Wil iemand mij op het wachtbankje zetten? Hier geen testen gebruikt en toch wat onzeker. Volgens de app zou mijn eisprong zaterdag heeeest zijn. Die app klopt al maanden. Maar nu dus gisteren heel misselijk en voelde later mijn eierstokken letterlijk zitten. Nu is dat weer weg. Denk dus toch gisteren.. hebben uiteindelijk ma, wo, vrij en dus ook nog za en zo geklust. Alles om hem niet te missen Haha! Hopelijk zitten we goed! Ik dacht juist van 'had ik maar getest' toen ik toch ook las dat er dames onzeker van worden. Hopelijk is jet niet nodig maar anders volgende maand maar eens tempen. Ik ben zo benieuwd! Dit worden lange 2 weken! Succes dames die nog klussen en ieeerwen die met mij mee wacht!
Het is de 3e ronde 3 kindje. Evabram, wat frustrerend dat je ei nog niet is geweest en je ovulatie testen zo raar doen. Hopelijk vind je snel je piek! Angelx93 fijn dat je je eisprong aan je eigen lichaam voelt. Ik heb dat zelf ook dat ik het iedere maand voel en dat maakt het zoveel makkelijker qua klussen. Je weet perfect waar je dan in cyclus staat. Ik duim voor je! De meiden die op het wacht bankje zitten, ik duim voor jullie.
Wij hebben het gister nog even gezellig gemaakt hopelijk op het goede moment. Nu ontzettende buikpijn trouwens pfff laatste groeispurt denk ik.
♡ 💘 nod-lijst 8 t/m 14 december 2016 💘 ♡ 8. (6) dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 zonne straal - 32 jaar - 3e kindje- ronde 4 (na ma) monet - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 (na ma) evabram - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 9. (3) twentysixx - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 swimming - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 (3 mk) mmm farite - 35 jaar - 5e kindje - ronde 4 fotofanaat - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 (1e na mk) 10. (5) lismam - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 working in it - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 6 helena88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 ladebs - 27 jaar - 2e kindje - ronde 23 11. (2) bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde .. mmm corine26 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 12. (1) barbsan - 20 jaar - 2e kindje - ronde 1 (na mk) 13. (5) angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 8 starry - 31 jaar - 3e kindje - ronde 6 livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 (3e na mk) jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 liesje90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 14. (3) baby2017 - 24 jaar -1e kindje - ronde .. natassie1988 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Maneschijn2016 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 3 datumloos. (2) sunshine007 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 buiten de lijst. (0) totaal: 27 wachtbankje (11), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (2), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Staat het zo goed, Maneschijn? Ja het is inderdaad behoorlijk frustrerend. Sommige dagen kan ik er ook echt van balen, ,maar andere dagen sta ik er veel nuchterder in. Dan denk ik dat als het natuurlijk niet mag lukken er dan nog zat andere manieren zijn om zwanger te worden
Ja zeker vervelend. Als ik deze cyclus geen eisprong kan ontdekken ga ik toch maar eens naar de huisarts.
♡ 💘 nod-lijst 8 t/m 14 december 2016 💘 ♡ 8. (5) dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 zonne straal - 32 jaar - 3e kindje- ronde 4 (na ma) monet - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 (na ma) evabram - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 9. (4) twentysixx - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 swimming - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 (3 mk) mmm farite - 35 jaar - 5e kindje - ronde 4 fotofanaat - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 (1e na mk) 10. (5) lismam - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 working in it - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 6 helena88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 ladebs - 27 jaar - 2e kindje - ronde 23 11. (2) bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde .. mmm corine26 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 12. (1) barbsan - 20 jaar - 2e kindje - ronde 1 (na mk) 13. (5) angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 8 starry - 31 jaar - 3e kindje - ronde 6 livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 (3e na mk) jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 liesje90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 14. (3) baby2017 - 24 jaar -1e kindje - ronde .. natassie1988 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Maneschijn2016 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 3 datumloos. (2) sunshine007 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 buiten de lijst. (0) totaal: 27 wachtbankje (13), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (2), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Al heel wat mensen op paars! Ik verwacht mijn ei pas van het weekend! Dan gelijk de HA bellen om een afspraak te maken.
Spannend meiden Hmm balen evabram Ik heb lismam en mezelf op t wachtbankje gezet... Gisteravond nog een ovulatietest gedaan, duidelijke piek. Die was vandaag weer weg Nu afwachten maar...
Hier voel ik vandaag toch mijn eierstokken echt weer letterlijk zitten. Wordt er wel onzeker van. Maanden is het precies zoals in de app en nu dus niet. Kan natuurlijk ineens een late eisprong hebben.. stom dat ik geen testjes in huis heb! Ik zit nu op de 19e dag van mijn cyclus. Due is altijd 28-31 dagen. Wat denken jullie? Elke dag klussen is ook niet goed voor de kwaliteit van het sperma toch?
Succes morgen, Baby2017! En wat een knaller, Barbsan! Vind jij het ook zo spannend deze ronde? Ik zou het zo fijn vinden om meteen weer zwanger te zijn. Laat het maar gauw 9 december zijn...
Baby2017 heel veel succes morgen. Schijnt wel mee te vallen, dus vooral gezellig maken wanneer je wilt
Succes baby2017! Gewoon doen als je wilt lismam Hebben wij nu ook gedaan, zien t wel Voor mij mag t nu ook snel 9 december zijn!