NOD lijst 8 t/m 14 Februari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jughi, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Ik zit vandaag op 6 dpo.. Gister kramp in mijn onderbuik en steken in mijn liezen.. (innesteling misschien?) Verder nog niks..
    Ik heb heel erg t gevoel dat het raak is deze ronde, maar niet teveel hopen anders is de teleurstelling zo groot..
    Nog een week idd!

2. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh manlief komt niks te kort hoor dus gezelligheid zat maar rond mn ei zou wel handig zijn.

Helaas komt manlief vanavind pas weer thuis dus 36 uur zit ik wel op.
    maar t geeft niet, hebben geen haast.

Hoe gaat t dames?

3. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    @Asuka Ja, die krampen herken ik! En heb het idee dat mijn borsten zwaarder zijn, maar (nog) niet pijnlijk. Ik verbeeld het me vast allemaal, maar de wens is nu eenmaal vader van de gedachte.

@Annekeruiter, spannend joh! En lastig om niet te veel te hopen hè? Ik heb altijd het gevoel dat ik het daarmee kan verpesten voor mezelf. Haha, onzin natuurlijk. Nog een weekje volhouden!

@dametje, veel plezier vanavond dan! 😉

4. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    IK HEB EEN EI IK HEB EEN EI IK HEB EEN EI :D :cool:
    Ongelooflijk... Eindelijk!

Bijgevoegde bestanden:

5. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Veel plezier dan straks Jughi 😄

6. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    :D Vanochtend al gedaan, de test is van gisterenavond! :)

7. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Ik gebruikte normaal de ovutesten van sensitest. Dit keer eens die van de action gebruikt. Maar de streep werk niet zo donker als de controlestreep.
    Aangezien hij op de dag dat ik verwachtte mijn ei te hebben weer lichter werd, maar snel ff mijn man lief aangekeken.
    Gelukkig hadden we het een dag of 5 eerder ook nog gedaan.
    Ik heb de dag van het klussen en de dag ervoor heel veel slijm gehad, het droop er gewoon uit zeg maar (sorry).
    Hopen dat het nu eindelijk eens zo mag zijn....

Gelukkig was ik afgelopen week en aankomende week wel behoorlijk druk met invallen, waardoor ik er minder mee bezig was in mijn hoofd. Hopen dat die drukte blijft, zodat ik 'vergeet' vroeg te testen. Tot nu toe waren mijn testen namelijk altijd pas ver na NOD positief.

Duimen voor iedereen!!!
    Zou wel een leuk valentijnscadeautje zijn :)

8. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Jaa ik hoop ook echt op een leuk valentijnscadeautje! Hoewel ik ook wel nuchter ben, dit is de allereerste keer dat ik een ei gevonden heb, dus ook de eerste echte kans zeg maar.... Dus niet raak = in ieder geval wel een ei gevonden! :)

9. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha iedereen aan t sexen haha

10. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Hier eergisteren weer een jeukende linkertepel. Gisterochtend buikpijn onder maar Nu blijk ik weer een blaasontsteking te hebben ( de zoveelste in een korte tijd) 😓... Dus we gaan gewoon afwachten aankomende zaterdag... Als ik dan nog niet ongesteld ben dan ga ik een testje doen. Ik ga pas op de dag zelf testen en geen dag eerder ( zeg ik nu vastbesloten ) 😃😃

11. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb normaal op dag 21 mijn eisprong maar nu opeens op dag 13 (afgelopen dinsdag). Ben erg benieuwd dus wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten. Ik tel er dus maar 14 dagen boven op, dus dan is mijn NOD 10 februari:)
    Wij zitten nu trouwens in ronde 10 en normaal is mijn luteale fase maar 9 dagen. Nu mijn eisprong opeens zo vroeg is, ben ik benieuwd of mijn luteale fase eindelijk eens langer is of dat de luteale fase gewoon 9 dagen blijft en ik dus volgende week dinsdag al mijn NOD heb.. Maar goed, nu ga ik van 10 februari uit;)

12. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Voorzichtig ga ik me hier ook melden. Eerste ronde na miskraam. Mijn ovu testen zijn omowit en dat waren ze vorige week niet. Dinsdag flinke buikpijn gehad dus denk dat dat mijn ei was. Dus dan zou mijn nod 11 februari zijn!

13. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Jeszsss heb je een miskraam gehad meid.. nee wat erg !!! Hoe gaat t nu ? Dikke knuffel ....

Sorry dat ik er amper ben... maar is me ook echt even teveel allemaal. Net mn ovu knaller gehad en best veel geknuffeld afgelopen week. We duimen maar weer... ook voor jullie allemaal !!

14. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ja het heeft helaas niet zo mogen zijn, maar het gaat nu weer goed. Vol goede moed gaan we door! Wel spannend nu hoe cyclus weer is en wat je lijf doet.

Hoe gaat het met jou, helaas nog geen roze dus.

15. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Zo te zien een hoop eitjes deze week, de mijne heb ik nog niet gevonden, maar het kan nooit lang meer duren.

16. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ik dacht dat mn eisprong vorig weekend was, maar denk dat het het al ergens in de week daarvoor was. Heb toen halverwege de week wel pijn gehad zoals ik altijd heb bij mn eisprong.

Ik heb nu constant een soort trekkend, zeurderig gevoel onder in mijn buik en rug. Dat heb ik nog nooit gehad. Iemand enig idee wat dat kan zijn? Ongesteld moet ik nog niet worden en dat voelt ook anders.

17. Asuka

Asuka Niet meer actief

@lacey: Innesteling? ^^ er zit niks anders op dan afwachten.

18. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Jeszss ik heb je laten toevoegen aan ons besloten clubje.. join us please. Ik schrok me kapot joh... heftig allemaal meid. Nu snel naar een mooie plakbeeb meis !!

Hier geen roze nee. Heb het erg moeilijk gehad deze mnd. Volledige frustratie... lh piek was vanochtend gevonden. 1 dag later. Ik hoop errug hard dat ik nu een keer het geluk mee heb.

19. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Hoi allemaal,
    Ik heb denk ik een rare vraag, maar ga em toch stellen. Afgelopen week ben ik ziek geweest en heb (als het goed is) toen ook mijn vruchtbare dagen en eisprong (gister) gehad.
    Afgelopen zondag wel geklust.
    Gister kreeg ik ineens pijn in mijn onderbuik recht (rond eierstok en lies). Savonds erg veel last van, maar het ging steeds hoger. Vandaag ook weer vervelend gevoel en kan met hoesten niet eens rechtop staan of zitten. Dit doet te veel pijn. De pijn zit vandaag vlakbij de bovenrand van mijn heupbot en straalt ook naar beneden en mijn onderrug.
    Ik heb geen flauw idee of dit iets te make kan hebben met bevruchting/ innesteling.
    Heeft iemand dit/ zoiets wel eens meegemaakt?

Thanks alvast!

20. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113

Heb ik ook altijd. Weet in iig dat mijn eisprong geweest is en dat we op de goede dagen geklust hebben 😁. Lijkt nu wat meer te zijn als afgelopen cyclus. Goede hoop..

Deel Deze Pagina