Je bent vast niet de enige hoor. Ik zelf zou ze niet hoeven te gebruiken omdat ik een vrij standaard 28 dagen cyclus heb. Ik gebruik ze om te weten wanneer mijn NOD is, en dat ik me niet meer als een konijn hoef te gedragen
♡ 💘 NOD-lijst 8 t/m 14 december 2016 💘 ♡ 8. (4) dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Zonne straal - 32 jaar - 3e kindje- ronde 4 (na MA) Monet - 26 jaar - 2e kindje - 1e na MA 9. (1) Twentysixx - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 10. (3) Lismam - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 EvaBram - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Working in it - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 11. (1) Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde .. MMM 12. (1) Barbsan - 20 jaar - 2e kindje - 1e ronde na miskraam 13. (5) Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 8 Starry - 31 jaar - 3e kindje - ronde 6 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 (3e na MK) Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 liesje90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 14. (2) Baby2017 - 24 jaar -1e kindje - ronde .. natassie1988 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos. (1) Sunshine007 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Buiten de lijst. (0) Totaal: 18 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi, Ik heb mezelf even op de lijst gezet en kom graag meepraten. Vorige ronde nog een beetje aangeklooid en besloten nu wel serieus te gaan en ook ovulatietesten te gaan gebruiken. ik heb nl geen idee hoe mn cyclus is. Heb ze vandaag besteld.
Hier is het bloeden van de miskraam bijna over, ik denk dat ik deze maand geen ovu testen ga gebruiken.. al kriebelt t wel heel erg omdat ik graag wil weten of mn cyclus weer normaal op gang komt.. Denk dat ik morgen hooguit n inlegkruisje nodig heb en t daarna klaar is. En ben zo hard aan t duimen dat t snel weer raak is..
Nee ik ga geen ovulatietesten gebruiken. Ben dan bang dat ik er teveel mee bezig ga zijn en dat de sex dan zo'n moeten wordt. Maar ik snap wel heel goed dat de meerderheid het wel gebruikt hoor!!
Vanwege ronde 1 na MA weet ik niet precies wanneer ik eisprong kan verwachten. Ik temperatuur iig. Met Temperaturen natuurlijk pas achteraf ei vaststellen maar door cervixslijm weet ik binnen nu en een week ongeveer. Ovulatietesten ben ik nog niet over uit. Eerder wel gebruikt maar sluit me wat dat betreft aan bij Monet
Ik gooi er vanavond inderdaad ook nog een testje tegenaan. Het zou wel betekenen dat m'n cyclus korter is dan ik had gedacht. Nou dat vind ik helemaal niet erg Ik zit nu op CD 20
Spannend evabram Zijn die testen van zwanger en kids? Die heb ik nl gister besteld. Heb er vannacht zelfs over gedroomd en mn man heeft vannacht gedroomd dat ik een zwanger hormonster was haha
Ja deze zijn inderdaad van zwanger en kids. Ik vind het prima testjes, maar het zijn de eerste testjes die ik gebruik dus ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal Haha jij bent er dus ook behoorlijk mee bezig. Ik ook hoor en mijn vriend ook. Die is zich opeens helemaal aan het verdiepen in de eisprong bij een vrouw Kreeg gisteren helemaal te horen hoe het allemaal werkte, alsof ik dat zelf niet weet
Hihi succes en veel plezier Volgens de app kom ik morgen in mijn vruchtbare periode, dus wij gaan ook een gezellige week tegemoet haha
Ik heb ook geen ander vergelijkingsmateriaal hoor evabram Ze werken iig wel! Ik wil ze vanaf zondag gaan gebruiken. Zou dan in mn vruchtbare periode komen volgens de app. Wil t ff tjekken Ow wat leuk hé dat ie je dat helemaal gaat vertellen Mijn man kijkt mee in mn app naar mn vruchtbare dagen Succes met klussen Jij ook dvk
Oeh de eerste eisprongen al!! Hier gaat mijn vruchtbare periode ook in. Ik gebruik geen ovu testen. Heb een regelmatige cyclus en voel mijn eisprong aankomen en weer weg gaan zeg maar! Wat is het verhaal achter de hhranaatappel? Goed dat ik hier weer even kijk.. zo dom.. helemaal vergeten vast aan de foliumzuur te gaan! Morgen halen! Hier wordt het ook een gezellige week Haha! Krijgen het beide al helemaal niet meer uit ons hoofd!
Goedemorgen meiden! Hier alleen nog wat spotting dus wij kunnen het dan ook weer gezellig maken ik vind het altijd zo afzien die menstruatie periode! Ik gebruik ook ovulatie testen omdat ik utrogestan gebruik moet ik zeker weten dat m'n eisprong is geweest zodat ik dit kan gaan gebruiken. Ik heb de testen 2besure en CB + ik temperatuur. De eerste positieve ovulatie test zag ik al voorbij komen, heel veel plezier!
Hoi dames.. Wil graag bij jullie op de lijst .. heb nog niet veel gelezen bij jullie doe ik morgen even. Maar ik ben danielle 33 jaar zesde ronde vierde kindje Nod waarschijnlijk de 10de
Hier gister pas ongesteld... blehhhhhh duurt zeker nog tot dinsdag... en dan omdat ik zo een korte cyclus heb.. gelijk daarna klussen want mijn ei springt dan alweer in het weekend of vlak erna. .. ik ga wel vanaf donderdag of vrijdag weer ovulatietesten gebruiken.. heb die van de action... ik merk ook aan mijn slijm wanneer ik vruchtbaar ben... Even een vraagje hè. . Als je ei niet springt word je dan überhaupt wel ongesteld?