NOD lijst 8 t/m 14 Februari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jughi, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hier nu op 4dpo... stiekem hoop ik op een spontane zwangerschap maar gezien de iui naar 17 mndn voor onze dochter lijkt/voelt de kans klein dat het spontaan lukt.... voel altijd van alles maar werd gewoon ongi. .. Hoop gewoon niet weer t medisch circuit in te moeten gaan.

Deze maand voor t eerst dat ik me kan herinneren vanaf poging 1 voor onze dochter in 2010 echt super goed vruchtbaar slijm gespot. .. en veel.... sorry haha..... zou het een teken zijn???

Ik hoop nergens op maar duimen jullie mee? Er was destijds niks gevonden alleen samenlevingsonderzoek negatief maar dat wilde niks zeggen zei de fertiliteitsarts. ...half jaar vooraf wel eileiders open gespoten omdat er eentje dicht zat, maar daarna nog niks spontaan gebeurd dus dat was oorzaak ws niet...

Spannend...iig op t goeie moment geklust zo, n 11 uur voor mijn eisprong deze maand..... pffff nog 10 dgn wachten

2. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Csi welk merk gebruik je?
    sommige merken ovutesten doen hun werk niet helemaal..action geeft mij bijv geen knallers

lacey hoop.t voor je

3. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Jaa wachten duurt lang.. ik zit vandaag op 9 dpo.
    Symptomen, veel lucht, overal puistjes, rare smaak en jeukende borsten.. vorige keer (bij mk) testte ik op 10 dpo heel licht positief en 11 dpo was die duidelijk.. twijfel of ik morgen zal testen of Tot vrijdag wacht voor de zekerheid..

4. maleintje

maleintje Lid

10 jan 2015
    99
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Emmen
    Het meiden,
    Ik mag van 8 febr naar 12 febr. Iets later de eisprong gehad dan verwacht...
    Ik ben zoooo nieuwschierig!

Gister en vandaag een vreemd misselijkheidsgevoel/maagzuur achtig gevoel... Kan dat al zo vroeg of beeld ik het me gewoon in?

Gisteren hebben we te horen gekregen dat mijn schoonzus (16wk) een levenloos baby'tje in de buik heeft.... Erg heftig allemaal! Nu is het dubbel zo spannend om te testen volgende week ivm het dubbele gevoel dat we erbij zullen hebben.... (Voor het geval het positief is)

Liefs!

5. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Hallo allemaal

Mag ik meeschrijven? Heb me vandaag aangemeld. Heb een paar daagjes meegelezen, en het was gezellig om te lezen.. Dus ik dacht ik meld me aan.
    Ik ben "kola" 32 jaar wij gaan voor het 3e kindje
    16 jan mirena verwijderd. Daarna bloeding gehad. Nu had ik zelf het idee dat ik 26 jan mijn eisprong had, en dus zou mij. Nod op 9 feb uitkomen.. Uitgaande van een normale lutale fase. Maar goed... Heel zeker weet ik dit natuurlijk niet omdat ik nog geen cyclus heb..

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Poeh heftige situatie voor je schoonzus. Sterkte

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hmm begint hier het ' voelen tussen de oren' of zou t echt zo zijn.

Zit op 8 dpo en zondag en maandag gerommel in mijn buik. Plopjes, steekjes, krampjes, beetje ongigevoel. Borsten gevoelig en lijken wat voller. Vanmorgen zag ik wat adertjes lopen tijdens het douchen.. Ben benieuwd...

8. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Anneke, morgen testeeeeen! ;)
    Sterkte met je schoonzus Maleintje, wat heftig..
    Hier nog maar 1dpo dus nog heel rustig!
    Spannend kimmartijn!

9. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Hoi meiden.

Ik heb al 3dgn een positieve knaltest. Temp nog niet omhoog ... anders had ik gewoon op de 1e test geloofd en was ik 'verkeerd' gaan rekenen. Scheelt weer een hoop stress en gedoe. Ik had vanochtend echt een knalpaarse action test en die word hier nooit zo knallend dus ben verrast. We hebben nog even geknuffeld... en dan hopen dat de temp stijgt nu.. mijn nod is inmiddels naar buiten de lijst... 16 feb. Rare maand dit !!

10. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0

Hey meid, spannend joh!!! Ik ben benieuwd!! En uiteraard duim ik zowel hier als in ons clubje voor je :)

11. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Ik vermoed dat het deze ronde weer niet raak is Krijg weer een opgezette buik en voel wat druk. Dat heb ik elke maand dus tja....BALEN! Soms ben je het ineens zo beu he?!

12. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    @Maleintje, wat een akelig bericht van je schoonzus. Dat zou goed nieuws voor jullie heel dubbel maken... maar laten weten daar toch maar op hopen. Op naar 12 februari!

@Kola, welkom hier, we hebben dezelfde NOD. Voel je al wat borrelen?

@Kimmartijn herken gevoel hoor... maar ook spannend om aan toe te geven, want stel nou dat het toch niet zo is? Maar ik begin er toch ook steeds meer in te geloven... Who knows. Laten we het hopen! Wij zijn trouwens ook NOD-buddies zie ik. 😉 Kun jij wachten met testen tot maandag?

@Bo87, wat een rare maand inderdaad... maar misschien is die knaller van de action een goed voorteken. Hoop het voor je, ik vind dat jij nu wel echt aan de beurt bent hoor... Houd je ons op de hoogte, ook al is je NOD verschoven?

13. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    @MoniqueA, balen, dat kan inderdaad een slecht voorteken zijn... maar houd nog even hoop, het kan nog! Ik duim met je mee!

Hier steeds meer vage klachten. Moe, buikkrampen en de hele dag door een soort vage, lichte misselijkheid. Hoef niet over te geven en het is soms ook even weg, maar dit is wel nieuw voor me. Ik ben nooit misselijk, en als ik het wel ben is het meestal even heftig, dan alles er uit gooien en dan is het over. Hopen dus dat dit een goed teken is!

14. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Maleintje heftig meid.. Pff ergste nachtmerrie, veel sterkte.
    Ja denk morgenochtend testen..en is het dan niks vrijdag weer..
    Kimmartijn.. spannend, wanneer jij gaan testen?

15. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Monique.. Hmm balen hè van die vage klachten.. Hoop voor je dat het toch niks zegt..
    Mother Mary.. voor jou ook spannende dagen.. hopelijk zijn je symptomen niet voor niks!

16. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Mothermary, wat een superlief berichtje !! Ik zal jullie hier natuurlijk op de hoogte houden ! Ik duim voor jou meid en natuurlijk voor iedereen hier ladies !!!!

17. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Succes met alle kwaaltjes dames, wat is het toch elke maand weer spannend..
    Ooh laauraa superverveled hè, hier ook ei op cd 31 pas..wij zijn gewoon een volledige maand op ei aan het wachten.. Die van mij lopen ook nog eens op elke maand dus ik ga na mn menstruatie (die NIET komt :p) naar de HA.. Even laten checken..

18. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Ook namens mij alle andere dames succes met de kwaaltjes;).

@ jillster; pff echt mega vervelend. (Vroeger was ik er blij mee geweest, zolang geen menstruatie, maar nu;)) lijkt wel alsof ik er elke dag meer mee bezig ben, terwijl ik t helemaal niet wil...
    Hopelijk komt er geen menstruatie, en hoeven we beiden niet naar de HA... Worden nog hele lange dagen, afwachten tot volgende week!!! Succes;)

19. surfgirl1978

surfgirl1978 Nieuw lid

3 feb 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Vorige week hebben wij onze eerste iui gehad na vier jaar proberen. Hopenlijk is het nu raak. Wel spannend allemaal.

20. surfgirl1978

surfgirl1978 Nieuw lid

3 feb 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een weekje wachten. Wel spannend. Vorige week iui gehad.[​IMG]

Deel Deze Pagina