Jammer ik wacht vandaag af...maar heb al de ongesteldheid kramp en barstende koppijn. Helaas heb ik altijd vreselijk koppijn bij mn ongi. Dus mn bm bereidt zixh al voor denk ik Komenner nog testen.te turen??
Kimmartijn gefeliciteerd. Mijn test van vanochtend was net zo vaag als die van gisteravond..... Bloeden lijkt op ongi, maar dat is vaak zo volgens ha. Of het was raak en is weer misgegaan, of het is raak en ik moet nog ff geduld hebben. Hoop dat ik het red om vrijdag pas weer te testen...
Gefeliciteerd Kimmartijn!! Spannend Zusje. Nog even volhouden. Het is moeilijk, maar dan weet je het heel zeker. Hier vandaag NOD. Nog geen buikpijn, rugpijn of wat dan ook. Gisteren een beetje oud bloed en nu niets meer. Maar ik verwacht er niets van. Zal vanmiddag wel doorbreken denk ik. (bescherming he ) Anders kan ik morgen altijd nog testen
gefeliciteerd voor de positief getesten! Ik krijg de foto helaas niet zo duidelijk dat jullie de streep goed kunnen zien, maar hij is er echt! De onderste is van avnochtend!
Uploaden denk ik via "reageren". Misschien dat de link het bij anderen wel doet... Edit: ik zie je testjes nu wel! Ik zie zo niets.. Sorry Misschien van iets dichterbij nemen..
Ik ga zaterdag testen, heb het gevoel dat ik ongi ga worden, dus ik wacht nog even af met testen afgelopen weekend negatief getest Alle dames op roze Gefeliciteerd!!! Dames op rood, balen, op naar de volgende ronde. Ik duim voor de rest die nog moeten testen
Ellie zie vaag wat op de laatste kimmartijn ja vette streep haha gefeliciteerd. We wachten nog steeds op de uitbarsting hahaha