Beebj het ligt aan je lf! Mijn LF is tussen de 8 en 10 dagen. Laatste 2 keren op 8 dpo ongesteld geworden. Dus mijn NOD is gemiddeld op dag 10.
Dat volg ik eventjes niet Livoli.. Wil je het me uitleggen? Dit is de 1e cyclus dat ik ovulatie testjes gebruikt heb, op advies van de gync. Tis namelijk m'n 1e cyclus met medicatie (tamoxifen). 24/11 was m'n follikel daardoor 17mm.
Ik wordt altijd 8 - 10 dagen na mijn eisprong ongesteld. Mijn LF is dus 8 - 10 dagen. Dus mijn NOD is ook op dag 8 , 9 of 10 na eisprong. Gemiddeld is de LF 14 dagen dus 14 dagen na je eisprong is je NOD.
Wat fijn, baby2017! Hopen dat je nu snel zwanger mag raken. Hahahaha, Barbsan! Ik zie het al helemaal voor me . Is het inmiddels al bijna 9 dec? Hahaha. Man, wat ben ik slecht in wachten.
Huh en nu opeens weer dik wittige afscheiding waar ik draadjes van kan trekken tussen m'n vingers? Maar dat had ik vorige week ook al maar dan was het meer doorzichtig.. snap er niks meer van hoor haha
Fotofanaat; 9 dec klinkt alweer zo dichtbij. Aangezien donderdag al 1 dec is! Maargoed.. ik moet nog tot de12e wachten 😂 Dat zijn gewoon 2 cijfers en nog zooooo lang hahaha
Als je al n knaller hebt gehad hoef je niet meer te testen. ik gebruik ze al 2 jaar.. Dan zou je eitje als ie springt 24 tot 48u na de test springen..
Ah op zo'n manier Livoli. Dit is de eerste keer dat ik m'n eisprong exact weet, dus ik heb nog geen flauw idee natuurlijk. Dan maar uitgaan van wat de gync zei; 16dagen na positieve ovulatie test. Betekentbdus 9december testen, man, precies wat al gezegd werd, dat lijkt nog ver weg, haha! Heeft het trouwens nog "zin" om te vrijen als de ovulatie test terug negatief aangeeft? Had 27/11 en 28/11 een positieve. En hebben 20/24/26/27/28e geklust.
Ja heerlijk geeft wel wat rust in mijn hoofd, maar ja ook dit garandeert natuurlijk geen 100% zwangerschap
Hoi meiden! Ik heb het een en ander teruggelezen maar denk dat ik maar gewoon vanaf hier ga meeschrijven. Ik ben moeder van 2 kindjes, 2,5 jaar en 11 maanden en we willen heel graag een derde kindje! Na heel veel wikken en wegen over wel of niet en wanneer kwamen we tot de conclusie dat we graag nog een kindje willen en dat het nu welkom is, dus afgelopen dagen is het hier gezellig geweest. Mijn NOD is 9 december en dat duurt voor mijn gevoel lang! Als ik achter de pc zit ga ik mezelf even in het lijstje zetten.
Ik wil graag op de lijst; Ik ben Johanna, 26 jaar Ronde 4 voor een 2e kindje. Eerste ronde was een miskraam met 5,4 dgn. NOD 12 december
♡ 💘 nod-lijst 8 t/m 14 december 2016 💘 ♡ 8. (6) dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 zonne straal - 32 jaar - 3e kindje- ronde 4 (na ma) monet - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 (na ma) evabram - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde ? 9. (4) twentysixx - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 swimming - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 (3 mk) mmm farite - 35 jaar - 5e kindje - ronde 4 fotofanaat - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 (1e na mk) 10. (5) lismam - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 working in it - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 6 helena88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 ladebs - 27 jaar - 2e kindje - ronde 23 11. (2) bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde .. mmm corine26 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 12. (3) barbsan - 20 jaar - 2e kindje - ronde 1 (na mk) brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 Mama2017 - 26 jaar - 2de kindje - ronde 4 (3de na mk) 13. (5) angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 8 starry - 31 jaar - 3e kindje - ronde 6 livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 (3e na mk) jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 liesje90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 14. (4) baby2017 - 24 jaar -1e kindje - ronde .. natassie1988 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Maneschijn2016 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 3 arwen86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 datumloos. (1) sunshine007 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 buiten de lijst. (0) totaal: 30 wachtbankje (22), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (2), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE][/QUOTE] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Goedemorgen dames. Mama2017 -> Ik heb je erbij gezet en welkom Aagj -> Welkom Baby2017 -> Wat fijn, hoop dat het snel raak is voor jullie! Nog 8 dagen dan is mijn NOD, begint nu spannend te worden.. Begin nu al dingen te voelen, maar denk dat ik mezelf gek maak... Nog even geduld hebben Hoe gaat het verder hier? Dames die rond hun eisprong zitten, succes! Dames op het wachtbankje, sterkte met het wachten. Hopelijk houden jullie het hoofd beter koel dan ik. Ik ga maar even door met het gedicht voor pakjesavond, drama dit jaar....
