NOD lijst 8 t/m 14 Februari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jughi, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al een paar keer gelezen dat dames na meerdere miskramen, met tarwekiem wel zwanger bleven
    Maar het geeft natuurlijk geen garantie
    D'r zijn er ook genoeg die met tarwekiem evengoed een miskraam krijgen.

Maar ik wil gewoon het gevoel hebben dat ik er alles aan gedaan heb zeg maar

2. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik schuif officieel door naar het wachtbankje....

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,5 KB
      Weergaven:
      3
  3. JONI

JONI Actief lid

24 apr 2013
    187
    61
    28
    waalre
    Mijn nod gaat ook verschuiven. Uitgaande van vorige maanden zou ik vandaag mijn ei moeten hebben maar heb nog niet eens een positieve ovulatietest, ik hou jullie op de hoogte wanneer mijn nod word.

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Wij gaan het vanavond gezellig maken :)

image.jpg

Het lijkt erop dat deze cyclus weer 'normaal' is.:D
    mijn nod zou nu 16-02 zijn. Spannend

5. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Ik slik ook Tarwekiemolie, nu pas 1 week dus ik kan er nog niet veel over zeggen.

6. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    ♥ NOD lijst 8 t/m 14 Februari 2015 ♥

8. (7)
    - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3
    - Ik87, 27 jaar, 1e kindje, ronde 24
    - Lies1504, 1e kindje, ronde 14
    - Marjolein, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3
    - Pepper92, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2
    - wendy188, 2e kindje, ronde 5
    - Do87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4

9. (4)
    - Anneke, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na MK)
    - Joni, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2
    - Jynn, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6
    - ries123, 31 jaar, 2e kindje, ronde 17

10. (7)
    - Cosy, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 (na 2e MK)
    - Nuf, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3
    - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 (na MA)
    - MoniqueA, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2
    - DeBJjJ, 24 jaar , 2e kindje , ronde 20
    - pippers, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na MK)
    - Lacey, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4

11. (3)
    - Izzy, 40 jaar, 1e kindje, ronde 4
    - Suikerspin, 1e kindje, ronde 24
    - Kiwi1405, 29 jaar, 2e kindje, ronde 8

12. (8)
    - Csi, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na pauze)
    - kabouter24, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    - Chelleke84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2
    - Hummeltje5, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 (na MK)
    - Andrea, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2
    - Malou1987, 2e kindje, ronde 5 (1e na MK)
    - dametje, 3e kindje, ronde 2
    - sayonara, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2

13. (3)
    - Elfi, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3
    - zusje84, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11
    - Issabel, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3

14. (5)
    - Jughi, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4
    - MamaScorpio, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2
    - Bo, 28 jaar, 3e kindje, ronde 8
    - Sunshine813, 33 jaar, 2e kindje, ronde 6
    - LadyT, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4

Datumloos. (1)
    - Kimmartijn, 1e kindje, ronde 7

Totaal: 38

Zwanger (1),Ongesteld (0),MMM (5),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0)

De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet

7. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Goedemorgen meiden, heb mezelf er maar even bijgezet. Gisteravond een smiley van de ovulatietest. Dus mijn NOD is een beetje verschoven (was eerst 4 februari) Nu wordt dus waarschijnlijk 11 februari. Net voor Valentijnsdag! ;) Klussen hier al om de dag vanaf vorige week (omdat we dachten dat ik toen mijn eisprong was) dus daar zit het wel goed mee.

Merken nu allebei dat we de wens voor een tweede wel heel erg hebben. Het is AL 2015, dat is heel gek als je eigenlijk in 2014 er voor bent gegaan :)

8. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Mijn vriend wil niet dat ik ovulatietesten doe. Die vind dat maar onzin.
    Afgelopen week hebben we wel iedere dag seks gehad behalve zondag en gisteren, omdat meneer te moe was haha.
    Dus ik denk dat het wel goed komt. Mocht het deze maand niet lukken wil ik volgende maand toch wel ovulatietesten proberen.

Afgelopen week heb ik wel pijn gehad links onder in mijn buik. Maar denk dat dat eerder pijn is, omdat mijn eisprong er aan komt en niet de eisprong zelf. Dus wanneer dat precies is weet ik niet.

9. Lies1504

Lies1504 Actief lid

7 aug 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik zit met een dilemma..

Had afgelopen zondag mn eisprong moeten hebben maar heb niets gevoeld.. Normaal loop ik altijd krom van de pijn.. Word ook al 3 dagen kotsmisselijk van koffie, maar wij moeten een ivf traject in want mijn vriend is zo goed als onvruchtbaar. Ben wel gewoon ongesteld geworden afgelopen x.. Zou het dan toch of zal het toeval zijn?

10. MamaScorpio

MamaScorpio Actief lid

7 mrt 2014
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gisteravond voor het eerst geklust. Mijn eisprong zou de 30e of 31e moeten zijn. Ik gebruik geen ovulatie testen. We zitten pas in de 2e ronde. Misschien als het na een paar rondes niet lukt... we zien het wel.

