♥ NOD lijst 8 t/m 14 Februari 2015 ♥ 8. (6) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 - Ik87, 27 jaar, 1e kindje, ronde 24 - Lies1504, 1e kindje, ronde 14 - Pepper92, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 - wendy188, 2e kindje, ronde 5 - Do87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 9. (7) - Anneke, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na MK) - Jynn, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 - ries123, 31 jaar, 2e kindje, ronde 17 - MotherMary, 31 jaar, 2e kindje, ronde 8 - Kimmartijn, 1e kindje, ronde 7 - Kola, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 - MisSter, 2e kindje, ronde 2 10. (8) - Cosy, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 (na 2e MK) - Nuf, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 - MoniqueA, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 - DeBJjJ, 24 jaar , 2e kindje , ronde 20 - pippers, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na MK) - Lacey, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 - ZaZam, ronde 10 - Surfgirl1978 11. (6) - Izzy, 40 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Suikerspin, 1e kindje, ronde 24 - Kiwi1405, 29 jaar, 2e kindje, ronde 8 - Joni, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 - mellle, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 - Jeszss, 2e kindje, ronde 1 (na mk) 12. (10) - Csi, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na pauze) - kabouter24, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Chelleke84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Hummeltje5, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 (na MK) - Andrea, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Malou1987, 2e kindje, ronde 5 (1e na MK) - dametje, 3e kindje, ronde 2 - sayonara, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 (na MA) - Marjolein, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 13. (4) - Elfi, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 - zusje84, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11 - Issabel, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Kar00w, ronde 4 14. (8) - Jughi, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 - MamaScorpio, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Bo, 28 jaar, 3e kindje, ronde 8 - Sunshine813, 33 jaar, 2e kindje, ronde 6 - LadyT, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 - disneymama88, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Milou89, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 - Jillster, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 Datumloos. (0) Totaal: 49 Zwanger (1),Ongesteld (2),MMM (6),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Haha, wat toevallig zeg ik had eergisteren ook een bloedneus, het stroomde er gewoon uit. Terwijl ik normaal nooit een bloedneus heb.
Ik had op die dag 2 x een bloedneus, daarna niet meer gehad. Vandaag boodschappen wezen doen samen met m'n moeder. We pakken altijd samen even een koffie bij de AH. En ik werd gewoon misselijk van de geur. Heb hem wel gewoon op gedronken, wilde niet dat m'n moeder iets zou merken. Vorige zwangerschap werd ik ook misselijk van de geur van koffie en lustte ik het ook ineens niet meer. Soms denk ik wel eens dat het allemaal tussen m'n oren zit, al die vage klachten. Je bent zo op je lichaam aan 't letten, elk pijntje, alles wat anders lijkt te voelen dan anders.... misschien willen we wel te graag dat het zo is. Maar je lichaam kan je ook zo voor de gek houden, dus eigenlijk durf je ook niet teveel te hopen. Zo dubbel allemaal
Vandaag een dagje niet aan het werk en de testdrang neemt gelijk toe! Maar zit pas op 7dpo.... Heb vandaag weer af en toe ongi-achtige krampen..
CORRECTIE: Met 10 dpo test 67% positief. (Sorry wanneer ik degenen die tot nod willen wachten hiermee aan het twijfelen breng )
Nou de boel is bij mij van de regel. Menstruatie Heeft verder nog niet door gezet. Tampon zat bijna niks aan later en nu al aantal uur schone inlegkruisje.. Voel me hele dag al lamlendig, misselijk, hoofdpijn en rugpijn.. Heb geen hoop ofzo meer hoor, maar dat mijn lichaam zo van slag is nog nooit mee gemaakt 😯
Zou het niet heel stiekem toch nog een innestelingsbloeding kunnen zijn Misster? Ik dans de 12dpo-dans. Om maar niet te gaan testen. Doen er nog meer mensen de 12-dpo-dans mee? ^^
Ik dans niet met je mee.... Kon me niet meer inhouden, zojuist test gedaan.... Nu ff afwachten Stomme vrije dag grrr.
