♡ 💘 NOD-lijst 8 t/m 14 december 2016 💘 ♡ 8. (4) dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Zonne straal - 32 jaar - 3e kindje- ronde 4 (na MA) Monet - 26 jaar - 2e kindje - 1e na MA 9. (1) Twentysixx - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 10. (4) Lismam - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 EvaBram - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Working in it - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 6 11. (1) Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde .. MMM 12. (1) Barbsan - 20 jaar - 2e kindje - 1e ronde na miskraam 13. (5) Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 8 Starry - 31 jaar - 3e kindje - ronde 6 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 (3e na MK) Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 liesje90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 14. (2) Baby2017 - 24 jaar -1e kindje - ronde .. natassie1988 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos. (1) Sunshine007 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Buiten de lijst. (0) Totaal: 19 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Je staat erbij! Heel kort gezegt: je wordt wel ongesteld. Mijn moeder had altijd een leuk verhaal toen ik nog kind was. Je baarmoeder 'maakt een bedje op' voor het eitje dat eraan komt. Als het eitje bevrucht is kruipt het in het bedje en als het eitje niet bevrucht is wordt het afgestoten en 'het bedje verschoont'. Dat 'bedje' is je baarmoederslijmvlies wat iedere cyclus weer vervangen wordt. Dus je wordt wel ongesteld, alleen niet zo heftig
mijn vorige cyclus was 14 dagen en nu 21 dagen... de eerdere cyclussen waren tussen 21-25 dagen... heel vaag... maja ik denk dan heb al drie kids gekregen, dus moet goed komen. Maar heb meerdere buikoperaties gehad en ben bang dat het daardoor niet lukt. Heb ook een andere partner... en ben natuurlijk een stukje ouder... ik word gewoon onzeker van alles... maar we gaan vol goede moed door naar de volgende ronde... drink granaatappelsap en neem mijn vitamientjes... en we klussen genoeg... dus wie weet... hoop dat het een leuk kerstcadeautje word... ik vind het rot om tge horen meiden dat jullie een miskraam gehad hebben... ik zat in jullie nodforum toen jullie posi testen.. ik hoop dat jullie gauw weer een positest hebben en dat het beebje blijft plakken en voor degene die in de mmm zitten... ik vind het echt klote dat het jullie nog niet gegund is om een kleintje te krijgen... dan voel ik me haast schuldig en hebberig.. aangezien ik natuurlijk wel drie gezonde kids heb en dan nog een wens voor een vierde... mijn geklaag moet haast wel een doorn in jullie oog zijn... heel veel sterkte en geluk deze ronde hoop dat jullie ook snel een gezond beebje krijgen
Pfff dames ik snap er niks van. Vrijdag toch echt een positieve ovulatietest gezien met alle ovulatiepijn die erbij hoort maar m'n temperatuur gaat niet omhoog. Zou die dan niet gesprongen zijn? Of kan het nog komen?
De pijn die je meestal voelt is het groeien van de follikel. Maar aangezien jou ovulatietest wel positief was, kan ik er weinig nuttigs van zeggen Misschien probeerde hij het maar het lukte niet? En dat gaf de pijn? Geen idee.. Zou wel even door blijven testen en klussen dus!
Het zijn maar rare dingen die vrouwenlichamen We blijven inderdaad nog maar even doortesten en hopelijk gaat toch echt mijn temperatuur omhoog. Het zou prettig zijn om te weten of het allemaal werkt zoals het zou moeten.
Vandaag zit ik op syclusdag 9. Vanmorgen ovulatietesten van zwanger en kids hopelijk krijg ik ze morgen binnen
Mijn dag ritme zit er zo uit Ochtend: lavendel thee en ovulatietesten Middag: Granaatappelsap en vitamine Avond: lavendel thee en stomen lichaam warm houden.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar Mijn ovulatietestje van net was weer aardig donker. Misschien dat mijn ei er dan toch nog aan komt
Hoi hoi.. Mag ik meedoen? Wij gaan voor een tweede kindje! Dit wordt de eerste ronde. Ik ben 28 jaar. Mijn NOD is 10 december..
♡ 💘 NOD-lijst 8 t/m 14 december 2016 💘 ♡ 8. (4) dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Zonne straal - 32 jaar - 3e kindje- ronde 4 (na MA) Monet - 26 jaar - 2e kindje - 1e na MA 9. (1) Twentysixx - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 10. (4) Lismam - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 EvaBram - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Working in it - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 6 Helena88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 11. (1) Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde .. MMM 12. (1) Barbsan - 20 jaar - 2e kindje - 1e ronde na miskraam 13. (5) Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 8 Starry - 31 jaar - 3e kindje - ronde 6 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 (3e na MK) Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 liesje90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 14. (2) Baby2017 - 24 jaar -1e kindje - ronde .. natassie1988 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos. (1) Sunshine007 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Buiten de lijst. (0) Totaal: 20 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik leek net wel vruchtbaarslijm te spotten? Zit nog maar op CD 8. Gebruik nog geen ovulatietesten omdat het daar nog te vroeg voor is. Sperma kan het niet zijn, want heb sinds mijn menstruatie nog geen seks gehad!
Als je ovulatietesten in huis hebt, kun je een testje wagen. En misschien het voor de zekerheid maar even gezellig maken vanavond.
Ik had 2 rondes geleden ook op cd 8 een positieve ovutest dus kan wel hihi. Hier vandaag helemaal niet lekker denk een griepje te pakken. Me rug en bekken doen wel zoooo pijn pfff kan amper lopen plus nog eens flink beroerd.