NOD-lijst 1 t/m 7 December 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Femmefatalex, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    💕🎀 NOD-lijst 1 t/m 7 December 2016

1 December (0)

2 December (1)
    Femmefatalex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 4 MMM

3 December (0)

4 December (0)

5 December (0)

6 December (0)

7 December (0)

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 1

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

2. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Ik meld me ook 😁 Ik hoop dat ik deze maand een iets minder lange cyclus heb. Maar ik ben al heel blij dat ik een normale cyclus had! Voordat ik met de pil begon had ik een cyclus van gemiddeld 16-19 dagen dus ik hoop dat dat echt verleden tijd is.

3. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63

1 December (1)
    liefwolkje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2

2 December (1)

3 December (0)

4 December (0)

5 December (0)

6 December (0)

7 December (0)

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 2

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

4. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ja leuk! Nu ben ik niet meer alleen :D

Hoe komt t dat je zo'n korte cyclus had? Hebben ze die met behulp van medicatie ofzo weten te verlengen?

5. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Nee dat was mijn cyclus voor ik met de pil begon op mijn 15e. Ik weet niet waarom die toen zo kort was, ik denk dat dat gewoon met de puberteit te maken had. Vanwege de korte cyclussen ben ik toen aan de pil gegaan. Nu zijn we 8 jaar verder en hoop ik dat mijn cyclussen van toen echt verleden tijd zijn en mijn lichaam nu wel normale cyclussen krijgt.

Ik zie dat je nu in de MMM zit voor een 2e, heb je je 1e kindje ook via het medisch circuit gekregen of natuurlijk?

6. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ooh zo dus die 35 dagen is de eerste ronde na het stoppen met de pil?

Mijn dochter heb ik op natuurlijke wijze gekregen, ze kwam geheel als verrassing! Ik was destijds aan de pil maar het kan goed zijn dat ik ziek ben geweest oid. Maar alsnog echt een wonder.

Zeker nu ik in de MMM zit besef ik me hoeveel geluk is heb gehad met haar en waardeer ik het feit dat me deze ellende destijds bespaard is gebleven alleen maar meer!

7. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Klopt, 35 was de eerste ongesteldheid na het stoppen met de pil.

Lijkt me erg lastig dat je eerste zo spontaan is gekomen en het nu lang op zich laat wachten en niet meer vanzelf gaat. Hopelijk lukt het deze maand! Moet je ook naar het ziekenhuis tussendoor? Ik heb echt geen flauw idee hoe het zit als je in de MMM zit 😁

Mijn ongesteldheid is vandaag over!

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hoi!
    Ik meld me ook aan,
    Ik wordt als het goed is morgen ongesteld dus uitgaande van deze cyclus verwacht ik mijn nod rond vier december
    Maar goed dat is uiteraard afhankelijk van wat mijn eisprong doet :D

9. XmoonlightX

1 December (1)

2 December (1)

3 December (0)

4 December (1)
    XmoonlightX - 32 jaar - 2 kindje - ronde 1

5 December (0)

6 December (0)

7 December (0)

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal:3

10. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43

1 December (1)

2 December (1)

3 December (1)
    Miekje87 - 29 jaar- 2e kindje - ronde 1

4 December (1)

5 December (0)

6 December (0)

7 December (0)

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal:4

11. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Hallo ladies! Ik kom ook graag mee kletsen. Ik ben trotse mama van een zoontje van dik 9 maanden oud en wij willen graag voor een tweede kindje gaan. Wij gaan dus ook voor een broertje of zusje😍😍...

12. XmoonlightX

Gezellig :D
    Hoelang deed je over de eerste?

13. Deborahbonne

10 okt 2016
    26
    0
    0
    Hallo dames.
    Ik kom hier mee kletsen
    Wij zijn gisteren gestart aan ronde 2 voor onze 2de spruit

Ik heb mij in de lijst willen zetten maar het lukt mij niet
    Wil er mij iemand in de lijst zetten aub?
    Ik ben 28 jaar 2de ronde voor ons 2de wonder

14. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    @liefwolkje: ja ik moet naar t ziekenhuis tussendoor. Op cd 3 krijg ik altijd een echo om te kijken of mijn baarmoederslijmvlies goed afgebroken is om groen licht te krijgen voor de Clomid. Vervolgens beginnen de follikelmetingen op ongeveer cd 10 tot na de eisprong of maximaal dag 21 (als het niet heeft aangeslagen en ik geen eisprong heb). Follikelmetingen gebeuren eigenlijk elke 2/3 dagen.
    Daarna moet ik nog eens komen op bloed te prikken op progesteron en dan horen dat ik zwanger ben. Is dat niet zo moet ik de eerste cyclusdag doorbellen en een afspraak plannen voor cd3, en dan begint de hele kermis opnieuw. Wordt ik niet ongesteld en ben ik ook niet zwanger (als de Clomid dus niet aan slaat, want van mezelf heb ik geen menstruatie) dan krijg ik een 10 daagse provera kuur om een menstruatie op te wekken.

Miekje & Deborahbonne; gezellig! Deborahbonne wat is je NOD?

15. Deborahbonne

10 okt 2016
    26
    0
    0
    @femmefatalex mijn NOD is 2 december

16. Miyou

Miyou Lid

29 jul 2016
    86
    2
    8
    NULL
    NULL
    He meiden ik kom hier gezellig mee praten.
    Vorige ronde niet kunnen benutten vanwege een vaginale schimmel 😖😖😖

Kan iemand mij op de lijst zetten??

Miyou 27 jaar 1e kindje ronde 2

17. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL

1 December (1)

2 December (1)
    Deborahbonne - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2

3 December (1)
    Miekje87 - 29 jaar- 2e kindje - ronde 1

4 December (1)

5 December (0)

6 December (0)

7 December (0)

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal:4

18. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Miyou wat jammer van de vorige ronde, nu vol goede moed hopelijk de laatste ronde in! Wanneer is je NOD?

19. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ik meld me hier ook. Zit net in een VMK, dus zet mij nog maar even op datumloos (al heb ik wel goede hoop dat mijn cyclus niet te veel van slag zal zijn).

Toto 36 jaar 3e kindje en ronde 6 na MA en MK

20. XmoonlightX

Pff :( hopelijk de volgende keer een plakker

Deel Deze Pagina