Ik ga morgen met een vroege van sensitest testen als de duivels er nog niet zijn. Heb ik toch nog wat van liggen, gratis gekregen bij ovulatietests. Vanmorgen ook gedaan, maar spierwit natuurlijk. Hield me wel weer een uur rustig, maar ik wou dat ik me meer kon inhouden... Maar als dat bloed van gister innesteling zou zijn geweest duurt het nog wel even voor een test positief is lijkt me. Ik zit vandaag op 11 dpo. Ik werk de hele week thuis... Errug handig nu. Ach wel lekker als ik weer ongi word dat ik in mijn joggingbroek kan werken
Hier vanmorgen ook 2 omowitte testen op 11 dpo, probeer het nu van me af te zetten en me er bij neer te leggen dat t niet zo is. Helaas is het niet zo makkelijk als dag het lijkt... Pfff weer niet... Ookal weet ik dat t heus nog wel kan maar t geeft ergens wel rust nu ik mezelf voor houdt dat t niet zo is nu..
Ik kan op rood. Zaterdag en zondag beetje rood bloed gehad en vanaf vandaag is mijn temperatuur ook weer lager dus ik ga er vanuit dat het over gaat deze maand. Helaas.... Iedereen op roze: gefeliciteerd! Geniet er van!
Ja klopt had ik ook! Eerst ging het goed, tot dat ik dacht dat ik "kwaaltjes" had en belande ik weer op het forum 😊 zo lastig om dat te weerstaan..
Knap dat je je hebt ingehouden. Gefeliciteerd voor alle zwangeren. Voor degene die naar de volgende ronde gaan. Sterkte met de rode duivels. Duim voor jullie in de volgende ronde. I k begrijp mijn eigen lijf af en toe echt niet.. Heb vandaag weer veel honger.. Verder voel ik me prima eigenlijk.
Op deze site staat het heel duidelijk beschreven allemaal: De baarmoedermond: tijdens de zwangerschap | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
haai ik meld me ook graag weer aan. 31 jaar, 3e kindje, ronde 6. september miskraam gehad. nod 13 febr groetjes seppie
LadyT: heb jij toevallig ook eens gekletst bij een clubje dat in juli 2011 zwanger raakte? Je naam komt me zo bekend voor Aan je baarmoedermond kunt je helaas niet zien of voelen of je zwanger bent ik dacht dat ook en heb t aan mijn gynaecoloog na gevraagd destijds Hier verder niet veel symptomen.... alleen bij grote boodschap roze verlies maar minimaal en verder niks te bespeuren.... had ik bij zwangerschap van mijn dochter ook dus geeft beetje hoop...borsten voelen wel zachter en voller en dat is normaal wel al meestal weg paar dgn voor nod. En heb serieus menstruatiekrampen na ieder plasje haha voelt ook zwaar bij mijn bmm. Maar dat is ook het enige.... ik weet t echt niet
Haha ik was net op zoek op internet over stand baarmoedermond, woensdag is mijn nod, sinds vanavond is mijn baarmoedermond wat gezakt maar nog wel hard en gesloten denk ik. Pff dit is ronden vier, de laatste dagen duren zo lang, als ik woensdag nog niet Ongi ben ga ik donderdag testen. Maar heb zelf het gevoel dat ik dat niet ga halen
Chips, chips, chips... Ik had me nog zo voorgenomen om me deze ronde niet bezig te houden op het forum, maar nu mijn nod er aan komt kan ik het gewoon niet meer laten en vind ik het te spannend! 😯 Dus zet me maar op de lijst als dat nog kan. NOD 11 februari, Ronde 2 na MK, derde kindje, 29 jaar. Zo, dat is er uit.
Ik zie het ook niet als een zwangerschapssymptoom, maar het viel me op dat de baarmoedermond normaal heel zacht voelt en laag de dagen voor mijn NOD, vandaar dat ik het noemde. Uiteindelijk kan alleen een test uitslag geven helaas Mijn man wordt gek van je, ik mag niet meer naar het toilet tenzij ik echt heel nodig moet plassen, haha! "Of je wordt morgen ongesteld, of niet, that's it", oftewel: doe niet zo moeilijk! Mannen
Mijn rugpijn is ineens weg. Dit is echt niet normaal voor mij. Begin spontaan weer hoop te krijgen. O o o! Wat trap ik er toch snel in. Morgen ga ik gewoon testen, kan geen kwaad, we'll see. Meer meiden die morgen gaan testen? *Duimduim*