NOD-lijst 8 t/m 14 December 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Angelx93, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Florina, pijnlijk is het zeker! Ik voel alleen nooit m'n menstruatie aan komen, zelfs niet met kramp/buikpijn. Dus vind dit zo raar.. Wil niet aan een eventuele zwangerschap denken eigenlijk, want ook daarvoor vind ik het zo raar. Lekker dubbel dus;) Heb ook nog meer klachten dan alleen m'n buik (die ik normaal ook niet heb bij 'n menstruatie). Mijn menstruatie is altijd wat bloedverlies en that's it. Beter kregen we gewoon een melding via de smartphone ofzo als je zwanger bent😂😂😂

2. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Bij zowel dl als nu heb ik ook veel krampen en echt pijnlijk terwijl ik dat met menstruatie niet heb. Dus wie weet toch nog wat hoop.
    Ik gun het jullie zo erg.

3. Aagj

Aagj Actief lid

1 mei 2015
    327
    108
    43
    Hier ook echt pijn in mijn onderbuik, terwijl ik dat normaal altijd pas heb als ik het eerste rood gezien heb. Maar ik voel wel verschil. Het is echt meer een trekkende groeipijn. Ik duim voor jullie en nog veel meer roze op de lijst!

9 december was wel een vruchtbare NOD-dag zeg ;)

4. beebj

beebj Niet meer actief

Ben aan het twijfelen of ik nu zou testen.. Of morgenochtend. Wat zouden jullie doen? Gister in de late ochtend was 't nog negatief. De pijn zit ook echt rechts onderin, waar ik ook zoveel pijn had tijdens de tamoxifen.

Haha idd ja van 9december. Hoe gaat het met Farid??

5. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Zou pas morgen ochtend met eerste urine doen. Succes.

6. Farite

Farite Lid

4 sep 2016
    75
    27
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden zal morgen bij gaan lezen. Heb zelf een bewogen week achter de rug.
    Veel pijn rechts gehad, een niet duidelijk wordende test. Donderdag bij de gyn geweest... gelukkig geen bbz maar een vroege miskraam. Op de rechter eierstok zat een geellichaam of follikel van ruim 3.5 cm vandaar de pijn.
    Hoe nu verder... een week wachten op menstruatie als dat niet komt starten met provera. Nieuwe afspraak voor een echo of die follikel / geellichaam weg is. Dan opnieuw starten met de Clomid.

Ben wel benieuwd wie er zwanger zijn... dus morgen ehhh later vandaag bijlezen!

7. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Jeetje wat balen zeg. Sterkte.

8. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Mijn laatste test deze was van vanochtend ga er nu geen meer doen het is duidelijk. :)

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Mooie test oceanna.

De lijst kleurt al mooi roze

10. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Hier nog geen rood te bekennen... misschien was mijn ei later... snap er niks van... wacht maar weer af..

11. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh meiden hij loopt zo mooi op 😍😍
    En ook nog n cb die zegt 1-2 mijn week kan niet meer stuk!

12. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    schitterend barbsan. mooie testjes.

dank je swimming

13. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Mijn test vanmorgen was opeens weer een tuurtest 😮. Daar word ik wel weer enorm onzeker van. Vanmiddag misschien toch nog maar een digitale doen. Bah wat een onzekerheid dan weer zeg.

14. beebj

beebj Niet meer actief

Oh gossie Farite, das niet niks... Sterkte hoor! Hopelijk pakt je lichaam het rap op.

15. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fotofanaat: Ik zou geen digitale doen eigenlijk.. Die slaat namelijk vanaf dezelfde hoeveelheid hormoon aan, dus daar komt hoe dan ook wat op te staan..

16. beebj

beebj Niet meer actief

#976 beebj, 11 dec 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2016
    Helaas, 12dpo (cyclus dag 42) en nog altijd een witte test (ochtend urine). Dinsdag is m'n nod, maar eerlijk gezegd verwacht ik nu niets anders dan m'n menstruatie... Maar die pijn rechts onderin m'n buik, die sit er nog steeds meer dan duidelijk. Ook echt heel laag, richting m'n lies.

17. justagirl32

justagirl32 Actief lid

3 dec 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    helaas, ik mag op rood :(

18. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen. Vanmorgen gauw gaan plassen zodat ik niet weer zou testen. Ben benieuwd..

19. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Oh Beebj, wat een onzekerheid zeg. Misschien moet je ook eens in de middag testen. Mijn testjes zijn in de middag op de een of andere manier duidelijker dan in de kchtend. Ik hoop dat je nog een positieve test hebt uiteindelijk.

20. beebj

beebj Niet meer actief

Vrijdag had ik hem in de late ochtend gedaan fotofanaat, maar was pas 10dpo natuurlijk. Testjes zijn nu op, verwacht dinsdag nieuwe te krijgen via de brievenbuspost.. Deze onzekerheid vreet me op, bah.

Deel Deze Pagina