NOD lijst 8 t/m 14 Februari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jughi, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asuka

Asuka Niet meer actief

Aaawww, Balen Pepper92 :( Je staat idd al op rood. Succes in de volgende ronde!

2. andreake

andreake Actief lid

21 dec 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen voor de dames die ongesteld zijn geworden. Hier nog 1 week tot nod en nog helemaal geen testdrang. Ik ga ook gewoon wachten tot donderdag of vrijdag.

Spannend voor de dames die bijna kunnen testen duim duim duim

3. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Jammer :(

4. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Als ik hem zelf al met het blote oog nauwelijks kan waarnemen, heeft het geen zin om een foto te plaatsen waarbij hij omo-wit lijkt.
    Heb geen zin in negatieve reacties, dus ik wacht nog ff.
    Voor hetzelfde geld zie ik ze vliegen hahaha.

5. JONI

JONI Actief lid

24 apr 2013
    187
    61
    28
    waalre
    Ik heb me toch laten verleiden om via internet testen te joeg. Ik ben van plan om zondag te testen. Mits ze op tijd binnen zijn 😔er leek iets niet helemaal goed te gaan dus ben benieuwd.

Meiden die ongi zijn erg jammer, ik hoop echt voor jullie dat het de volgende raak mag zijn, duim duim.

6. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Oh toch al wat testdrang hier zo te lezen, spannend! Voor de dames die ongesteld zijn, balen!!! Hopelijk snel op roze!!!

Hier ook testdrang waardoor ik vAnmiddag toch maar kv testen gehaald heb. Omdat de action minder gevoelig is. heb me wel ingehouden en nog niet getest! Benieuwd tot wanneer ik t volhou.

7. JONI

JONI Actief lid

24 apr 2013
    187
    61
    28
    waalre
    Ow Jes..... Zie dat je nod hetzelfde Is als die van mij, wanneer ga jij testen? 😃

8. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Balen meiden dat jullie ongesteld zijn geworden, ik mag nog een volle week wachten. Nog geen testerend dus haha

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Balen dames van de ongi....

Hier vandaag 7dpo en voel me met de dag slechter. Al 3 dgn steekjes en krampjes gisteren en vandaag echte ongi krampen misselijk en gevoeligere borsten vooral smoren erger dan overdag en savonds en vanmorgen zelfs gespuugd.eenmaal eruit meteen over. Had ik bij mijn dochter ook .... nu ook al 2 van de 3 dgn heel raar gedroomd. Maar gek genoeg heb ik totaal geen testdrang. ... kan het al zo vroeg dat ik symptomen heb??

10. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Dinsdag mijn NOD en mijn testdrang loopt op, ben vandaag vrij. Meteen maar even naar het toilet geweest want het is nog echt te vroeg en bovendien wilde ik deze maand niet toegeven aan die drang. Ik voel helemaal niets mijn borsten doen niet zeer terwijl ik dit elke maand heb en ja natuurlijk denk ik dan weer van alles hahahaha, houdt het ooit op??

11. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Holy shit, dames, IK HEB EEN TUURSTREEP! En aangezien ik dat in de 8 maanden proberen tot nu toe nog niet eerder heb gehad, vind ik het persoonlijk hoopgevend. Zeker voor 11 dpo.

Ik hoop dat het overkomt op de foto, maar zweer echt dat er een superlicht streepje staat.

Nu proberen mezelf niet al te gek te maken en zondag nog eens te testen. Wie weet is het wel een indroger...

Bijgevoegde bestanden:

12. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ik zie helaas geen 2e streepje. Maar ik hoop dat er snel een hele duidelijke streep te zien is!

13. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Misschien is deze duidelijker.

Bijgevoegde bestanden:

14. MamaScorpio

MamaScorpio Actief lid

7 mrt 2014
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    MotherMary: Je moet wel heeeeeel goed turen maar ik zie inderdaad ook iets... spannend!!!!

15. JONI

JONI Actief lid

24 apr 2013
    187
    61
    28
    waalre
    Moet gewoon ff mijn ei kwijt: hier 9dpo gevoel dat ik zwaar ongesteld moet worden. Vanmorgen lichtroze veeg na bezoek toilet, daarna niks meer ik hoop zo op innesteling.

Ik dacht dat deze ronde over zou gaan maar nu twijfel ik toch. Zondag ga ik zeker testen.

16. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Gisterenavond lichtroze/rode afscheiding gehad en nu wat krampen. Ik zit nu op 6dpo, de roze/rode afscheiding is ondertussen weer verdwenen, de buikkrampen blijven (meer het idee van rommelende darmen). Ik hoop echt op een innestel bloedinkje!

17. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Ik ook geen streep, maar ik ben geen goede tuurder hoor.

Spannend meiden, ik hoop op een innestelingsbloeding voor jullie.

@hier, nog weinig spannends te melden, wel wat krampjes en een soort van gekneusd gevoel links onderin maar verder nog niets. Gisteren wel een steek gehad, maar ik zat toen op 3 dpo dus lijkt mij sterk dat dat een innesteling was.

18. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    zucht vanochtend toch getest, heb me vergist, mn nod is 10 feb. Vandaag dus 10dpo. Vorige x testte ik met 11dpo met middagurine al positief dus dacht dat ik t nu wel kon proberen. Helaas omowit. Hoe wel t dus nog niks hoeft te zeggen denk ik wel dat t deze ronde niet gelukt is. Ga proberen gewoon af te wachten en niet meer te testen.

19. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mothermary zie niks sorry

20. Asuka

Asuka Niet meer actief

Mothermary, ik zie ook niets helaas, maar ik geloof best dat ie er is! :) Spannend!

Hier roze bij t afvegen. 13 dpo. Laat maar komen dan.

Deel Deze Pagina