NOD-lijst 8 t/m 14 December 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Angelx93, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Ik ben inbehandeling bij de GGZ. Wat leuk en lief dat er nog zulke zorgzame dames zijn. Ik heb het helemaal naar mijn zin op deze site en kan ook veel leren❤️

2. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Wat ene drukte! Hier denk ik steeds 'als ik nu zwanger was geweest had ik het al wel geweten' maar bij mijn dochter was dat ook niet zo. -" had ik daar sinds 1 dag voor mijn NOD precies wat hier beschrevene werd. Wankel, misselijk, moe enz. Op de NOD getest en was negatief. Die avond met sporten ging het totaal niet, kwam het verdriet van negatieve test eruit. Volgende dag naar de huisarts omdat ik zo wankel bleef. Bloedgeprikt maar voor ik de uitslag had, heb ik om 4 dagen na NOD positief getest! Hier wil ik dus niet voor mijn NOD gaan testen. Maart op mijn NOD ga ik een dagje weg met schoonzusje die er al steeds om vragen dus wil dan eigenlijk wel weten of ik zwanger ben. Als ik geen wij. Drink weten ze al genoeg! Las net ook al maar was van de week bij mijn 1e schoonzusje en die zei dus 'gebruik je nog anticonceptie eigenlijk?' Die heeft nu wel een vermoeden Haha! 'Aar verder gelukkig nog niemand!

3. beebj

beebj Niet meer actief

Florina. Bij de 1e kreeg ik kwaaltjes vanaf week 5; erg zere tepels, pijn in m'n onderrug, snel emotioneel & sochtends bij het opstaan misselijk. Daarvoor is me nooit iets opgevallen. Waren er toen ook niet bewust mee bezig. Was meteen zwanger namelijk. Einde van week 5 positieve test. Gync. adviseerde me toen om te testen, had daar zelf nog niet over nagedacht, haha! Net de pil gestopt, onregelmatige cyclus is dan niet vreemd, dus er was ook eigenlijk een nod zeg maar.

Livoli. 7dpo dus naar de huisarts, wat gaat die doen dan? :)

4. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Nou dames de echo is achter de rug en ja het viel reuze mee gelukkig. Opzich ziet alles er goed uit. 1 eierstok heeft 9 kleine blaasjes als ik dat zo goed zeg maar ze zitten niet aan de rand wat ze bij pcos normaal wel zitten. Me andere eierstok was schoon. Maar de kwaliteit van het sperma van me vriend is extreem slecht ze hebben maar een paar bewegende cellen gevonden. De kans dat ik dus zwanger raak is bijna 0. Nu moeten we 3 maanden wachten en dan weer opnieuw testen en als het dan niet veel beter is gaan we bespreken of we voor ivf of iets anders moeten gaan. Had het wel verwacht maar het is toch wel een klap. Dus ik zou zeggen zet mij maar op rood:(

5. Aagj

Aagj Actief lid

1 mei 2015
    327
    108
    43
    Brinsa, wat een klap moet dat zijn... En wat duren 3 maanden dan lang... Zit ik te zeuren over die paar daagjes.. Heel veel sterkte meid! Geef dit een plekje en ik duim dat het snel duidelijk wordt hoe jullie verder geholpen kunnen worden.

6. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Brinsa, wat verschrikkelijk nieuws en dan ook nog drie maanden wachten tot er weer gecontroleerd word. Heel veel sterkte en een dikke knuff. Hopelijk worden jullie snel verder geholpen x

7. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    OW Brinsa, dat is niet het nieuws wat we wilde horen! :( wat ondeugd balen zeg! Sterkte meid!!

8. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Heel leuk lijstje! Je mag mijn leeftijd aanpassen naar 32 ;)

9. beebj

beebj Niet meer actief

Oh jeetje Brinsa! Dat is heftig nieuws van je man! 3maanden wachten, waarom is dat dan? Dat lijkt me zooooo lang duren...

Gefeliciteerd met je verjaardag Starry!!

Ik kom net bij de huisarts vandaan. Hij denkt dat m'n klachten door de tamoxifen komen. Die brengen m'n hele hormoon huishouding in de war. Eventuele zwangerschaps klachten kan nog niet, is nog veel te vroeg. Wel wilt hij een bloedafname doen voor de zekerheid; suiker en bloed armoede. Moet nuchter gebeuren, dus morgenochtend meteen even laten doen. Als de bloeduitslag oké is, maar ik de klachten specifiek tijdens sporten behoudt, wilt hij me wel terug zien.

