Tnx!! Nope nog steeds drama hier! Buikgriep, verkouden, tandjes...pffff hopelijk is het voorbij met kerst
Ooow wat fijn Kerstelfje, gefeliciteerd.. Tsjonge Victoire, dat loopt al mooi op zeg! Ik ga je feliciteren, bij deze --> GEFELICITEERD!
Victoire ooohhh wat geweldig meid!!!! Van harte gefeliciteerd!!!! Ik zie hem duidelijk hoor!! Je steekt mij aan! Ik denk dat ik morgen ga testen!!
Ooooooh Femme, ik was je al kwijt, fijn om van he te horen! Doe het vandaag??? Aaahh?? Ik ben zoooo benieuwd ook! Hoe voel jij je?
Victoire !! Yoehoeeee !! Hij is behoorlijk opgelopen !! Ik ben ZO blij voor je !! Nu een pot lijm naar binnen hihi. Het zou dus best wel eens een tweeling kunnen zijn he .... hoe snel zien ze zoiets op een echo ? Gefeliciteerd lieverd knuffel !!
Oooh....Bo...aarrrgh...ik blokkeer die gedachte nog even....DAAR DURF IK ECHT NOG NIET AAN TE DENKEN!!! HAHAHAHA! Eerst mijn nod even afwachten... Streepje moet eerst verder oplopen, voor ik het echt geloof...is nog best tuur, lijkt op de foto heel wat, is nog best vaagjes in reality... (En Victoire steekt haar kop terug in het zand)
Haha ik heb vannacht nog geplast en vanochtend ook al!! Ik voel echt helemaal niks. Heb nergens last van, hoogstens wat vermoeid. Maarja, dat zegt niks natuurlijk, bij de zwangerschap van mn dochter voelde ik ook helemaal niks.. TOT week 7 haha, toen begon het allemaal tegelijk haha! Ik ben echt zooooo ontzettend blij voor jou!!
Lieve Victoire Geloof het nu maar Na een aantal rondes proberen Mogen wij je nu feliciteren Met het uitkomen van jouw wens Het begin van een nieuw mens Of zijn het er twee misschien? Dat zullen we later wel zien Hoe dan ook; heel veel geluk Voor jou, je man en je uk Jullie gezin gaat uitbreiden Gefeliciteerd namens de NOD-meiden
Wat lieffff! Symptoom "emotioneel incontinent" = check! ...moet er gewoon van huilen! Met een grote glimlach!
In het kippenhok ook al gefeliciteerd, maar hierbij dan nogmaals Victoire En Femme...spannennnd! Ik kom morgen ook kijken hier hoor!!
Gefeliciteerd Victoire! Ik vind het een mooi streepje voor 11 dpo! Wat spannend! Ikzelf mag op rood, vanochtend ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde, benieuwd of de teunisbloemolie mn cyclus wat gaat verkorten.