Dames, misschien een stomme vraag, maar ik heb sinds vanochtend gigantische harde bulten/schijven in mn borsten (het voelt voor mij een beetje als toen ik borstvoeding gaf zo hard). Normaal gesproken heb ik in de week voor mn nod altijd vreetbuien daar wordt je eng van, heb ik nu niet. Heb veel hoofdpijn.. Zou dit tekenen kunnen zijn? Ik weet niet meer of ik dit bij mn dochter op had... Vindt het vooral van die borsten zo vreemd.. iemand een idee of klinkt het bekend?
Nee sorry ik kan mij niet meer herinneren hoemijn borsten voelden in het begin. Wanneer mag je testen?
Andreake jij? ik ben testen vergeteb te halen. ben vandaag ook nie ongi. Normaal stipt maar heb beetje stress dus tja. Wacht t morgen gewoon af heb nu meer geduld als anders..heel apart. Denk ook kmdat ik er met mijn hoofd niet bij ben. heb wel koppijn en kramp...we zien wel.
Ik ben ook meer geduldiger dan de vorige keer, maar dat zal wel komen door die vals positieve tuurstesten die ik toen had.. lig nu in bed te twijfelen of ik moet testen hihi. Heb vandaag nod maar voel nog steeds niets.. ik heb wel testen in huis dus zit in dubio
gisteren was mijn nod dag dus gisteren en vandaag een test je eraan gewaagd beiden om wit helaas maar nog steeds geen signalen van een naderende ongeveerbegin nu wel een beetje knorrig te worden van deze onzekerheid
Nee onzekerheid is idd niks dametje ik heb nu toch wel zoiets van laat het dan maar komen dan kan ik door naar de volgende ronde 😢
Ik heb getest vandaag en helaas negatief. Ik mag dus op rood. We verliezen de moed niet en gaan voor de volgende ronde! Nogmaals proficiat aan de gelukkigen op roos!
Hier toch maar getest. Binnen 5 min 1 lichte tuurstreep( moelijk te zien op te foto). Morgen of zaterdag nog maar eens een keer testen.
Ik heb vanmorgen ook getest, denk iets heel licht te zien, maar ik kan mezelf ook voor de gek aan t houden zijn! Zaterdag nog maar eens testen en dan met cb hopen dat die wel zwanger geeft...
Ik heb ook ontzettende last van mijn borsten. Ze zijn harder en extreem gevoelig. ook sta ik sinds een paar dagen op met hoofdpijn. ook een vol gevoel in mijn darmen. het is soms net een lichte menstruatie kramp... dus voor mij klinkt het bekend!
Wauww DeBJjJ! