Haha jaa dat zou ik ook nog kunnen doen 😉😉😂! Mss ga ik het dan toch maar eerder proberen 😱
Hmmm net met grote boodschap wat roze verlies op papier en inwendig... nog eigenlijk 4dgn tot NOD... en nu menstruatie krampen. .. eff afwachten wat t doet. Bij mijn dochter had ik dit de eerste 11wkn van mijn zwangerschap. ...
♥ NOD lijst 8 t/m 14 Februari 2015 ♥ 8. (7) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 - Ik87, 27 jaar, 1e kindje, ronde 24 - Lies1504, 1e kindje, ronde 14 - Pepper92, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 - wendy188, 2e kindje, ronde 5 - Do87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 - MoodyL, 27 jaar, 2e kindje, ronde 7 (na 2e MK) 9. (7) - Anneke, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na MK) - Jynn, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 - Tries123, 31 jaar, 2e kindje, ronde 17 - MotherMary, 31 jaar, 2e kindje, ronde 8 - Kimmartijn, 1e kindje, ronde 7 - Kola, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 - MisSter, 2e kindje, ronde 2 10. (8) - Cosy, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 (na 2e MK) - Nuf, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 - MoniqueA, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 - DeBJjJ, 24 jaar , 2e kindje , ronde 20 - pippers, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na MK) - Lacey, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 - ZaZam, ronde 10 - Surfgirl1978 11. (6) - Izzy, 40 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Suikerspin, 1e kindje, ronde 24 - Kiwi1405, 29 jaar, 2e kindje, ronde 8 - Joni, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 - mellle, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 - Jeszss, 2e kindje, ronde 1 (na mk) 12. (10) - kabouter24, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Chelleke84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Hummeltje5, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 (na MK) - Andrea, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Malou1987, 2e kindje, ronde 5 (1e na MK) - dametje, 3e kindje, ronde 2 - sayonara, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 (na MA) - Marjolein, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 - MamavanSem1, 29 jaar, 2e kindje, ronde ? 13. (4) - Elfi, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 - zusje84, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11 - Issabel, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Kar00w, ronde 4 14. (9) - Jughi, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 - MamaScorpio, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Bo, 28 jaar, 3e kindje, ronde 8 - Sunshine813, 33 jaar, 2e kindje, ronde 6 - LadyT, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 - disneymama88, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Milou89, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 - Jillster, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 - Zeedauw, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Datumloos. (0) Totaal: 51 Zwanger (4),Ongesteld (8),MMM (6),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (1) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Ik weet dat ik al op roze sta, maar ik wilde toch even pronken met mijn NOD tests. Duidelijk, noh? Ik ga nu een feestje vieren en DUIMENDUIMENDUIMEN dat alles goed mag blijven gaan. Succes iedereen hier die nog geduld hebben moet, ik hoop jullie allemaal op de oktobermama's lijst terug te zien. Liefs!
Gefeliciteerd meiden met de mooie testjes! Wat fantastisch! Ik wil ook zo'n mooie test weer in mijn handen Hier vorige week weer ziek geweest, dus heb geen andere dingen gevoeld, als normaal. De week ervoor wel "optimaal" geklust haha.. Dus we zullen zien en anders gaan we maar weer door naar de volgende ronde.
Yeah! Gefeliciteerd! Hahaha.... Heel herkenbaar, eerst het testje van kruidvat en dan toch maar voor de zekerheid een clearbleu er tegenaan gooien? ☺️😉 Dure hobby, dat testen!
Haha, ja precies. Had al maaaaaanden 1 clearblue in huis voor Het Grote Moment. Nu dus eerst even met een kvtestje gecheckt of dit dan het moment wastafel om hem te gebruiken... jij ook gefeliciteerd Do!
Ik weet niet of het al te laat is om nog op de lijst te mogen, over 3 dagen is mijn nod. de 12e. zit nu 11 dpo. Heb de zenuwen in mijn lijf ik wil testennnn!!! Heb al me kv testen de vorige ronde verbruikt en weiger eigenlijk om nieuwe te halen (om mezelf te behoeden voor die teleurstelling)... Alleen nog een CB Digitale in huis die wil ik ook bewaren voor het grote moment!! Gefeliciteerd Mothermary, lijkt me heerlijk om zo'n test in je handen te hebbe! Kon tot nu toe alleen nog maar dromen dat er ZWANGER staat op die cb digital.
Hier is donderdag mijn NOD ben benieuwd. Spannend voor de mensen die bijna mogen testen. En gefeliciteerd voor de meiden met een positieve test..
Hallo dames! Hier -uit zelfbescherming- nog niet veel gekeken, maar het is nu geen houden meer aan... Echt enorme testdrang! Zit nu op 7dpo, nog echt wel tijdje wachten dus! Hier is het echt de vraag of ik virus onder de leden heb, of iets anders... Veel lamlendig, moe en sinds gisteren misselijk.. Spannend!
Wouw mooie test mother mary!! Hier nog geen bloed te bekennen... Maar oook totaal geen gevoel dat ik zwanger ben, vandaag nod. Ben benieuwd wat mn lichaam gaat doen. Ga nog niet testen is mijn voornemen,,
Knap Kola, ik heb zaterdag mn nod en ik had vanochtend al moeite met niet testen!! Hoop voor iedereen die nu nog moeten testen dat ze roze zijn!!
Heey meiden, Gister was mijn test vd kruidvat omo wit.. Vandaag NOD, maar geen spoortje bloed te bekennen. Heb altijd cyclus van 24-26, behalve de maand na curettage 31.. Ik weet dus niet zo goed wat ik moet denken.. We wachten nog maar even af..
Ik bloed.... Of ik ben veel te vroeg, of het is een innestelingsbloeding. Ik hoop uiteraard het laatste, ff afwachten maar...
Mijn NOD is morgen, 10 februari. Nu 11 dpo. Gister piepklein beetje bloedverlies gehad. Nu niks meer. Wel lage rugpijn en lichte krampjes, dus het zal er wel weer aan komen... Ik zit in ronde 9.
Bloed je veel? Ik had gister dus een klein beetje op 10 dpo en daarna niks meer... 2 mk gehad in 2007 en 2009 en kan me niet herinneren dat ik toen een innestelingsbloeding had. Of ik heb er niet op gelet. Ik zit er nu bovenop, wil duidelijkheid!