Het leed dat testen heet.... klinkt zo bekend dames! Ik heb dat de vorige keer met de ovu testen gehad, snapte er niks van dus testte uiteindelijk 2x op een dag. Naja... wel toen mn ei gevonden maar dat was eigenlijk niet nodig want heb flink veel pijn van mijn ovu Vorige keer testte ik op 11dpo positief in de middag. Maar ik heb toen in de middag een test er tegenaan gegooid omdat ik gewoon zo duidelijk voelde dat ik zwanger was. Kon niet missen! Maar ga er nu vanuit dat het zo vroeg duidelijk was omdat het er 2 waren. HOe ik het deze ronde ga volhouden? Geen idee, mijn lijf is flink aan het modderen na de miskraam, dus vind eigenlijk dat ik gewoon tot dinsdag minimaal moet wachten. Misschien zelfs tot woensdag. Maja... dan krijg je het weer he, die action testen zijn zo goedkoop eentje meer of minder voelt dan toch niet zo erg
Wat ben ik blij dat ik inmiddels over die testdrang heen ben. Eerste anderhalf jaar had ik het ook. Vooral testen voor nod. Inmiddels heb ik opeens geleerd om wat meer geduld te hebben en mag ik pas van mezelf testen als ik 2 of 3 dagen overtijd ben.
Goedemorgen meiden, @ testen, nee hier eigenlijk ook niet meer. Tot nu toe voor NOD, voelde ik al wel dat de ongi er weer aan kwam, dus vind het echt zonde van de testen. Maar ik snap jullie wel hoor. Toen we met de eerste zwanger waren, toen geloofde ik het niet en heb ik ook meerdere testen gedaan. Niet voor NOD overigens, dus heb me wel netjes aan die datum gehouden Hier nu volgens vele websites zou ik vanaf nu de innesteling krijgen. Ik weet niet zo goed hoe ik me zou moeten voelen, want sinds vorige week woensdag heeft mijn zoontje koorts en dubbele oorontsteking en ik heb het idee dat ik door al het hoesten ook me niet fit voel.. Dus we wachten maar af.
Goedemorgen dames! Ik had zojuist een bloedneus. Best veel ook, het drupte er gewoon uit. De laatste keer dat ik een bloedneus had was ik zwanger van de 1e. Zou het dan toch? Durf eigenlijk niet eens te hopen, is nog zo vroeg...
Bij mij zijn de eerste krampjes begonnen. Dus volgens mij is de innesteling begonnen Nu maar duimen, hopen en bidden dat deze goed verloopt. De vorige keren had ik stress rond de tijd dat het mis is gegaan (noem het bijgeloof). Dus ik probeer nu alles te vermijden. Volgens een berekening van een site zou ik al vanaf 8-2 kunnen testen.... Alhoewel ik dan nog 4 dagen voor nod zit. Dilemma, dilemma, dilemma. En ja ook ik heb behoorlijk wat action testen in huis...
Ik ga ook op het wachtbankje, gisteren een smiley op mijn ovu test. Mijn ltf is 12 dagen dus NOS 14-2. En eindelijk een regelmatige cyclus Spannend meiden, ik hoop dat jullie symptomen kloppen!
Aaah ik kan het ook niet laten he.. Zou even niet mee Praten op nod forums ma kom me toch weer aanmelden.. Jillster, 27 jaar, ronde 6, eerste kindje, nod 14-2 Spannend meiden!
