u Zeker weten! Hier ook vet rommelende darmen en menstruatieachtige symptomen (zeurende onderbuikpijn en krampjes)... Net een drukke dag gehad, nu eindelijk op de bank even voor de Voice Ik zal morgen even alle berichten die ik gemist heb teruglezen. Bij mij begint het vroegtestendrang weer, hopelijk kan ik me inhouden morgen ochten!!! Fijne avond meiden x
Goede morgen Ik vindt het ook een gezellig groepje. Sinds gister ineens grotere boobs, voelen warm en heb lichte ongi krampen. Ben ook jet vlagen misselijk. Ik voel me echt zwanger. Nu duimen voor een plakbeeb. Ik duim voor jullie allemaal 🍀🍀🍀
Ik heb ook die vroegtestdrang 😝. Nu iedere ochtend maar zo snel mogelijk plassen, dan kan het niet meer 🙃
Dat is een goede oplossing fotofanaat! Helaas werkt dat hier niet.. Ik heb altijd beter getest met middagurine. Die strepen waren altijd duidelijker. Mijn remedie nu is om gewoon geen testen in huis te halen. Ik had mezelf eerst voorgenomen vandaag al een testje te wagen maar omdat dat eigenlijk echt complete onzin is probeer ik mijn testdrang tegen te houden door de mogelijkheid gewoon niet te hebben tot testen. Ik weet niet hoelang ik me in kan houden want eigenlijk wil ik vandaag wel vast testjes halen. Druk Sintweekend voor de boeg en maandag moet ik dan met 2 kids in mijn eentje naar de winkel. Daar heb ik niet zon zin in. Swimming, wat spannend! Ik duim mee voor een mooi plakbeebje! Nu je het zegt, hier ook vollere borsten. Maar dat kan ook omdat ik pas 4 dagen geleden met de borstvoeding gestopt ben. Gaf alleen nog ochtendvoeding en ben juist gestopt omdat ze niet vol meer waren.. Maar goed, zegt dus niks hahaha.
Hai dames!! Wat een leuke groep is dit! Ik sta al een tijdje op de lijst... mag trouwens al lang op het wachtbankje... Heb niet zoveel mee gekletst maar probeer er niet teveel mee bezig te zijn... mijn nod is 10-12 en wil de 9de testen... dan hoop ik op een posi test... dan is mijn vriend jarig.. en dit is dan toch wel het ultieme kado... Ik ben er niet bewust mee bezig en Let daarom niet op alle klachtjes enz wat ik vorige rondes wel heel erg deed... die teleurstelling iedere maand bah... dus ik lees zo af en toe mee want vind dat dan wel weer gezellig.. Ik hoop echt van harte dat jullie allemaal zwanger worden/ zijn deze maand of anders snel in de nabije toekomst..
Spannend, Danielle83! Dat zou inderdaad een mooi verjaardagscadeau zijn voor je vriend. Ik hoopte ook dat ik er minder mee bezig zou zijn en de vorige ronde lukte dat eigenlijk heel goed. Maar omdat ik toen een vroege miskraam had lijkt de drang om zwanger te worden wel opeens flink gestegen te zijn. Hoewel het helemaal niet erg is als het niet meteen raak is als ik het nuchter bekijk. We hebben helemaal geen haast namelijk. Maar er zit zo'n hardnekkig stemmetje in mijn hoofd die toch een licjte obsessie heeft 😜
Spannend meiden nod komt dichter bij hier nog 10 dagen voor nod. Heb wel het gevoel dat het deze ronde niet zo is omdat we maar 1x gericht hebben kunnen klussen 2dagen voor eisprong! Hopelijk veel roze deze maand!!!
Ja de nod's komen inderdaad gestaag dichterbij. Ik ben benieuwd wie er dit weekend al gaan testen. Zou zo leuk zijn al snel de eerst op roze te mogen zetten 😊.