♡ 💘 nod-lijst 8 t/m 14 december 2016 💘 ♡ 8. (6) dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 zonne straal - 32 jaar - 3e kindje- ronde 4 (na ma) monet - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 (na ma) evabram - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde ? 9. (5) twentysixx - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 swimming - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 (3 mk) mmm farite - 35 jaar - 5e kindje - ronde 4 fotofanaat - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 (1e na mk) Aagj - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 10. (5) lismam - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 working in it - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 6 helena88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 ladebs - 27 jaar - 2e kindje - ronde 23 11. (2) bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde .. mmm corine26 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 12. (3) barbsan - 20 jaar - 2e kindje - ronde 1 (na mk) brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 Mama2017 - 26 jaar - 2de kindje - ronde 4 (3de na mk) 13. (5) angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 8 starry - 31 jaar - 3e kindje - ronde 6 livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 (3e na mk) jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 liesje90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 14. (4) baby2017 - 24 jaar -1e kindje - ronde .. natassie1988 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Maneschijn2016 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 3 arwen86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 datumloos. (1) sunshine007 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 buiten de lijst. (0) totaal: 30 wachtbankje (23), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (2), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom mama 2017, ik duim voor een voorspoedig plakbeebje! dvk1990, moeilijk he je hoofd koel houden.. Elk steekje en dingetje voel ik. En op dit moment voel ik helemaal niks dus denk ik weer: het zal wel niet raak zijn. Ben ook ziek nu dus ben dan meteen bang dat het invloed heeft op eventuele bevruchting en innesteling. Ga je echt wachten met testen tot de 8e of stiekem eerder? Ik ben nu al een beetje aan het tellen wanneer ik zal gaan testen. Ik denk dat ik zaterdagochtend een testje waag. Is dan, naar eigen berekening, 8 dpo. Ik heb geen ovulatietesten gedaan en pas 2 menstruaties gehad sinds de geboorte van de jongste. We gaan zaterdagavond sushi eten en al weet ik dat het de eerste dagen weinig kwaad kan, ik wil toch voorzichtig zijn.
Beterschap Aagj, ik hoop voor je dat het niks uitmaakt en je de negende een positieve test in handen hebt. (of eerder als je je niet kan inhouden zoals ik) Ik probeer altijd braaf te wachten tot ik 1 dag overtijd zou zijn, maar dit is me nog maar 1x gelukt. Dus denk, hoe ik me nu voel, ik idd niet kan wachten tot de 8ste.. Ik ga in ieder geval proberen pas na het weekend te testen, dit omdat we zondag sinterklaas vieren en ik (mocht het positief zijn)ik nevernooit mijn mond kan houden. Ik snap het helemaal. Sushi lus ik gelukkig niet, maar ben dol op biefstuk en steaks. Maak er de lekkerste gerechten mee, maar hou er van als het medium rare is. De eerste twee weken van mijn cyclus eet ik het zo nu en dan wel, maar zodra mijn eisprong is weiger ik het zelfs klaar te maken... Zelfs al kan het geen kwaad, het voelt op een of andere manier niet goed. Hopelijk voel je je snel beter x
Niemand die antwoord op m'n vraag weet...? Zou overigens ook graag op de lijst willen, als dat mag; beebj - 23 jaar - ronde 4 - 2e kindje
Vanaf gisterochtend het gevoel van een bal in mijn baarmoeder. Buik lijkt ook wel iets opgezet. (Zal wel tussen de oren zitten 😂 Vanaf vanmorgen last van een zeurende pijn in mijn onderrug. Vaker dan anders na het toilet... blaasontsteking?
Beebj, ik denk inderdaad niet dat het nog effect heeft. Zo te lezen hebben jullie goed je best gedaan rondom je eisprong. Nu duimen dat het effect heeft! Ik zal je op de lijst zetten! Farite, leuk he hoe je lichaam je allerlei tekenen gaat geven! Nou denk ik niet dat je al een bal voelt als teken van een zwangerschap maar elk lichaam is weer anders dus ik kan het ook niet met zekerheid zeggen. Blaasontsteking zou kunnen maar ik duim voor jou dat het een teken van iets anders is! Eigenlijk zou ik ook moeten wachten met testen tot na het weekend. De zaterdag is 8 dpo, dat zal wel veel te vroeg zijn. Eigenlijk zonde van de test. Misschien toch maar wachten.. Zeg ik nu.. Wedden dat ik me toch niet kan inhouden? Vandaag en morgen lekker thuis dus hopelijk is rust goed voor mijn lijf.