NOD lijst 8 t/m 14 Februari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jughi, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Geen idee of het veel is, het is net begonnen. Zag een rood/oranje veeg bij het afvegen. Wel krampen...
    Dacht bij mijn laatste mk eind november ongesteld te zijn geweest, bleek achteraf dus een innestelingsbloeding.
    Maar ik heb nog nooit een cyclus gehad van 26 dagen. En ik heb beide keren ook niet voor nod positief getest en nu dus ook nog niet...
    Ik moet ff afwachten of en hoe zich dit doorzet.
    Mijn menstruatie is overigens ook nooit heftig en veel. 1 á 2 dagen wat heftiger en daarna nog 1 á 2 dagen minimaal. Dus het verschil is bij mij helemaal moeilijk te duiden.

2. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woensdag moet ik ongi worden. .. naja liever niet.
    maar altijd stipt...voel ook niks..wederom geeb goed gevoel bij.

mooie testen dames! Laat die lijst maar wat meer roze kleuren.

dames met de ongi kloten

nieuwe dames wr gaan weer duimen :)

3. MamaScorpio

MamaScorpio Actief lid

7 mrt 2014
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Do87!!!!

Vandaag weer nieuwe kv tests gehaald. Mag van mezelf woensdag weer testen. Fingers crossed....

4. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Ohhh wat leuk! Van harte alle ladies die op roze mogen!!!

Hier een ietsiepietse bloed, voorbode van een menstruatie? Ik wacht tot woensdag af als het nog nodig is....mijn NOD is morgen pas.....spannend!!!

5. elliebelly

elliebelly Actief lid

11 sep 2013
    170
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Zou ik ook mee mogen doen?
    Mijn nod is 14 feb. En dit is ronde 3 van het tweede kindje :)

6. andreake

andreake Actief lid

21 dec 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL

Spannend.... ik moet nog ff wachten tot donderdag of vrijdag. Heb rare krampen in mijn onderbuik, anders dan de ongikrampen. We zullen moeten afwachten..suc6

7. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ik voel me zo rot. Ik was gisteren bij mn moeder op visite toen ik naar de wc ging en de wc pot rood kleurde.... Ben toen eigenlijk gelijk naar huis gegaan en zodra ik mn vriend zag begon ik te huilen en was niet te troosten. Zag het deze keer gewoon echt niet aankomen. Dacht echt dat het raak was.
    Mn vriend zegt dan dingen als ach onze tijd komt wel een maandje meer of minder maakt toch ook niet uit. En dat ik er ook veel te veel mee bezig ben. Ik weet dat hij het goed bedoelt en verder ook niet zo veel kan doen. Maar ik vind het gewoon ongelooflijk frustrerend. Als ik iets wil, wil ik het ook zo snel mogelijk. Daarbij dan ook nog is dat 2 van mijn beste vriendinnen 'per ongeluk' zwanger zijn geraakt (waarvan een het heeft laten weg halen) en wij willen bewust zwanger raken en dan gaat het niet zo 1 2 3. Wat kan het leven toch oneerlijk zijn grrr.

8. Asuka

Asuka Niet meer actief

♥ NOD lijst 8 t/m 14 Februari 2015 ♥

8. (7)
    - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3
    - Ik87, 27 jaar, 1e kindje, ronde 24
    - Lies1504, 1e kindje, ronde 14
    - Pepper92, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2
    - wendy188, 2e kindje, ronde 5
    - Do87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4
    - MoodyL, 27 jaar, 2e kindje, ronde 7 (na 2e MK)

9. (7)
    - Anneke, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na MK)
    - Jynn, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6
    - Tries123, 31 jaar, 2e kindje, ronde 17
    - MotherMary, 31 jaar, 2e kindje, ronde 8
    - Kimmartijn, 1e kindje, ronde 7
    - Kola, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1
    - MisSter, 2e kindje, ronde 2

10. (8)
    - Cosy, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 (na 2e MK)
    - Nuf, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3
    - MoniqueA, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2
    - DeBJjJ, 24 jaar , 2e kindje , ronde 20
    - pippers, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na MK)
    - Lacey, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4
    - ZaZam, ronde 10
    - Surfgirl1978