Ja, ik denk ik. Had de link van zusje84 gevolgd en daar staat dat je vanaf 11 dpo een goede kans hebt op een positieve test. De kans op negatief is dan natuurlijk ook nog relatief groot, maar ik ga n gokje wagen op 12 dpo. Dat is zaterdag 7 feb voor mij. @Sunshine, welkom op het wachtbankje. Fijn dat je cyclus regelmatig is! @Jillster welkom (terug)! 😉
Hallo allemaal Ik heb nog niey alles teruggelezen dis dat doe ik zo ff Vandaag 7dpo.... Spannend... Voel nog niet echt iets eigenlijk... Gisteren wel een beetje een zeurend gevoel onder in m'n buik en onderrug, maar ja... Ik heb inmiddels wel geleerd dat symptomen helemaal niks zeggen D'r zit niks anders op dan afwachten Waarschijnlijk waag ik vrijdagochtend wel een testje.... Dan weet ik of ik het weekend aan de alcohol mag hahahahah
Waarom gaat de tijd zo langzaaaaam meidennnnn. Ik moet van mijzelf nog he-le-maal tot maandag wachten. Hoe gaat het met iedereen? Zijn er al meiden die zich zwanger voelen? ^^ Welkom Jillster!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 Februari 2015 ♥ 8. (7) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 - Ik87, 27 jaar, 1e kindje, ronde 24 - Lies1504, 1e kindje, ronde 14 - Marjolein, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 - Pepper92, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 - wendy188, 2e kindje, ronde 5 - Do87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 9. (5) - Anneke, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na MK) - Jynn, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 - ries123, 31 jaar, 2e kindje, ronde 17 - MotherMary, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 - Kimmartijn, 1e kindje, ronde 7 10. (7) - Cosy, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 (na 2e MK) - Nuf, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 - MoniqueA, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 - DeBJjJ, 24 jaar , 2e kindje , ronde 20 - pippers, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na MK) - Lacey, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 - ZaZam, ronde 10 11. (6) - Izzy, 40 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Suikerspin, 1e kindje, ronde 24 - Kiwi1405, 29 jaar, 2e kindje, ronde 8 - Joni, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 - mellle, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 - Jeszss, 2e kindje, ronde 1 (na mk) 12. (9) - Csi, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na pauze) - kabouter24, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Chelleke84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Hummeltje5, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 (na MK) - Andrea, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Malou1987, 2e kindje, ronde 5 (1e na MK) - dametje, 3e kindje, ronde 2 - sayonara, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 (na MA) 13. (4) - Elfi, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 - zusje84, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11 - Issabel, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Kar00w, ronde 4 14. (8) - Jughi, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 - MamaScorpio, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Bo, 28 jaar, 3e kindje, ronde 8 - Sunshine813, 33 jaar, 2e kindje, ronde 6 - LadyT, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 - disneymama88, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Milou89, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 - Jillster, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 Datumloos. (0) Totaal: 46 Zwanger (1),Ongesteld (0),MMM (5),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Ja tijd gaat traaaaaaaaag als je wacht op goed nieuws.... Hier voel ik me nog helemaal niet zwanger en ik hoop eigenlijk dat dat dan weer een goed teken is ... ofzo.... Want toen ik me wel zwanger voelde, was er niks.
Ik zit pas op 6dpo.... Ik kan nu al niet meer wachten! Ik heb sinds mijn eisprong bruin 'bloed'verlies (meer slijm eigenlijk) en dat wil nog niet echt ophouden... Het is geen menstruatie en mijn temperatuur blijft hoog. Ik begin het steeds meer als een positief teken te zien, maar des te groter wordt de teleurstelling als de test negatief is.... Iemand anders die dit wel eens gehad heeft?
Ik wil me niks in mijn hoofd halen. Maar heb echt het idee dat ik zwanger ben. Heb bijna constant soort van pijn onder in mijn buik en rug. Zit vol met lucht wat er aan alle kanten uitkomt haha. Mn buik is ook mega opgeblazen, lijk wel 6 maanden zwanger! Boer ook alles op, niet echt prettig. Gisteren toen ik naar de wc ging zag ik op mn papiertje oranje/rozig slijm. Vriendlief die zei gisteren wat ben je allemaal vrolijk en wat praat je veel, je bent echt zwanger hoor. Geen idee wat zijn link daarin is maargoed haha. Ik denk dat ik mijn eisprong eerder heb gehad dan ik had uitgerekend. Want als ik kijk naar wa ik voelde was het een dag of 3 a 4 eerder. Ik moet mezelf eigenlijk niet zo gek maken, dan ben ik alleen weer teleurgesteld als het niet zo is. Maar aan de andere kant heb ik dit allemaal nooit eerder gehad. Oh bedenk me net dat ik ook vlagen heb met hele erge koppijn! Gelukkig niet constant. Ik bedenk me steeds meer haha. Heb ook sinds een paar dagen last van mn darmen, inclusief diarree...
Ik voel me totaal niet zwanger.. Kan dan ook nog niet want heb pas net m'n eisprong gehad ben wel heel benieuwd, dit is de eerste keer dat ik die gevonden heb! Welkom Jillster! Gezellig weer samen hier... hopelijk snel samen naar een zwangerzijn topic
Pfff hier een heeel erg baal moment. . Nog steeds geen positieve ovu test.. ben echt bang dat k geen eisprong krijg K dus van deze lijst af maar duim voor jullie allemaal! Liefs
Thanks Ladies en Asuka ook voor het op de lijst plaatsen! Jaaa Jughi, wij lopen steeds wel aardig gelijk he.. Leeeuk! Succes CSI, hopelijk komt ei snel..weet er alles van, lang wachten op ei..
Ik lees deze dagen ook ff met jullie mee! Mijn nod is zondag 8feb. En kan het ook niet afwachten haha!!! Lange cyclussen is bij mij ook zeer bekend, zie mijn banner. Deze maand weer pas op cd 33 mijn ei gehad. Hopelijk veranderd dit nog, zoveel minder kans op jaarbasis gezien. Maar we zullen allemaal moeten afwachten