Haha ik vrees dat ik dit weekend toch wel ga testen. En ach, waarom ook niet. Negatief betekent niet dat de hoop is opgegeven, en mocht er iets te zien zijn.. ja het kan nog mis gaan. Maar is dat sowieso niet zo de eerste dagen/weken? Ik denk dat dat niet echt op die 3-4 dagen hangt. Ik snap trouwens wel heel goed dat meiden gewoon willen wachten tot NOD! Iedereen moet het hele testverhaal gewoon aanpakken zoals het fijn voelt voor haar. Ik vind het jammer dat meiden hier op het forum weleens kritiek krijgen op de testdrang en het te vroeg testen. Lekker iedereen in haar waarde laten
Vind ik ook Aagj, gewoon doen wat het beste voelt. Ik heb nog 1 test in huis en hoop hem pas dinsdag of woensdag te gebruiken. Maar heb dat in de toekomst ook wel eens gezegd en het niet gered. Mocht ik het niet redden dan koop ik pas weer een test als ik overtijd ben. Apart dat een paar dagen zolang kunnen duren.. Ik doe precies hetzelfde Fotofanaat, zo snel mogelijk de ochtend naar het toilet haha Daniele83 Dat zou idd een prachtig cadeau zijn, ik zal voor je duimen. Goedemorgen trouwens, zal zo beginnen aan de hapjes voor morgen (dan houden we sinterklaas), zal even mijn red velvet cupcakes maken met chocolade ganache. Hoop dat ze weer lukken Fijne zaterdag alvast xx
Goedemorgen! En mmm dat klinkt lekker! Hopelijk lukken ze maar ze zullen vast heerlijk smaken! Hopelijk kan je je inhouden met testen! Ik ga verder met mezelf gek maken. Net een kwaaltje dat ik alleen heb gehad tijdens mijn zwangerschappen.. kokhalzen van het tandenpoetsen.. van mij mag de week snel voorbij zijn.. en ik probeer juist niet zo op dit sport dingen te letten.
Ik ook Ik hoop dat het, hoe vervelend het ook is, het een goed teken is voor je is dat je moet kokhalzen... zal voor je duimen
Spannend hoor Hopelijk zijn de kwaaltjes er niet voor niks.. Dat is inderdaad een stuk makkelijker als je geen testen in huis hebt.. Hoeveel DPO wil je een testje gaan wagen? Ik denk dat ik met 10 DPO wil testen als ik dan iets voel.. Spannend weer Wat kan de tijd dan langzaam gaan hé?
Ik zit nu pas op 3 DPO, temperatuur was vandaag niet echt bijster hoog, net boven de coverline. Voel verder ook nog helemaal niks uiteraard. Ben zooo benieuwd wie de eerste zwangere is van het lijstje
Bekijk bijlage 519627 8 december (8) Dvk1990 - 26 jaar - Eerste kindje - Ronde 6 Maralena - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 Zonne straal - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 4 na MA Monet - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 na MA Evabram - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 1 Mamajongens - 36 jaar - Vierde kindje - Ronde ? Denisevdk - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Sunshine007 - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 9 december (5) Twentysixx - 30 jaar - 1e kindje - Ronde 2 Swimming - 30 jaar - 2e kindje - Ronde 5 - MMM Farite - 35 jaar - 5e kindje - Ronde 4 Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje - Ronde 2, ronde 1 MK Aagj- 29 jaar - 3e kindje - Ronde 1 10 december (6) Lismam - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Working in it - 35 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 Danielle83 - 33 jaar - Vierde kindje - Ronde 6 Helena88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Ladebs - 27 jaar - Tweede kindje - Ronde 23 Oceanna - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 11 december (3) Bella28 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde ? - MMM Corine26 - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Dorisday - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 6 12 december (3) Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 na MK Brinsa - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 6 Mama2017 - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 4, ronde 3 na MK 13 december (7) Angelx93 - 22 jaar - Tweede kindje - Ronde 8 Starry - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 6 Livoli - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 9, ronde 3 na MK Jolanda1986- 30 jaar - Derde kindje - Ronde 7 Liesje90 - 26 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Beebj - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 14 december (5) Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 29 - MMM Natassie1988 - 27 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Maneschijn2016 - 25 jaar - Derde kindje - Ronde 3 Arwen86 - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 Sophiesoof- 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 37 Wachtbankje (31), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Of iets aanpassen? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -----------------------------------------------------------------
Er is me iets opgevallen: mijn hartslag op Fitbit(activity tracker) is ineens 6 slagen hoger in rust dan normaal en het blijft zo hoog. Heb nu een heel sterk gevoel dat t wel eens raak kan zijn...van 65 tot max 68 in rust nu al 3 dagen 71. Sherlock ..ik kan mezelf lekker bezig houden.
Oh daar ga ik ook eens op letten. Ik heb sinds vorige week ook een fitbit 😊. Mijn hartslag zat de eerste dagen op 63 in rust en nu op 65. Voor nu nog geen noemenswaardig verschil dus.