11. (6)
    - Izzy, 40 jaar, 1e kindje, ronde 4
    - Suikerspin, 1e kindje, ronde 24
    - Kiwi1405, 29 jaar, 2e kindje, ronde 8
    - Joni, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2
    - mellle, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3
    - Jeszss, 2e kindje, ronde 1 (na mk)

12. (11)
    - kabouter24, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    - Chelleke84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2
    - Hummeltje5, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 (na MK)
    - Andrea, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2
    - Malou1987, 2e kindje, ronde 5 (1e na MK)
    - dametje, 3e kindje, ronde 2
    - sayonara, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2
    - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 (na MA)
    - Marjolein, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3
    - MamavanSem1, 29 jaar, 2e kindje, ronde ?
    - Debbie91, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7

13. (4)
    - Elfi, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3
    - zusje84, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11
    - Issabel, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3
    - Kar00w, ronde 4

14. (10)
    - Jughi, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4
    - MamaScorpio, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2
    - Bo, 28 jaar, 3e kindje, ronde 8
    - Sunshine813, 33 jaar, 2e kindje, ronde 6
    - LadyT, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4
    - disneymama88, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2
    - Milou89, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1
    - Jillster, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6
    - Zeedauw, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5
    - Elliebelly, ? jaar, 2e kindje, ronde 3

Datumloos. (0)

Totaal: 53

Zwanger (4),Ongesteld (8),MMM (6),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (1)

De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet

9. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Och meisje toch!! Ik snap je heel goed hoor!! En je mag ook verdrietig zijn (ik ken het gevoel, net ook al flinke huilbui gehad)! Maar denk wel dat je vriend gelijk heeft: 'jullie tijd komt vanzelf!'
    Dat van je vriendinnen is ontzettend confronterend en pijnlijk, ik kan het niet makkelijker maken..

Dikke digitale knuffel!

10. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    In de buurt van Rott
    lacey0 en LadeT, ik deel jullie gevoel. Ik zit er ook ff doorheen en heb net flink zitten janken. Heb van alles gewoon ff flink de balen.
    Dan zei er laatst nog een moeder van een oud-leerling dat ik dan nu maar kinderen moest krijgen, omdat ik nu geen vast werk heb. Ja, alsof dat zo makkelijk gaat!
    Waarom denken mensen niet eerst na voordat ze wat zeggen?!

Ik weet dat er voor mij nog een beetje hoop is, aangezien ik nog voor mijn nod zit. Maar van de andere kant zijn cycli vlak na een miskraam wel vaker wat vreemd.

Ik hoop zo dat ik zit te janken door de hormonen en dat mijn verdriet verder onterecht is.
    Gisteravond wel mijn man gevraagd of hij ook na wil gaan denken over hoe nu verder...

11. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Vandaag nod maar nog geen bloed te bekennen. ook nog geen voortekenen. Zwanger voel ik me ook niet. Vorige week donderdag een witte test dus het lijkt me sterk.. Maar goed we wachten gewoon nog ff af

12. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Dankje LadyT en zusje84. Gelukkig hebben we elkaar en begrijpen wij elkaar! Geeft toch steun ook al kennen we elkaar niet.

13. suus1985

suus1985 Lid

8 feb 2015
    29
    0
    1
    Utrecht
    Klinkt aardig hetzelfde als wat ik had... Ik blijf duimen, ook voor jou!

Zwangeren: gefeliciteerd!

Mag ik ook op de lijst? NOD 10 feb, 29 jaar, 1e kindje, ronde 9

14. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    In de buurt van Rott
    Lijkt er wel op ja.
    Las in een ander topic dat jouw baarmoedermond ook hoog zat en hard was, bij mij inderdaad ook. Nu moet ik wel zeggen dat ik er nooit o let, maar dat het mij deze keer opviel (en me dus nooit eerder is opgevallen).
    Heb inderdaad ook lage rugpijn, net boven mijn stuitje zeg maar. Jij ook daar ongeveer of elders in je onderrug? Ik voel het vooral bij zitten/hangen op de bank en wanneer ik op bed lig.