Heb trouwens Davitamon compleet mama plus gekocht. Daar zit net even iets meer in dan in puur foliumzuur. Baadt het niet, schaadt het niet zullen we maar zeggen. Kan me herinneren dat ik dat toen bij de 1e ook gebruikte.

10. Farite

Farite Lid

4 sep 2016
    75
    27
    18
    NULL
    NULL
    Brinsa wat een naar bericht. Hopelijk is de aanmaak van de spermacellen nu wel goed en als ze over drie maanden zover zijn dat ze bij een lozing komen het zaad veel beter is dan nu. En die drie maanden duren idd lang, maar kan ook snel voorbij zijn. (Heb 6 maand eerder moeten wachten) hopelijk niet teveel zwangeren in je buurt. Zal voor jullie duimen dat er betere resultaten zijn over drie maanden en er volgend jaar een wondertje in je buik groeit x

11. Farite

Farite Lid

4 sep 2016
    75
    27
    18
    NULL
    NULL
    Hier bij vlagen misselijk, last van mijn onderrug bij vlagen. Laatste dagen veel steken en trekkend gevoel gehad in mijn onderbuik richting linker en rechter lies.
    Vandaag 5/6dpo...
    Maandag bloedprikken om te kijken of er een goede eisprong heeft plaats gevonden dan dpo dan 9/10 dpo... wanneer willen of gaan jullie testen?

12. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Bedankt dames voor jullie lieve berichtjes en steun. Ik ben op het moment erg van slag zal dan ook niet heel actief zijn de komende dagen maar probeer tussendoor wel af en toe te blijven lezen en duimen dat er ondanks mijn slechte nieuws voor jullie er allemaal goed nieuws zou zijn !

13. Arwen86

Arwen86 Actief lid

29 nov 2016
    304
    206
    43
    Vrouw
    Logisch dat je van slag bent, Brinsa. Sterkte en hoop voor je dat het over 3 maanden beter is!

14. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Oh nee, Brinsa, wat een naar bericht zeg! Waarom moeten jullie nu 3 maanden wachten eigenlijk? Ik kan me heel goed voorstellen dat je mu van slag bent. Sterkte!

15. Arwen86

Arwen86 Actief lid

29 nov 2016
    304
    206
    43
    Vrouw
    Baby2017 had het gisteren al over koffie (ik drink er max 3 per dag). Maar wat doen jullie, nu we bijna allemaal op het wachtbankje zitten, om de bevruchting en innesteling te bevorderen?

16. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw

Oke. Ik heb vandaag 1 kopje gedronken. Ik doe weinig op dit moment. Huis schoon gemaakt dag voor mijn eisprong. Ik rust veel uit en probeer Ee niet aan te denken. Morgen zit ik op 4 DPO gaat zo langzaam. Ik probeer mijn lichaam warm te houden. Geen zware dingen tillen.

gewoon niet aan innesteling denken... leef van dag tot dag

17. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw

O lieve schat,

Probeer je niet te stressen. Geduld loont. Ik weet hoe je je voelt. Zaad van mijn man is helaas ook niet goed😭. Aangezien de zaad van je vriend slecht is. Had je niet gevraagd of je al gelijk met IUI kan beginnen in plaats van drie maanden wachten ?. Ik probeer met je mee te denken..

18. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Jeetje, wat een heftig nieuws :( Heel veel sterkte, wat rot dat je nu ook 3 maanden moet wachten. Het duurt allemaal al zo lang.. Ik hoop voor je dat de tijd gauw voorbij gaat en dat jullie snel geholpen kunnen worden of dat het resultaat toch beter is dan verwacht.

19. beebj

beebj Niet meer actief

Dat is een goeie Farite, wanneer testen. Liefste nu, maar heeft geen zin, haha. 13december is m'n nod. Vanaf hoeveel dpo kun je positief testen?? Naar mijn weten kun je niks doen om bevruchting en innesteling te bevorderen Arwen86, of wel??

20. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    @baby2017 ja ze heeft het er wel over gehad maar ze wil eerst nog 1 keer testen om te zien of het eventueel ligt aan ze weerstand die wat slechter is en als het nog steeds niet beter wordt dan gaat ze meteen overleggen welke behandeling we gaan starten. Ik was een beetje perplex om daar aan te denken eigenlijk maar denk dat ze misschien nog een keer moeten testen voordat ze een behandeling mogen aanbieden...

Sorry dames ben een beetje onduidelijk geweest over het "wachten" bedoelde daarmee dat in die 3 maanden we geen bezoek hebben bij de gyn en ja verder we kunnen wel klussen maar het heeft niet echt veel zin want de kans dat we zwanger worden is bijna 0. Dus ja ik kan niet wachten tot die 3 maanden over zijn.

Deel Deze Pagina