♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥ 8. (8) : Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje Loveexx, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje Tylmare, 26 jaar, ronde 2 (1e ronde na miskraam), 1e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Moemi, 32 jaar, ronde 6, 1e liefdesbaby, 5 (stief) kinderen MJK, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Dubbeltje, ronde 5 (2e na mk), 27 jaar, 3e kindje 9. (1) : Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1ste kindje 10. (4) : Juul77, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske6, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje cvm1985, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje BellaDS, 30jaar, ronde 17, 1e kindje 11. (7) : Jingle, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Noontje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jijenikke, 28 jaar, ronde 8, 1ste liefdesbaby Uil85, 29, ronde 7, 2e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 8 na BBZ, 1e kindje izzy1974, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje Jeszss, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje 12. (6) : Repeltje, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Bo, 27 jaar, ronde 6, 3e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 6, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 13. (3) : Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Laawra, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje LadyJoey, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje 14. (2) : TanteTrien, 22jaar, ronde 14, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 22, 1e kindje Datumloos (2) : Arendje, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje Victoire, 37 jaar, ronde 4 IUI, 2e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 33 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
meiden even een opmerking: als je jezelf op de lijst zet, vergeet de andere meiden die zich hebben aangemeld dan niet want dit is best verwarrend zo, zowel voor mij als voor de andere meiden die zich hebben aangemeld maar niet op de lijst zien staan!
Hallo dames! Ik zie aan de lijst dat jullie al met velen zijn, maar is er nog ruimte voor mij? Ik ben 28 jaar, heb een dochter en wij gaan nu dus voor een 2e! We wilden eigenlijk 'pas' in 2015 beginnen, maar we gaan er nu toch al voor. Deze maand is dus de 1e ronde voor ons! Mijn NOD is op de 8e.
Mag ik er ook bij? 😊 Debbie, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje. NOD 10 dec. Hoop dat deze lijst straks HEEL roze is!!!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥ 8. (9) : Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje Loveexx, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje Tylmare, 26 jaar, ronde 2 (1e ronde na miskraam), 1e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Moemi, 32 jaar, ronde 6, 1e liefdesbaby, 5 (stief) kinderen MJK, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Dubbeltje, ronde 5 (2e na mk), 27 jaar, 3e kindje nmv, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje 9. (1) : Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1ste kindje 10. (5) : Juul77, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske6, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje cvm1985, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje BellaDS, 30jaar, ronde 17, 1e kindje Debbie, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje 11. (7) : Jingle, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Noontje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jijenikke, 28 jaar, ronde 8, 1ste liefdesbaby Uil85, 29, ronde 7, 2e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 8 na BBZ, 1e kindje izzy1974, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje Jeszss, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje 12. (6) : Repeltje, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Bo, 27 jaar, ronde 6, 3e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 6, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 13. (3) : Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Laawra, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje LadyJoey, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje 14. (2) : TanteTrien, 22jaar, ronde 14, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 22, 1e kindje Datumloos (2) : Arendje, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje Victoire, 37 jaar, ronde 4 IUI, 2e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 35 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
welkom dames! ik ben dus gister begonnen met ovulatietesten. Heb er 2 gedaan: 's ochtends en 's middags. Ik wou kijken of het wat uitmaakt qua 2e streep. 's Middags was ie ietsje donkerder..dus het klopt wel wat iedereen zegt, dat de concentratie van LH in urine ietsje stijgt in de loop van de dag. Ga ze maar 's middags doen dan, wil mn ei niet missen hihi! Vind het wel jammer want 's ochtends is natuurlijk veel handiger. Hoe doen jullie het?
Ik heb sinds deze maand cb digi die 2 hormonen meet, die MOET met ochtend urine. Ga morgen beginnen...
owja, da's wel handig dan! ik heb gewone dipsticks ben benieuwd naar je ervaring! wat is die 2e hormoon eigenlijk..? LH en..? FSH ofzo? of estradiol?
Hoi Debby, wat leuk..... Wij lopen qua alles gelijk. Leeftijd, ronde en 1e kindje... We hopen op een prachtige roze kerst! Voor allemaal natuurlijk!
Het wordt alweer fijn druk op deze nod-lijst Morgenochtend heb ik mijn eerste controle van deze ronde bij de fert.kliniek. Ik geef mezelf sinds afgelopen zondag (3e cyclusdag) elke avond een hormooninjectie, morgen wordt er gekeken of er al een reactie te zien is in mijn eierstokken en of de dosis moet worden aangepast. Spannend...soms duurt het heel lang voor er wat te zien is, soms komt er teveel reactie en moeten we stoppen, maar de laatste keer was er een mooi eitje binnen een week tijd...ovulatie-testen werken niet, bij pcos is LH-hormoon altijd verhoogd...dus is de uitslag vaak vals positief. Gelukkig zien ze / meten ze bij de echo precies hoe groot het eitje is! Wish me luck!
Victoire, succes morgen meid... good luck. Appelboompje, nee he wat vreselijk irritant zeg !! Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Ik heb een vage vriendin. Ze was zwanger vd 3e kind en dat bleek een jongetje te zijn. Die had ze al 2 x. En de oudste heeft n beperking. Ze heeft m weggehaald............. snik.. ze wilde toch liever een meid. En laatst vertelde ze me dat ze toch weer voor een 3e gaat. Moest wel even slikken... hier struikel.ik wel heel erg over hoor.. wat is t soms oneerlijk he ? hoe ga je daar nou mee om... bah. moemi succes bij dokter meid. over de heldervoelende dokter... kan hij mijn foto niet eens lezen haha. Ik geloof er wel in. Er is mij gezegd dat ik volgend jr zwanger ben. Mja das wel lekker algemeen he !!! Haha. Ik ben dit x tijdens mn ei weekend weg met vrienden.. nouuuu ik klus gewoon door hoor... ook al is dat voor mij echt zeer ongemakkelijk haha...
Veel succes victoire! @bo: wat naar van die vriendin Alsof je het voor het kiezen hebt...... Wij proberen hier wat gerichter te klussen nu mijn ei dichterbij komt
Erg he ? 16wk he en het dan weghalen ivm het geslacht. Hoe egoistisch, hoe ziek ben je dan he. Onze kids kunnen leuk spelen.. maar de band is echt weg. Zeker nu ze zei dat ze het toch weer aan t proberen zijn. En dan een vriendin waar ik ruim n jaar geleden mee gebroken heb. Ondergedoken voor dr ex met 2 kids. Schuld. Nu zwanger ... om een vent aan dr te binden. Ik geef het toe, k ben jaloers. Afgunst !! Bizar............. Maar is het mijn plek om wat te zeggen ?
Bo, wow!!! ik ben d'r even stil van!! Ik heb vandaag ineens enorme steken linksonder..net zoals tijdens m'n ovulatie. Én rauw eiwit achtige afscheiding, én m'n temp was errug laag vanochtend (vorige maand had ik diezelfde temp op de dag van m'n ei). M'n ovtest is iets lichter dan gister..maar het is nog te vroeg voor m'n ei! Of zou het toch ? Raar!