarmoederontsteking + eerste afspraak voor onderzoek naar mijn miskramen.. ik ben zo ontzettend zenuwachtig. Ik heb het heeeel lang uitgesteld, puur en alleen omdat ik bang ben voor wat eruit gaat komen (heel dom natuurlijk maarja). Pfff ik weet totaal niet wat ik kan verwachten.. Van de zenuwen kan ik zelfs steeds naar de wc rennen. Hoop dat het snel maandag is
Och...ik zou zo met je meegaan om je te steunen! Zo'n eerste bezoek is altijd heel spannend, maar in dit soort etablissementen gaat alles langzaam...vermoedelijk de eerste afspraak vooral 'plan de campagne' en vraaggesprek...in gedachten zijn we bij je, Femme!
Ik heb negatieve test...ik ga de 20ste een test doen, als ik dan nog negatieve test heb moet ik met de kuur beginnen hoop zo dat me lichaam het zelf oppakt....nouja nog een weekje. En dan zie ik wel. Baal wel dat mijn gyn geen follikel meting doet bij clomid, dan weet ik alsnog niet snel of het wel aanslaat
Ik heb mijn 'test'-test gedaan. Om te kijken of de Pregnyl al uit mijn lijf is, het zwangerschapshormoon dat ik een week geleden moest nemen. Zoals je ziet, is het zo goed als verdwenen...enkel een heel vaag tuurlijntje nog, geen idee of jullie 'm zien op de foto? Nu weet ik komende week tenminste dat het de Pregnyl niet kan zijn als ik twee strepen pies (Ik hoop het. Ik hoop het. Ik hoop het.) Vandaag trouwens 6dpo. Raar gevoel in mijn onderbuik (gister al...alsof er druk op staat)... en zere borsten en misselijk as we speak...
oeh spannend!!! (zoals je ziet? ben je je foto vergeten?) succes meid! hier is het ook spannend.. voor het eerst in alle maanden een temperatuursdaling gehad! en vandaag netjes weer omhoog! ik HOOP vurig dat het een innestelingsdip zou zijn. ik heb ook ineens duidelijkere aders op mijn borsten, dat heb ik ook nog niet gehad. Maar ze doen absoluut geen pijn. hopen jullie met me mee? tis vandaag 9dpo
Sorry...nog niet helemaal wakker...nu staat de foto er bij. Sabrina, die dip is mooi!!! Ziet er goed uit, hé!!
Hele goeie smorgens, gewoon al weer aantal uur wakker hea. Word er gek van ik kan gewoon niet meer uitslapen! Vandaag weer geplast over een testje en weer donker gelukkig, goede hoop!
Ziet er goed uit victoire en sabrina. Spannend.. Hier is het klaar. Miskraam 2. Weet iemand of ik nu naar de ha moet ofzo? En wat gaan ze dan doen?
Ik zou morgen even bellen, heb ik destijds ook gedaan, misschien hebben ze telefonisch spreekuur? Hier op zwangerschapspagina kun je je vragen ook aan verpleegkundige of verloskundige voorleggen, zie onderaan forum-overzichtspagina. Hoe voel je je verder, fysiek, maar ook emotioneel? Gaat het wel een beetje?
Tsja het voelt heel dubbel. Ene kant ben ik iemand met een "schildje" om me heen en gaat het allemaal wel, andere kant voel ik me heel erg rot. Je gaat ook twijfelen aan jezelf over de positieve testen enzo.. Denk dat de klap later deze week komt
Hihi! Ja, is ook een spannende tijd toch, niet zo gek dat je te hard 'stuitert' om (lang) te kunnen slapen ☺️ Went vanzelf, ik zat om 6:54u alweer met een mand auto's en klaarwakkere peuter in mijn bed, hahaha!