Haha, nee ik dans de 10-dpo-en-toch-weer-bezweken-voor-de-testdrang-dans. 😅 Die dans ik om mezelf niet te erg een stomkop te vinden en ook om niet teleurgesteld te worden van mijn (natuurlijk sneeuwwitte) middagtest. Zaterdagochtend mag ik van mezelf nog eens proberen, op 12 dpo en als die nog negatief is, wacht ik verder gewoon netjes af.... Misster, ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is.
niets natuurlijk.... Pas 7 dpo. Morgen gelukkig dag werken dus dan kom ik er toch niet aan toe. Dus zaterdag wellicht weer. Ga wel andere testen bestellen nu. Heb net action gebruikt, maar die zijn niet al te gevoelig. Ga nu maar bij z&k uiterst gevoelige bestellen. Morgen binnen en dan zullen we verder zien.
@Zusje: Aaah, maar het is gelukkig ook maar 7 dpo. ^^ Nog alle kans! @MotherMary: Dan dans ik voor jou wel de niet-op-11dpo-testen-dans. Haha
Oke ik ben volgens mij toch ook wel ongesteld geworden. Na 9 dagen bruin bloedverlies sinds mijn eisprong lijkt het nu toch echt wel wat meer op een menstruatie. Man wat ben ik verdrietig en ontzettend boos!! Zat net gewoon te janken in de auto (heerlijk in de file pfffff). En wéér 2 mensen op mijn werk die blij vertellen zwanger te zijn, ik word er echt non stop mee geconfronteerd. Ik heb me zo moeten inhouden vandaag op mijn werk om niet te janken. Elke maand heb ik wel weer andere dingen die me doen verwachten zwanger te zijn. Man wat is die teleurstelling weer groot en wordt elke maand groter... Njah nu weet ik in ieder geval wel dat mijn luteale fase nooit langer dan 9 dagen is en dat het dus ook niet uitmaakt dat ik een vroege eisprong had. Zo, das er uit, nu weer even verder janken en boos zijn en dan weer op naar de volgende ronde! Ook voor de dames op rood: BALEN!! Sterkte!! De rest: succes!
Jeetje ZaZam wat een verhaal. Ik kan me voorstellen dat je er goed verdrietig van bent. Wel raar hoor, zolang bruinverlies. Dat is niet helemaal goed. Heb je wel een zwangerschapstest gedaan? Ik wil je niet bang maken, maar wat als je een bbz hebt? Of heb je dat altijd, zolang bruinverlies. Een LF van 9 dagen is ook niet goed. Ik geloof dat er ook meiden zijn die tarwekiemolie slikken om hen LF te verlengen. Misschien kan je dat proberen?
Thnx voor je reactie asuka. Nee dat bruine bloedverlies ken ik niet, ten minste, vaak als ik ongesteld heb is het vooral bruin bloedverlies nooit echt helder rood. Maar de HA zei dat dat niet uit hoeft te maken. Maar het bruine 'slijm' wat ik nu dus had sinds mijn eisprong ben ik niet bekend mee. Heb ook echt veel steken in mijn zij en liezen en onderbuik. Maar een bbz zou niet best zijn nee. Zou ik dan positief kunnen testen? Ik heb 2 maanden tarwekiemolie geslikt, maar dat hielp niks (behalve dat ik er obstipatie van kreeg). 20 februari mag ik naar de fertiliteitsarts, hoop dat hij die korte luteale fase dan serieus neemt en mij daar iets voor kan geven (denk Utrogestan).
Als ik nu naar mijn test kijk (ver na afleestijd), lijk ik toch een heel licht streepje waar te nemen. Hij is met het blote oog nauwelijks te zien. Dus ik kan hem niet op foto krijgen. Spannend!!!
Zazam, zou me eens laten doorverwijzen naar een gyn zodat ze een echo kunnen maken... Met een echo kunnen ze ook evt. opgehoopt bloed zien.
Dat is niet eerlijk zusje! Wij willen 'm ook zien! @ZaZam, Als je een bbz hebt zou je wel positief kunnen testen ja. Wel is er dan vaak minder HCG geloof ik (of loopt minder op?). Voor de zelfde geld ben je nu wel echt zwanger en is er verder niets aan de hand. Je weet het niet. Als je je zorgen maakt wel gewoon even de gyn bellen. Dat klinkt in dit geval namelijk niet als een slecht idee. Als ze het nodig vinden nodigen ze je wel uit. Wat goed dat je naar de fertiliteitsarts mag, ik ben benieuwd wat daar uit komt. Jammer dat tarwekiemolie niet hielp.