NOD-Lijst 8 t/m 14 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Louloute, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Hee meiden,
    Zoals ik al dacht heeft het doorgezet:(
    Ik wil graag het zwanger worden een beetje proberen los te laten maar hoe;):p
    Ik kan moeilijk hier niet meer komen vindt het een veelste leuke site,
    Ik heb wel al besloten om me niet aan te melden bij de nodlijst voor de volgende ronde, en hoop het daarmee al een beetje los te kunnen laten
    Waarom wil ik het een beetje loslaten, omdat ik voel dat het redelijk wat druk op me legt, en ik ook aan mn partner merk dat hij steeds minder zin heeft om te klussen tijdens de vruchtbare dagen:(
    Dus daarom wil ik het loslaten en hopen dat hij er ook weer wat meer zin in krijgt:)
    Meiden veel succes,
    En de meiden die zwanger zijn, geniet van je zwangerschap en straks een mooi kindje op de wereld zetten!!!:)
    Ik kom hier in dit topic nog wel kijken en reageren tot hij op slot gaat, en ik zie jullie ook terug in het toktokhok

Xx!

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Sterkte!
    Ik snap wel hoe je je voelt. Wij gaan nu ook ronde 14 in en de lol is er wel een beetje af nu :(
    Ik vind het gewoon leuk om op het forum te kletsen. En daar ga je niet eerder of later zwanger van worden, dus ik blijf gewoon kletsen ;)

3. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook wel zwaar menstru krampen dus denk echt wel dat ik morgen of vrijdag ongesteld wordt

4. TanteTrien

Dankjewel:) ja ik nu dus ronde 15:(
    De lol is er indd wel een beetje af, het klussen is een soort moetje gaan worden en dat wil ik niet,want uiteindelijk gaat dat je relatie niet goed doen,
    Het is ook best wel stom want vorig jaar met mn mk, was het in ronde 1 na de pil gelijk raak en nu..:(
    En mn mk van 2010, was in ronde 2/3...
    Ik hoop voor jou dat je snel zwanger mag worden en de andere meiden natuurlijk ook!! :):)

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Voor jou ook heel veel succes! 2015 wordt ons jaar!

6. TanteTrien

Daar gaan we voor!!!:D:D

7. essiegio

essiegio Actief lid

11 jan 2010
    312
    0
    0
    NULL
    zwijndrect
    hoi allemaal ik had maandag me nod maar nog steeds niet ongesteld durf nog niet echt te testen

8. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    De eerste 2 weken van de cyclus vind ik niet zo heel erg, maar vanaf t moment dat die eisprong is geweest begint de gekte, bij alles wat ik voel/Hoe ik me voel probeer ik het te linken aan een eventuele zwangerschap. .
    De laatste week voor nod ben ik niet te genieten, de emoties nemen de leiding over:( ik word s morgens wakker en vraag me af of t raak is, voor ik ga slapen denk ik alleen maar aan het zwanger zijn?! Ik krijg er steeds minder vertrouwen in, nog even en ik gooi de handdoek in de ring, gewoon omdat het zo slopend is als je toch weer ongesteld word:(
    Sorry voor men lange verhaal dames...
    Gefeliciteerd meiden op roze! Geniet van jullie zwangerschap, voor je het weet lopen ze:)
    Dames op rood, kop op! Dikke knuffel!

9. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Essiegio, ik snap je angst om teleurgesteld te worden, maar die twijfels lijken me ook echt verschikkelijk!
    Raap je moed bij elkaar en plassen maar!

10. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier inzettend veel buikkrampen!!! Omg ik ga dood! Als het m'n regels voorspelt dan aub laat het doorkomen ipv mij te martelen! Zooo pijnlijk :'(

11. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Hier toch op rood. Ik zat al te kijken voor nod voor jan vanaf vanaf 14 t/m 21 maar die ia er nogniet haha

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Speciaal voor jou heb ik die aangemaakt :)
    Mijn eigen nod valt al op 9 januari..

Sterkte en succes volgende ronde!

13. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sabrina, heb je misschien iets anders? Nierstenen of hebige blaasontsteking ofzoiets? ? (Vanwege wat je eerder schreef over pijn, brandend gevoel, pijn bij plassen etc) Klinkt niet goed meis, hou het even in de gaten...en ga naar een arts als het te gek wordt, hoor!

14. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik mag officieel op rood

:(:(:(:(:(

goei glas amaretto , een zak bugle chips en philadelphia bieslook!!
    ik heb het verdiend

*ween*

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Nee! Dat is echt balen :x geniet van je amaretto en je chips!

16. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Hè jakkes :( Laten we hopen dat het 'rust houden' van de toeters en bellen geluk gaat brengen!!

17. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah meis toch!!!!! Neeee...wat rot!!
    Wees lief voor jezelf, meis!

18. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Balen meis...:(

19. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Jammer sabrina!

20. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Wat balen Sabrina! Heel veel succes volgende ronde en nu even exrra lief zijn voor jezelf!

Deel Deze Pagina