Heey meiden! Wat veel rood Bo ik had je naam liever in roze zien staan maar iig fijn dat je nu duidelijkheid hebt en met de nieuwe ronde kan beginnen! Sabrina spannend! Victoire..het klinkt alml zeer goed wat je beschrijft te voelen! Duim duim !!!
Bo, wat fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt. Jammer genoeg wel rood. Heel veel succes volgende ronde! Sabrina, victoire en femme, mijn duimen blijven draaien voor jullie!
Eindelijk duidelijkheid bo. Hier vanochtend bij de huisarts geweest. Zij gaat toch van domme pech uit en ziet geen medische oorzaak. Eigenlijk stelt me dat wel gerust. Ik ga een ronde overslaan om m'n lichaam tot rust te laten komen en dan met frisse moed opnieuw proberen Misschien moet ik dan ook maar naar het toktokhok? Heet het zo? En waar is dat? Of blijven jullie ook hier schrijven?
Dank jullie! Ik ben de hele dat misselijk tenzij ik eet .. Maag leeg weer misselijk maar goed verdraagbaar!
Balen meiden op rood Bo gelukkig heb je nu wel duidelijkheid hoop voor je dat het de volgende ronde wel raak is!!! Hier nog niks temp was vanmorgen 36,6
Meiden op rood, balen!!!! Ikzelf zit door m'n late ei nu vermoedelijk 2 dagen voor NOD. afgelopen zaterdag een vage roze streep op een predictor early en daarna verder alleen maar omowitte kruidvattesten gehad. Na deze uitslag maar eens goed de ervaringen gelezen hier op het forum:...gezien de verhalen over de predictor neem ik die uitslag van afgelopen zaterdag maar niet serieus... Die kv2v5 waren zo spierwit dat ik me niet kan voorstellen dat er over 2 dagen 'ineens' een streep zou staan....we wachten maar weer af...
Ik heb even alles teruggelezen (vanochtend alleen even snel op Bo gereageerd), maar wat een nare 'verhalen' ook allemaal de laatste tijd Weet de namen even niet allemaal meer, maar sterkte en succes de volgende ronde! Alle roze meiden: gefeliciteerd! En alle rode meiden: balen, succes de volgende ronde! Nu proberen weer wat meer mee te lezen en te reageren
Ik heb niet heel veel meegelezen... @ bo, wat fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt. Hopelijk is dit een reset voor je cyclus en blijft hij nu lekker regelmatig @ femmefatalex, bij de gyn? @ victoire, ik hoop zo dat het raak is. Wanneer is je NOD? @ rode dames.... Balen!!! Hopelijk volgende ronde @ roze dames.... GEFELICITEERD!!! @ hier.... Het bloeden is gestopt. Nu alleen met afvegen nog beetje bruin slijmpje af en toe..... Op naar ronde 16....
Ik had een afspraak voor controle van baarmoederontsteking en omdat ik in het verleden 3 miskramen heb gehad. Ik heb een inwendige echo gekregen, daarop leek alles goed te zijn alleen mijn baarmoederslijmvlies is aan de dunne kant. Ik moet deze week nuchter bloed laten prikken en over 6 weken terug. Hij zei dat t er verder goed uitzag en dat ik waarschijnlijk gewoon "vette pech" heb gehad in het verleden..
Pffff die "vette pech" zou je toch helemaal gestoord van worden.... Waar gaan ze bloed voor prikken? Wel goed dat je eea laat checken hoor...
Meiden mag ik even een " vies" vraagje stellen? Ik heb soms echt het gevoel dat ik m'n onderbroek nat maak.. Ik controleer m'n afscheiding ook om te zien wat normaal is. Heb 2 dagen erg waterachtig gehad met steeds een zoete Geur maar vandaag weer echte propjes witte slijm.. Lijkt een beetje op een mix tussen rubber en snot... Kan dat normaal zijn? Mijn urine geur ook de hele dag als ochtend urine ook al drink ik veel
Tries ja inderdaad.. maar ik ben "blij" dat t er tot nu toe goed uit ziet. Ik had t erger gevonden als van alles te zien was geweest.. ik zal zometeen ff op t bloedprikblaadje kijken! Sabrina dat heb ik dus ook!! Zit op 7 dpo nu, en jij?
Tries ik word geprikt op homocysteine voor methionine (HCYSN), lupus anticoagulans (LUPA), Proteine C, proteine S en cardiolipine antistoffen (ACL).
Spannend femme... en pfff vette pech. Heb je niks aan he meid. Iedereen bedankt vh meeleven ! Ik kijk hier zo nu en dan nog eventjes bij jullie ! Ik hoop nog meer roze te mogen zien dan.
Hi Tries! Mijn nod is ma 22/12...nog 1 week te gaan 😥 Meiden, ik reageer morgen ff op de rest, moet werken vanavond! Ben 7dpo goed doorgekomen tot nu, was een drukke dag (die dus nog even doorgaat) ...zwaai zwaai! ☺️
Femme...fijn dat er even gecheckt is en gaat worden! Wel spannend.. Sabrina...dat had ik ook, maar helaas na een dag of vijf kon ik op rood Hoop maar dat het bij jou dus anders is!