Dank jullie wel Voor de felicitaties. Voor degene op rood. Balen hoop echt dat jullie volgende ronde aan de beurt zijn. Heb nu wel wat roze verlies.. Verder iig geen krampen oid.
Proficiat Kimmartijn! @elliebelly: voorzichtig proficiat! Ik zie ook een heel licht streepje. Ik word nu wel heel zenuwachtig voor morgen. De kans op een positieve test is 50/50. En wat als hij positief blijkt, dan kan de rollercoaster aan emoties weer beginnen...
Ik heb altijd veel pijn de eerste dag, echt enorme krampen. Maar wel heel weinig en helderrood bloedverlies. Kan met alleen een inlegkruisje uren doen. Vandaag geen pijn meer, alleen lage rugpijn, maar dat heb ik wel vaker. Ik ga er maar van uit dat het wel goed zit, anders merk ik het wel.
Ik zie bij de onderste ook echt een licht streepje elliebelly! Morgen weer testen, kijken of hij duidelijker wordt. En anders cb digital, ons aller droom
Vanochtend getest... ik durf het bijna niet te geloven.. (foto's worden wel echt stuk onduidelijker) morgen maar weer testen..
bah dames op rood! het blijft een verschrikkelijke spannende tijd voor nod! Ik hoop dat 3 dagen voor nod testen oké is.mijn testen zijn allemaal positief. van de action lichter als de kruidvat 2 voor 5. clear blue digitaal geeft ook aan zwanger 1-2 weken.. x seppie
Wauw! Dames met positieve testen, van harte gefeliciteerd! Ik blijf dat mooi vinden om te zien Dames op rood, balen. Succes in de volgende ronde. Ik heb vandaag ook mijn nod. Gister zei ik tegen ml dat ik toch vandaag wilde gaan testen. Nu durf ik niet meer. Zal wel zelfbescherming zijn, want ben bang voor teleurstelling. We wachten het maar rustig af. Als de menstruatie moet komen dan komt dat vanzelf wel. Misschien denk ik morgen wel weer anders
Ik durf het nog niet helemaal te geloven.. heb net nog en test gedaan maar daar zie ik super vaag wat wat niet eens op foto te krijgen is. Ik denk als ik morgen of overmorgen een duidelijkere test heb dat ik het pas echt helemaal geloof =P
Op de onderste zie ik een licht roze streep, over 2 daagjes nog een testen dan zal die wel oplopen. Hier 1 dag voor nod en nog steeds geen klachten. Ben verbaasd dat ik er nog geen testje tegen aan het gegooid. Vorige maand 4 dagen voor nod al getest. Toen een licht streepje op de uiterst gevoelige test meerdere keren en bij de kruidvat testen omowit. En ook gewoon bezoek gekregen van de rode duivels. Wel anders dan normaal. Nu maar afwachten en dan vrijdag testen als ik heb volhoudt
Meiden die zwanger zijn gefeliciteerd.. Meiden die nog aan het wachten zijn.. succes.. ik duim voor jullie! Meiden die op rood staan.. ik doe met jullie mee helaas. Vandaag echt ongesteld geworden.. bah, op naar de volgende ronde!
zeedauw ik zie em ook! lijkt net op de mijne Morgen idd nog weer een test er tegen aan, hoooopelijk word het streepje dan wat donkerder!
Ja precies, Is het al morgen? =p Moet zeggen dat de foto op mijn mobiel veel duidelijker is dan hoe ie hier op het forum komt te staan.. maar we proberen morgen weer ^_^