+12 mndn NOD-lijst 22 t/m 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door manaolana, 13 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manaolana

manaolana Niet meer actief

♡ NOD-lijst 22 t/m 31 december ♡
    voor meiden die al meer dan 12 maanden bezig zijn

22 december (0)

23 december (1)
    manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 16 - actieve kinderwens sinds juni '15 en BBZ in maart '16

24 december (0)

25 december (0)

26 december (0)

27 december (0)

28 december (0)

29 december (0)

30 december (0)

31 december (0)

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 1

Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

2. manaolana

Ik heb geen idee of dit topic is toegestaan in het NOD-forum, zo niet dan zal beheer het vanzelf wel sluiten :p. Ik merk zelf dat ik het in de “normale” NOD-lijsten soms lastig vind dat er iedere maand wel meiden zijn die in de 1e of 2e ronde zwanger zijn. Dat is natuurlijk superfijn voor hen maar als je al wat langer bezig bent is dat soms best lastig. Ik merk ook dat er hele andere dingen besproken worden als er in een lijst veel dames zijn die pas kort bezig zijn dan als er meiden zijn die al langer bezig zijn. Zo ben ik op het idee gekomen om een NOD-lijst te maken voor meiden die al meer dan 12 maanden bezig zijn. Ik heb daar zelf in ieder geval best wel behoefte aan, geen idee of dat voor meer meiden geldt ;) maar dat zal ik vanzelf wel gaan merken!

3. manaolana

Of er is geen behoefte aan of ik ben deze lijst gewoon veel te laat in de maand gestart zodat iedereen al onder de panne was... Mijn ongesteldheid is helaas veel vroeger gekomen dan verwacht. Ik ga het voor januari dus gewoon nog een keer proberen en dan maak ik een lijst voor de tweede helft van de maand in plaats van een week, meer potentiële meepraters. Als er dan weer geen animo is dan geef ik het op ;).

4. Nixter

Nixter Fanatiek lid

14 jul 2016
    1.659
    1.337
    113
    vlakbij Amsterdam
    Ik snap wel dat je veel behoefte heb aan contact met dames die in het 'zelfde' schuitje zitten...
    Mocht je toch doorzetten met dit topic (nieuw topic, maar zelfde insteek) zou je er eventueel nog voor kunnen kiezen op de 'grens' op te schuiven naar bijvoorbeeld 9 maanden (oid).
    Want ik denk dat er opzich wel genoeg animo voor is hoor.
    Maar misschien dat mensen zich toch sneller aanmelden bij het 'gewone' topic.

5. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Hi!
    Ik wil wel meedoen/praten..!! Ik herken echt wat je zegt, ik vind het lastig van mezelf maar inmiddels weet ik gewoon dat na ruim een jaar en een miskraam ik echt heel anders in dit hele proces sta dan iemand die net begint. Ik vind het niet erg om er 9 maanden van te maken trouwens. Ik ben benieuwd naar jou verhaal!

6. merelv

merelv Actief lid

12 nov 2015
    233
    70
    28
    Ik zou ook graag mee willen doen maar inderdaad, mijn volgende NOD ligt in januari ;) (ronde 15)

7. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Oew ja, mijn NOD is ergens met kerst. Door de curretage is mijn cyclus super onregelmatig, nu heb ik een ovulatie gehad (getest) vorig weekend. Maar wanneer m'n ei gesprongen is, weet ik natuurlijk niet precies..

8. manaolana

Nixter, 9 mnd is inderdaad ook een idee! Ik kijk het even aan. 12 mdn is wat mij betreft ook geen harde grens ofzo. Ik ben meer op zoek naar mensen waarbij het gewoon ook allemaal niet vanzelf gaat en als je dan 8 mndn bezig maar met een MK en medicatie oid dan valt dat er mijns inziens ook onder. Helaas is mijn menstruatie deze maand veel vroeger gekomen dan gedacht dus zoals gezegd is deze lijst voor mij al weer achterhaald en heb ik een nieuw aangemaakt voor eind januari.

Noortje ik hoop met een NOD rond kerst dat jij nog prachtig nieuws gaat krijgen dit jaar :D. Mijn verhaal in het kort, sinds juni 2015 zijn we (mijn vriend en ik) actief aan het proberen om in verwachting te raken. In ronde 8 (januari dit jaar) leek dat gelukt. Helaas was het een BBZ en is deze in maart operatief verwijderd samen met mijn rechter eileider. Ik hoop dat ik begin volgend jaar een doorverwijzing krijg van de huisarts. Ik zou bijvoorbeeld graag onderzocht willen hebben of mijn resterende eileider wel doorgankelijk is.

Merel, ik heb inmiddels ook al een lijst voor eind januari gemaakt (http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/642657-12-mndn-nod-lijst-15-31-januari.html#post20330242) die is vanaf 15 januari, zal ik je daar bij zetten :D?

9. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Wat een heftig verhaal! Ik snap je vraag heel goed, lijkt me met deze geschiedenis meer dan terecht en de stress die je hierover vervolgens voelt lijkt me nou ook niet helpend. Ik hoop dat je via de huisarts en anders via het ziekenhuis waar je voor je bbz liep, doorverwezen wordt. Mijn ervaring hiermee is dat een beetje aandikken geen kwaad kan.. ;)

Ik hoop natuurlijk ook op mooi nieuws deze dagen, maar de hoop is vrij zwak hoor..! Mocht het niet zo zijn dan meld ik me aan voor de nieuwe lijst.

10. manaolana

Noortje heb jij nog een mooie test als kerstcadeau gekregen? Ben heel benieuwd, hoop het zo voor je!

Deel Deze Pagina