Ik wacht nog even tot dat hij duidelijker wordt! Morgen en of overmorgen nog een keer testen, mocht hij oplopen kom ik meekletsen en durf ik wel op roze!
Barbsan, morgen ga ik weer testen kan mij niet inhouden ik durf nog steeds niet te geloven dat het echt zo is.
Ik zie nu pas dat je de test hebt open gemaakt😂😂Wat is daar de redenvan dan? Zie het streepje overigens wel staan!😀 Whaha swimming, die van jou was al overduidelijk idd😉
Net weer getest! Het streepje kwam weer tevoorschijn! Naar mijn idee ieeeets donkerder, maar denk dat ik mij dat verbeeld.. het is immers nog maar net 12 uur geleden dat ik de vorige test deed! Ga vanavond weer testen of morgen vroeg pas! Licht beetje aan mijn testdrang 😂 Liesje hoe is het bij jou????
Fotoooooo!! Ben zo nieuwsgierig hihi. Zou weer n foto maken en die onder elkaar zetten, dan zie je t duidelijkste het verschil
Fijn dat ie oploopt Livoli! Mijn menstruatie is inmiddels rood, helaas. Dus toch echt doorgezet. Dag 3/4/5 weer medicatie innemen. Weet alleen niet goed wanneer te starten met ovulatie testjes?? De vorige keer had ik 'n echo, zag hij een follikel van 17mm, dus zei hij me dan en dan er mee te starten. Hebben jullie een idee, of beter even gync. bellen?