NOD lijst 8 t/m 14 Februari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jughi, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Ik heb een raar trekkerig gevoel rechts naast mijn navel. Ligt teveel aan de oppervlakte om mijn darmen te kunnen zijn....
    Pijn in borsten had ik rond eisprong, maar nam vlak erna weer af. Heb ik normaal tot menstruatie.

Pfff denk je je lichaam te kennen, gaat het weer vreemde dingen doen...

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Wanneer testen. Het kriebelt nu al.. Maar wil iig wachten tot zaterdag. Zaterdag een feestje en wil weten of ik een wijntje kan pakken?
    Jullie al testdrang?

3. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    En? wie heeft er al getest????? duim duim!!!

4. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hier nog steeds een grote bonk onzekerheid. Het bruine bloedverlies wat ik al sinds mijn eisprong heb (vorige week dinsdag) dat blijft maar aanhouden... Gisteren dacht ik nou nu gaat het echt doorzetten, maar toch niet.. Vanmorgen was mijn temp nog steeds verhoogd dus toch niet ongesteld... Morgen zou theoretisch mijn NOD moeten zijn (mijn luteale fase is normaal 9 dagen maar mijn eisprong was nu ruim een week eerder). Nu twijfel ik dus om te testen morgen, maar elke keer die teleurstelling maakt me helemaal gek... Twijfel twijfel twijfel... Voor de meiden die gaan testen: duim duim duim!!!:)

5. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Ik heb vanmorgen op 10 dpo getest.. omo wit. Vorige keer testte ik in de avond pas positief.. wacht nu af tot zaterdag (heb dan een etentje).
    Kan ook zijn dat ik 1 dag mis reken en nu 9 dpo ben. Mijn eisprong heb ik in de nacht gehad van 25 op 26 jan. (Gebruik ovulatietesten). Dus als ik uit ga van zo nu 10 dpo, ga ik uit van ma nu 9 dpo

6. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ik heb gisteren een testje gedaan en die bleef hardstikke wit.
    Het was denk ik ook veel te vroeg, maar kon het toch niet laten. Ik ben ook helemaal kwijt wanneer mn eisprong nou is geweest. Dus dat is best vervelend.

Ik hoop hier snel veel positieve testen te zien! ;)

7. JONI

JONI Actief lid

24 apr 2013
    187
    61
    28
    waalre
    Mijn ei was ook later. Eerst zou ik mijn nod as maandag hebben maar die verschoof naar woensdag. Nu heb ik echter wel 6 dagen stekende pijn gehad rechts dus weet nu niet wanneer mijn ei gesprongen Is. Heb hier overigens op 7 dpo nog steeds wat steken rechts en af toe links. Ik snap er niks meer van.

Ook ik hoop veel roze te zien aan komende week.

8. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend dat de testjes eraan komen.

vorige nod lijst waren er weinig zwangeren. Hoop er nu meer te zien.
    en hou van turen.

ik krijg zere keel....welkom verkoudheid.

9. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    Spannend. De eerste testen al. Succes allemaal, en hopen op veel roze

10. Asuka

Asuka Niet meer actief

11 dpo hier. Ik heb net stiekem een ovulatietestje gedaan. Gewoon om iets te doen, iets te testen. Natuurlijk helemaal geen streepje op de ovulatie test. Opzich zegt het niets, maar voel dat het dan toch deze maand ook niet is gelukt. Ach, ik zie wel of ik zondag ongesteld word of niet.

Ik zag dat er ook iemand is die op de lijst wil. Ik zal de lijst later deze middag even aanpassen. :)

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ surfgirl1978 welkom.....

Zal ik je dan goeie hoop geven? ??? Hier ook iui gehad en iui 1 raak en het resultaat wordt eind volgende maand 3. Nu 2e mnd voor een broertje of zusje.... Wil toch nog eerst een paar natuurlijke pogingen doen. ..you never know.... Wanneer is je NOD?

12. sayonara

sayonara Niet meer actief

Hey meiden,

Ik heb vandaag getest (stom van mij, ik weet het veel te vroeg maar ik voelde zoveel in mijn buik dat het niet kon laten)
    Mijn nod was normaal 12 dpo maar dit klopt niet meer. ik heb tot gisteren gezocht achter mijn eisprong en op maandag 26/1 was mijn ovulatietest het donkerst. Dus ik vermoed dat daar ergens mijn eisprong was.

Dit is het resultaat. In het echt is het wel veel duidelijker om te zien. Kan dit ook vals positief zijn? Ik heb namelijk een action test gebruikt en op internet lees je hier veel slechte dingen over.

unnamed (1).jpg

unnamed.jpg

13. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm ik die wel iets maar het streepje lijkt maar tot de helft en een beetje grijzig....

Heb je een kV liggen?

Hier nu volgens mij 9 dpo
    Ik had 25 januari een posi ovu test en volgens de kalender zou ik m'n ei 26-1 gehad hebben dus komt redelijk overeen...
    En... Het rommelt... Beetje steekjes en zeurend gevoel onder in m'n buik
    Ook voelen m'n tepels.... Raar... Kan niet zeggen pijnlijk, gevoelig of jeukerig maar gewoon anders dan anders

Ook beetje pukkelige huid.
    Hmmmmm

Ik wilde eigenlijk vrijdag testen
    Maar eigenlijk ook weer nu
    Maar eigenlijk nog liever pas maandag (op NOD)
    Ik heb geen zin meer in een positieve test waar ik geen waarde aan durf te hechten....

Kijken of ik het volhou

14. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    #334 Jillster, 4 feb 2015
    Laatst bewerkt: 4 feb 2015
    Joni, ik heb ook nog steeds steken! Zo raar.. Niet zo erg als op dagen van positieve test maar ze zijn er nog steeds..
    Tries, ik zou zelf wachten tot nod ma das heel persoonlijk;)
    Sayonara, ik zie wel iets maar idd half streepje.. Ik hoor btw wel altijd goede verhalen over action testen hoor.. Overmorgen nog eens testen?

Zazam, jaaaa testen joh.. Op je nod kan echt wel!
    Dametje, vervelend he, die stomme verkoudheid.. Heb er ook al weken last van..
    Jaaa Lauraaaa, hoop echt dat het deze ronde gewoon raak is en ik niet naar de dokter hoef.. We wachten af.. Jij ook succes!:)
    Wow surfgirl, wat wachten jullie al lang zeg.. Hopelijk is deze poging meteen raak, ik duim extra voor jou!
    En voor de andere dames, heerlijk he, al die dingen die je voor nod voelt en waarvan je niet weet of het een goed teken is of niet..
    We willen positieve testeeeen!!

15. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Hallo!
    Ik ben Misster. Ik heb maandag de 9e mijn nod, maar wil eigenlijk eerder proberen te testen. Waarschijnlijk bereik ik er niks mee maar toch.
    Heb dit weekend twee feestjes en wil dus weten of ik een borrel kan drinken. Zo niet dan moet ik alvast een goede smoes verzinnen waarom ik aan de frisjes ben 😁 en als ik het achter af niet ben dan denk ik ook ja dat was jammer van afgelopen weekend 😜
    En nee ben geen alcoholist maar vind een borrel altijd wel gezellig 😊
    Gister een bloedinkje gehad waarvan ik dacht zou ik een week te vroeg menstrueren, maar 's avonds en nu nog steeds niks meer..
    Pfff wachten duuuurt lang!

16. sayonara

sayonara Niet meer actief

Hey Tries, Nee het is wel degelijk roos en het gaat over de hele lijn. Maar mijn camera trekt niet zo goed.
    Het is wel zo dat 1 kant donkerder is dan de andere kant, maar de streep loopt door naar de andere kant.

Het rommelen en de steekjes komt me bekend voor. Ook regelmatig zo van die menstruatiekrampen. Het is inderdaad moeilijk om vol te houden om niet te testen als je zoveel voelt.

Welkom op de lijst MissSter!

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @sayonara. Ik zie vrijwel niks maar als je het alleen maar ziet met het uit elkaar halen van je test zou ik er niet te veel op vertrouwen en nog een paar daagjes wachten en op nieuw proberen....

@all... pfff nu op 6dpo en al hele dag pijn in rechter lies trekt behoorlijk... nu ook ineens obstipatie terwijl gisteren t tegenover gestelde was.... en ongi krampen ook zoals op eerste dag NOD normaal....toch wel spannend hoor ondanks dat ik er niet van uit ga dat we spontaan zwanger raken...

18. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Hoe zit dat nou met de symptomen van innesteling? Als ik op Internet zoek staat er dat je vanaf 9 dpo eigenlijk pas iets merkt, maar ik lees hier dat dames al eerder wat voelen. Zelf heb ik sinds gisteren (3 dpo) gevoelige borsten en pijn in buik, maar weet niet wat ik hiervan moet denken! Iemand die hier meer licht op kan schijnen? En wat zijn the odds, donderdag geklust en (als het goed is) zaterdag mn ovulatie (volgens periodtracker). Zou het mogelijk zijn??

19. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Ook ik heb vanmorgen getest maar natuurlijk Omo wit. Aankomende zaterdag op NOD nog maar eens testen.. Dat was de vorige keer namelijk ook pas een klein beetje positief op NOD... 😏😏

20. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Ik kan me deze ronde gelukkig beter inhouden met testen dan de vorige :)

Deel Deze Pagina