Hier ook al 2 dagen last van flinke steken in de eierstokken. Geen ovu testen gedaan maar heb om de dag geklust in de vruchrbare periode en vrijdag en zaterdag ook nog ivm steken dacht misschien eisprong. Misschien vanavond nog een keer. Wil geen kansen missen hihi
Ik heb ontdekt dat ik na mijn ovulatie altijd steken heb in mijn baarmoeder en rondom mijn liezen. Zo ook ontdekt dat ik na mijn ovulatie tot aan een paar dagen menstruatie pijnlijke borsten. Eerst dacht ik dat ik dan zwanger was. Maar tegenwoordig weet ik dat het daar niets mee te maken hoeft te hebben.
Hoi meiden, ik kom hier ook gezellig meepraten. Ik ben 4 januari gestopt met de pil en gisteren mijn eisprong gehad (overduidelijk, inclusief alle pijntjes en krampen. Wow!) mijn NOD staat nu op 14 feb... spannend! Zo toch een mooi Valentijnscadeau zijn als het gelijk raak is. Wie weet...!
Spannend he MoniqueA hopelijk deze ronde voor ons allebei raak. Jouw nod is nu wel eerder dan die van mij... Suc met afwachten
@Elfi ik kan helaas niet zeggen dat dat bekend klinkt. Heb wel eens heel veel pijn rond die plek maar dat is meestal rond mn menstruatie. En zeker niet dat het pijn doet met staan en hoesten... kan je dus helaas niet helpen...
@disneymama88 Dank je voor je reactie Ik ben eigenlijk ook een beetje bang dat het wat anders is. Misschien een ontsteking ergens ofzo... Hopelijk gaat het gewoon weg en is er niks aan de hand!
Hier ook buikpijn vandaag. Dacht dat ik mijn eisprong deze keer eerder had, op de 26e steeds steken in m'n buik aan de rechter kant. Maar vandaag weer buikpijn, niet echt steken maar meer een zeurderig gevoel. Ook pijnlijk als ik naar de wc moet, alsof ik obstipatie heb zeg maar. Pfff ik weet het niet meer.... zou ik nu pas mijn eisprong hebben, zou dit de innesteling al kunnen zijn of heb ik gewoon last van m'n darmen en is er verder niks aan de hand? Nog 2 weken geduld hebben, grrrrr
Voor iedereen die geneigd is om positief te testen heb ik elders een topic aangemaakt met een link om statistisch te bekijken wanneer je zou kunnen testen. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/559512-voor-iedereen-testdrang.html
Ik heb een vraagje of iemand mijn verhaal herkent, ik denk zelf dat deze ronde over gaat voor mij, maar hoop stiekem toch nog. Ik had woensdag felle steken rechts en dacht mijn ei te krijgen. Ik heb 4 dagen steken rechts gehad en vandaag veel links en heel af en toe rechts.en hele lichte ongi krampen. Nu twijfel ik wanneer ik mijn ei gehad heb.heb woensdag avond voor het laatst geklust. Alle dames op het wachtbankje succes!
Ik hoop met je mee Hoe gaat het nu met jou? Ik probeer deze ronde iets minder mee bezig te zijn. Wanneer is jou NOD dan? Ik heb een cyclus van 26 of 27 dagen....hoe lang is die van jou dan?? Zou zo leuk zijn als we nu op roze kunnen.... voor alle meide.....heel veel succes!!!!
Hoi dames, Ik ben hier relatief nieuw op het forum, en nu eigenlijk voor het eerst pas echt aan het rondkijken en reageren.. mijn NOD is 13 februari voor ronde 4.. vorige maand was ik er van overtuigd zwanger te zijn, maar helaas 1 dag na NOD toch echt ongesteld geworden nu heb ik mij voorgenomen niet te testen voor mijn NOD (vorige maand 6 testen gedaan ofzo) maar daar kan ik wel wat hulp en afleiding voor gebruiken, vandaar dat ik hier maar eens op dit forum kom kijken, (voor ik mijn man helemaal horendol maak!) Voor deze maand heb ik wel goede hoop denk ik, vorige week donderdag voor het eerst een ovulatietest gedaan, en die was direct positief, dus druk aan de klus geweest maar wil ook niet mijn hoop te hoog op laten lopen, want die teleurstelling is elke keer zo groot! Herkennen jullie dat ook? en hoe gaan jullie daar mee om? hoor graag van jullie! groetjes, Karo
Welkom karoow! Ik snap je wel. Het Is ook lastig iedere keer om 14 dagen te moeten wachten. Ik heb ook niet zo veel geduld maar helaas moet het! Ik zeg kop op een we gaan voor roze en proberen rustig te wachten! 😊
Ik heb ook een paar dagen steken gehad en voor de zekerheid die dagen ook maar geklust je weet maar nooit
Ik ben er deze ronde ook minder met bezig. Geen ovutesten. En gewoon om de dag ongveer geklust. Volgens mijn gewone cyclus die 28 a 29 dagen is zou ik 12 feb ongi moeten worden. Ja laten we hopen dat we allebei geluk hebben.