Lief dat je voor me blijft duimen. Ik ook voor jou! Hopelijk mogen we samen naar de lijst van oktobermama's ;)

15. suus1985

suus1985 Lid

8 feb 2015
    29
    0
    1
    Utrecht
    Wat klote voor je meid! Ik herken wat je zegt over je vriend, mijn man kijkt elke keer gelijk weer vooruit en doet heel nuchter in de dagen dat mn nod nadert. Ach het is niet hun lichaam dat van alles voelt, dus het is ook lastig te begrijpen. Hij troost me wel als ik de beruchte huilbui heb.

Ik stond net in het kruidvat achter 2 studentes die een test kochten. Ze hadden het over dat zo'n abortus nnet zoiets is als ongesteld zijn en dat ze zoveel meiden kennen die het vaker doen. "Condooms zijn zo niet chill" zei eentje toen. Ik heb me enorm moeten beheersen om niet iets te zeggen over dat sommige vrouwen niets liever willen en dat zij een abortus als voorbehoedsmiddel zien:x

16. suus1985

suus1985 Lid

8 feb 2015
    29
    0
    1
    Utrecht
    Ja ik ook boven mijn stuitje, maar het kunnen ook mijn darmen zijn, want heb prikkelbare dark syndroom, dus lastig te peilen bij mij. Baarmoedermond is nog steeds hetzelfde hier. Net even lekker schoenen geshopt in de laatste uitverkoop, goede remedie tegen turen:p

17. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    In de buurt van Rott
    Whahaha, ik zou er echt wat van hebben gezegd! Wat goed dat jij je in hebt kunnen houden. Misschien moet je ze de volgende keer ook ff vertellen dat ze erbij onder narcose moeten en weken kunnen blijven bloeden en dat er kans op verklevingen is waardoor ze wellicht nooit meer zwanger kunnen raken.

Ik schroom niet om anderen nog enige normen en waarden bij te brengen hoor! Verbeter de wereld, begin bij jezelf! Als zij de normen en waarden niet van thuis mee krijgen, dan moeten ze ze toch van iemand anders krijgen...

18. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    In de buurt van Rott
    Maar darmen liggen voor in je buik, en je stuitje aan de achterkant. Dus...
    Heb vandaag geen last van testdrang; vanochtend vroeg op en weg, dus geen tijd. En nu geen ochtendurine.
    Heb ook geen gevoelige testen meer in huis (deze zijn onderweg). Alleen nog action en cb digi..

Bovendien kan ik nu beter een aantal dagen wachten. Indien het namelijk een innestelingsbloeding is en mijn innesteling dus recentelijk is, krijg ik nu toch geen (tuur)streepje.

Ik heb de komende 3 dagen invalklussen, dus kan mijn gedachten een beetje verzetten. Ga vrijdag testen dan zit ik op nod+1. Alhoewel een negatieve test dan nog niets zegt, aangezien ik de vorige keer pas nod+5 positief testte...
    Wanneer ga jij testen?

19. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Dames met positieve testen gefeliciteerd!!
    De dames die ongesteld zijn geworden wat balen!!
    Weet helemaal hoe teleurgesteld en verdrietig je er van kan zijn..
    Mijn menstruatie heeft helaas ook doorgezet vant weekend. Wel anders als dat ik gewend ben van mezelf. Want voor mijn doen is het weinig maar wel lang. Mijn vriend zegt ook ach het komt wel, ja lekker makkelijk praten 😒😊
    Wil proberen komende maand iets minder mee bezig te zijn en gewoon blijven genieten van het klussen en niet plannen zeg maar.
    Maargoed op 1 of andere manier kom ik steeds terecht op dit forum 😉
    Voor de Dames op het wachtbankje nog even succes!

20. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    MissSter ik heb precies hetzelfde
    Wilde er afgelopen maand ook niet zo mee bezig zijn, maar ik was constant hier aan het kijken en lezen en voelde vanalles. Dus dat werkt niet Haha Kan wel zeggen ik ga me er niet mee bezig houden, maar dat gebeurt dan toch vanzelf weer wel!

Deel Deze Pagina