Zit wel te twijfelen of we het nu beter elke dag of om de dag kunnen doen. Ik heb wel eens gelezen dat als de zaadkwaliteit goed is je best elke dag kunt klussen ;)

11. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ Mamascorpio, wij zijn dus al een tijdje bezig met klussen haha.. Maar we doen het eigenlijk om de dag en als ik een smiley heb 1x extra :) Zo is het de vorige keer ook "gelukt"! :D

Ovulatietesten gebruik ik eigenlijk alleen omdat ik er een tijd lang altijd "naast" heb gezeten, wanneer mijn vruchtbare dagen waren. Zoals nu ook, dacht ik hem vorige week (als ik mijn gewone cyclus aan hield) te hebben, maar is toch echt pas sinds gisteren positief.

Het hoeft geen MOETJE te worden, maar op alle dagen klussen en even pauze nemen op de vruchtbare dagen is ook zowat :D

12. MamaScorpio

MamaScorpio Actief lid

7 mrt 2014
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja mijn eisprong moet ik ook maar een beetje inschatten. Ben na het stoppen met de pil pas na 2 maanden ongesteld geworden en mijn volgende cyclus was 30 dagen. Ben daar maar een beetje van uit gegaan.

Ik weet niet meer hoe het bij onze vorige ging. Wist toen ook totaal niet wanneer ik mijn eisprong had. Volgens mij hebben we 't toen ook om de dag gedaan en in 't weekend elke dag ofzo. Was toen na de 2e ronde al zwanger.
    Maar ja, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, haha ;)

13. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ja het blijft moeilijk inschatten. Maar heb wel meer duidelijkheid door die testen. Net nog eventjes eentje gedaan. Dus vanavond wordt het weer gezellig :D

IMG_3591.jpg

Nee biedt totaal geen garantie voor de toekomst. Hier de vorige keer in ronde 4, dus nu al iets langer bezig.

14. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze ronde wordt niks. .we wisselen elkaar af in onze diensten dus zien elkaar niet...en heb ik net mn ei ;)

15. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    He dames!

Wat spannend, de eersten alweer op het wachtbankje..

Ik lees steeds nog wel mee, maar heb bewust even niet geregeerd om wat afstand te houden. Heb het de laatste week toch wel erg moeilijk om alles te verwerken en vertrouwen te houden, maar probeer echt positief te blijven en vertrouwen te houden.

Probeer een foto van m'n ovulatietesten bij te voegen, weet ff niet meer wat ik er mee moet. Wat vinden jullie hiervan??
    Ik doe iedere dag 1 test met ochtendurine en probeer dan later op de dag nog 1 te doen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,4 KB
      Weergaven:
      3
  16. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog geen ei zo te zien simmer

17. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ Simmer, ik zie ook nog geen ei. Wat is je gemiddelde cyclus? Ik dacht namelijk dat mijn cyclus nu ook korter was, dus vorige week al om de dag geklust. Nu kwam ik er met ovutesten achter dat het deze week pas is. Gewoon een hele week verschil..

Elke dag op hetzelfde tijdstip door blijven testen en dan moet hij echt gaan knallen.

Maar frustrerend is het wel ja. Ik dacht na vorige week dat ik deze maand ook ei-loos zou zijn.

@dametje, dat is niet handig nee, verschillende diensten. Weet nog wel dat het bij ons zoontje ook was, dat mijn man nachtdienst had. haha.. toch is het toen wel gelukt, hoe weet ik niet :D

18. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Hey allemaal,

Deze ronde wordt voor mij ook niks. Als het goed is heb ik mijn ei deze vrijdag. maar helaas heb ik sinds maandag al griep. Tot nu toe gaat de koorts alleen maar omhoog, in plaats van naar beneden... :( Denk niet dat ik vrijdag beter ben.
    Hopelijk stelt mijn lichaam de eisprong even uit... of komt het eerder. Heb zondag nog geklust.
    Maar goed dat is hoop voor niks denk ik...

Hoe is het met jullie?

19. JONI

JONI Actief lid

24 apr 2013
    187
    61
    28
    waalre
    Ik verschuif naar 11 februari voel me ei nu pas.

20. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    He dames!

Vanmorgen een cb test gedaan en had een knipperende smiley, vorige cyclus een vaste smiley op dag 15 dus had hem nu eerder verwacht zit nu op dag 16 dus heel veel verschil zit er ook niet in mr ging me wat zorgen maken omdat na m'n vorige MK de cyclus ook nog niet weer regelmatig was.

Ik slik sinds vorige cyclus tarwekiemolie, 1 capsule per dag tot de eisprong en dan 3, vorige keer dus matig resultaat, cyclus werd korter dan verwacht maat zwangerschap liep uit op een miskraam...

Vanmorgen nog maar ff gezellig gemaakt omdat ik nu een nachtje weg ben met een (hoogzwangere) vriendin! Zij heeft net een uurtje geslapen en ik heerlijk een uur in bad gelegen...

Deel Deze Pagina