Ik zie heel licht iets, Barbsan! Wat spannend. En 9 dpo is echt nog wel vroeg, dus hopen dat hij lekker oploopt.
barbasan ik zie hem ook! Proficiat! Il heb de latste week ook veel meer/vaker ontlasting dan normaal..
Toen heb ik niet getest. Officieel mag ik pas vanaf morgen testen ivm pregnyl. Aangezien mijn testen nu oplopen is het niet meer van de pregnyl.
Proficiat met jullie positieve testen. Ik kan niet wachten tot ik ook kan gaan testen, pas 9 dpo dus ik moet nog even wachten... Wat kruipen de dagen toch langzaam voorbij!
Nou ik heb met me stomme kop ook getest op 10 dpo en natuurlijk is hij negatief duuuh! Nou dat betekend dus er is geen wonder gebeurd en dat ik dus gewoon ziek ga worden
Jammer Brinsa, het is nog vroeg, dus het kan nog Ik hoop het zo voor jullie! Beterschap gewenst en hopelijk voel je je snel beter xx Hier zit ik de hele dag al te wachten tot ik ongesteld word. Word het altijd in de ochtend en nu aan het einde van de middag nog steeds niks. Ik probeer geen hoop te krijgen, maar ik zou het zo fijn vinden als het deze maand raak zou zijn.
Rugpijn, snel aangebrandt, vaker ontlasting dan normaal (ook al wat diarree gehad van de week), enorm veel willen (vr)eten, me niet fijn voelen; niet ziek, niet verdrietig, maar gewoon wat emoties ofzo.. Zou het liefst jankend onder de dekens kruipen, bij wijze van. Down gevoel, nergens zin in. Beetje lastig uit te leggen.. Test gister was negatief (27/28november ovulatie), zou ik morgen nog een poging durven wagen? Zo bang voor telleurstelling..
Haha wauw exact mijn verhaal en zie ook nog eens dat onze kindjes vlakbij mekaar liggen qua geboorte. Mijn dochter is van 15-09-2014. Ik heb hier ook al zeker een week in vlagen menstruatie kramp en misselijkheid en soort spierpijn in m'n benen.. vanmorgen een omo witte test maar waarschijnlijk ook rond de 27e eisprong.. ik denk dat ik het zaterdag maar weer ga proberen