Zusje84, goeie link, bedankt! Kort samengevat is er op 10 dpo dus al 60% kans op een positieve test en op 14 dpo test nog 12% negatief. Goed om te weten. Maar nu ga ik dus zeker niet meer wachten met testen tot mijn NOD! 😉 Karo, lastig hè, die teleurstelling steeds... ik weet ook nooit zo goed wat ik daarmee moet, behalve een dag flink balen en jezelf dan weer oppakken. En ik heb ook steun aan de meiden hier. Dus welkom. Maar... als je hoopt hier afleiding te vinden zodat je niet te vroeg test, moet ik je teleurstellen: de meeste meiden, inclusief ik, vallen elke maand weer ten prooi aan het vroegtestvirus. Welcome to the club!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 Februari 2015 ♥ 8. (7) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 - Ik87, 27 jaar, 1e kindje, ronde 24 - Lies1504, 1e kindje, ronde 14 - Marjolein, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 - Pepper92, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 - wendy188, 2e kindje, ronde 5 - Do87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 9. (5) - Anneke, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na MK) - Jynn, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 - ries123, 31 jaar, 2e kindje, ronde 17 - MotherMary, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 - Kimmartijn, 1e kindje, ronde 7 10. (7) - Cosy, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 (na 2e MK) - Nuf, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 - MoniqueA, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 - DeBJjJ, 24 jaar , 2e kindje , ronde 20 - pippers, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na MK) - Lacey, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 - ZaZam, ronde 10 11. (6) - Izzy, 40 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Suikerspin, 1e kindje, ronde 24 - Kiwi1405, 29 jaar, 2e kindje, ronde 8 - Joni, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 - mellle, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 - Jeszss, 2e kindje, ronde 1 (na mk) 12. (9) - Csi, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na pauze) - kabouter24, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Chelleke84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Hummeltje5, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 (na MK) - Andrea, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Malou1987, 2e kindje, ronde 5 (1e na MK) - dametje, 3e kindje, ronde 2 - sayonara, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 (na MA) 13. (4) - Elfi, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 - zusje84, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11 - Issabel, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Kar00w, ronde 4 14. (7) - Jughi, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 - MamaScorpio, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Bo, 28 jaar, 3e kindje, ronde 8 - Sunshine813, 33 jaar, 2e kindje, ronde 6 - LadyT, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 - disneymama88, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Milou89, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 Datumloos. (0) Totaal: 45 Zwanger (1),Ongesteld (0),MMM (5),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Welkom ZaZam, Jeszss, Kar00w en Milou89! T word echt spannend hè meiden?! Ik zit nu op 8 dpo! Kar00w, Hoe ga je met die teleurstelling om... eeeh, sowieso niet 6 testen er door gooien. haha. Ik snap t wel hoor, ik heb in de 1e ronde 7 testjes versleten. Maar niet te vroeg beginnen met testen werkt iig, Ik heb er afgelopen maand maar 1 gedaan. Deze keer ga ik proberen op of 1 dag na NOD te testen, mits ik niet gewoon ongi wordt.
Het is inderdaad heel lastig om niet 100 testen er tegen aan te gooien. Zelfs de meiden die net zwanger zijn testen nog vaak om nog zeker te weten dat het hcg level opklimt. Ik vrees ook dat we het gewoon zullen moeten ondergaan. Om de een of andere reden denk ik dat het niet gelukt is deze maand. We hebben goed geklust daar ligt het niet aan. Maar ik voel me precies hetzelfde zoals elke maand. Je zou denken dat het toch allemaal niet zo moeilijk zou hoeven zijn. Een zaadje komt bij een eitje en de zaken zijn geregeld. Toch raar dat er dan nog zoveel vrouwen niet in verwachting raken....het blijft een mysterieus iets en ergens ook wel mooi natuurlijk... Toch hoop ik net zoals jullie dat de wachtbakjes snel leeg zullen zijn en we allemaal op onze roze wolk mogen plaatsnemen. Succes met wachten iedereen!