Ik ben wel niet actief maar hier moest ik even op reageren. Mothermary, lieverd gefeliciteerd !!!! Whoehoe !! Vreugde dansje voor jou meis. Spannend hey !! Jij was ook in ronde 8 he, ik zei het nog .... dit x ook jou ronde ! Hopelijk is het bij mij ook zo.
Gefeliciteerd Mother Mary! Hier gisteravond een licht tuurstreepje op kv2v5. Vanmorgen op de action test een heel licht tuurstreepje.. Ga zo naar de kruidvat en haal nieuwe testen.. ben heel benieuwd. Krijg de 2 testen niet op de foto zo licht helaas..
Gefeliciteerd MotherMary!!! Hier net ook een test gedaan. Omo wit natuurlijk... Dpo zit nu ergens tussen 7 en 10 dus ik dacht ik waag het erop. Omdat ik zo veel denk te voelen. Maar helaas. Over een paar dagen nog maar eens testen.
Dank voor alle felicitaties. Ik word op dit moment nogal heen en weer geslingerd tussen blij zijn en doodsbang dat het tóch niet waar is of alsnog mis gaat. Als de streep maandag (NOD) nog steeds duidelijk is, durf ik er misschien ook wat beter in te geloven. Bo87, wat een SUPERlief berichtje, dankjewel! Ik hoop enorm dat 8x voor jou ook scheepsrecht zal zijn. Houd je me op de hoogte? Heb nu zo vaak met je op een NOD-lijst gestaan, nu wil ik samen op de uitgerekend-in-oktober lijst! (Overigens is iedereen hier bij deze uitgenodigd om er ook bij te komen 😉.) Anneke, spannend zeg! Post je een foto zodra het is gelukt om het streepje er op te krijgen?
Aaaaaaahhhh! Net een test gedaan! Zonder ochtend urine! En ja hoor!! Een heel licht streepje!! Hopelijk wordt ie snel donkerder maar m'n gevoel zegt dat het raak is
Gefeliciteerd maleintje, ik zie m ook! Hopen dat hij snel donkerder wordt! Ik moet van mezelf nog tot vrijdag wachten, wish me luck!
Hoi dames, Ik typ niet zo heel erg actief mee, maar lezen doe ik wel. Ik probeer me er niet zo heel erg mee bezig te houden, maar het feit dat ik steeds het forum opzoek, etc. Zegt genoeg, toch? *zucht* Morgen is m'n NOD, ik heb maandag, dinsdag, woensdag en donderdag al getest. I know... Veeeel te vroeg! Toch verschenen er streepjes. Rond de 5e minuut. De hele week gespannen borsten gehad. Echt pijnlijk, maar dat zakt nu weg... Zal het dan toch vals positief zijn? 😒
Do87 ik zie ze ook! Ik ga je toch voorzichtig feliciteren! Morgen nog maat eens testen en dan is die wss wel donkerder
Gefeliciteerd alle zwangere! K mag definitief vd lijst af.. vandaag pas positieve ovu test ( 28 dagen na menstruatie! ) maar gelukkig heb k een eisprong! Succes iedereen die nog moet testen en alle rode k duim voor jullie!
Bedankt voor jullie reacties! Ik stap zo toch maar even op de fiets om nog een test te halen voor morgen! Ik hoop zooooo dat het raak is en deze keer blijft plakken na 5 keer een miskraam te hebben gehad! Je durft bijna niet meer blij te zijn he?!