NOD-lijst 8 t/m 14 December 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Angelx93, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Had ik gisteren en dinsdag ook nu vanochtend een Tuur streepje op 2 tot 4 voor nod. De kwaaltjes die je noemt had ik ook last van ook bij mijn dochtertje. Succes nog en veel plezier.

2. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    Hoi,

Ik mag op rood, gisteren donkerbruin. Ga ervan uit dat het vandaag ook gaat beginnen.Ik voel me ook niet zwanger.

Aagj, swimming en fotot fanaat!!
    Gefeliciteerd, duidelijke testen... dat ze maar mooi mogen oplopen!!Leuk. hopelijk blijft alles goed gaan.

3. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Oh wat jammer, Sunshine en Zonne straal. Hopelijk mogen jullie de volgende ronde wel op roze.

4. beebj

beebj Niet meer actief

Zie je wel fotofanaat, niks om je zorgen over te maken, hartstikke zwanger. Geef me je gouden tip maar, hihi.

Oceanna, ik zie niks..

5. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Hahaha, ik wacht nog heel even met echt juichen hoor. Eerst ook een positieve cb test (die was vanmorgen namelijk negatief, maar was niet met ochtendurine en de kv wel).

6. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    #766 Oceanna, 8 dec 2016
    Laatst bewerkt: 8 dec 2016
    Op deze iets beter te zien hoop ik een heel dun streepje maar zo in het echt hier voor me is er duidelijk net nog een nieuwe gedaan waarvan deze foto. Is al 3e Keer naar de wc.

Ik krijg hem niet goed op de foto maar hij is er wel.

7. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Dat probleem ken ik, Oceana. Op de foto komt het toch minder duidelijk over. Ga je morgen weer testen?

8. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Ik zie een heel licht streepje, hoop dat hij mooi gaat oplopen.

9. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Morgen ochtend als eerste weer testen hopelijk dan een duidelijke

10. Aagj

Aagj Actief lid

1 mei 2015
    327
    108
    43
    Fotofanaat, herkenbaar die onzekerheid.. ik deed vanochtend nog een test en die was hetzelfde als gisteren. Meteen onzeker omdat hij dus niet is opgelopen. Maar gisteren testte ik smiddags en ik ben echt een middagtester. Morgenmiddag nog eens testen en dan hopelijk wel donkerder.

Oceanna, ik Zoë ook een lichte streep, spannend!!

Zonnestraal, wat jammer zeg..

11. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Ik bedenk me dat ik bij de zangerschap van mijn zoontje inderdaad ook in de middag heb getest. Zou dat inderdaad verschil kunnen geven? Dan test ik morgen ook eens in de middag.

12. beebj

beebj Niet meer actief

Oceanna nu zie ik idd ook íets heel vaags. Hopelijk gaat ie oplopen! Goh, geen idee fotofanaat, ik dacht dat ochtend urine altijd het beste was, omdat dat het meest geconcentreerd is.

13. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    10 DPO helaas geen streep. Morgen laatste teat

14. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    Ik zie wel iets vaags ja... beste is dan 2 dagen te wachten, dan is meestal verdubbelt. maar ja dat best langs zijn zo.

Fotofanaat en aagj, dank je komt vast goed... We hebben er al 2 rondlopen. :) Laten we het hopen dat het ons nog een keer gegund is.

Aan de andere kant denk ik, mooi dan weet ik zeker dan ik volgend jaar mag vliegen naar Londen, voor Adele. Maar dan wel met een dikke buik hoop ik. Nu is het rond de kerst schat ik zo. Zou een mooi kerst cadeautje zijn...

Iemand hier ervaringen met van die ovoluatie testen? Welk merk etc. en hoe werkt dat dat? Nu schat ik telkens.

15. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Dames met een positieve test gefeliciteerd!
    Dames met een negatieve geef de hoop nog niet op!
    En dames op rood sterkte!

Hier nu ziek naar huis ben zo beroerd heel misselijk en dan opeens heel duizelig en opvliegers en heb hele witte lippen heel raar dus denk dat ik griep krijg. Maar hoop natuurlijk stiekem op iets anders....

16. beebj

beebj Niet meer actief

zonne straal Ik heb evaluatie testen van 'test ovulatie', Test-Point staat er op de verpakking. Waren de goedkoopste die ik kon vinden bij de Etos. Dit is de eerste ronde dat ik ze gebruikt heb, op advies van de gync. Op de echo zag hij een follikel van 17mm, dus vandaar zo snel mogelijk die testjes gekocht. Hij heeft me vertelt wanneer deze te gebruiken aan de hand van de echo, dus dat was "appeltje eitje" voor mij. Denk dat als deze op zijn en ik er nog nodig heb, ik ze bestel bij Sensitest.

Heb ook geen idee hoe ik dat de volgende ronde moet gaan gebruiken, mocht ik nu niet zwanger zijn. Wanneer start je er mee? Geen idee. Zeker bij mij niet, ben zo onregelmatig als de pest.. Dus ik lees met je mee! :D

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik test in de middag ook donkerder dan in de ochtend.

18. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #778 Barbsan, 8 dec 2016
    Laatst bewerkt: 8 dec 2016
    Meiden met n posi test gefeliciteerd!

Meiden met ongi, balen! Veel succes volgende ronde.

Vanmorgen voor ik naar mn werk ging dacht ik dat ie negatief was. Dacht wel n vlaag te zien waar de streep hoorde.
    Gauw naar mn werk gegaan en toen ik iets uit mn tas pakte zag ik die test. En dacht ff spieken.
    En ja hoor! Eeeen heel licht streepje !
    Morgen weer testen, zo spannend dit !

19. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Oh, wat spannend Barbsan. Hoeveel dpo zit jij ook alweer?

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Heb je een foto barbsan?

Ik ben overtuigd. Heb me banner aangepast ☺️

Deel Deze Pagina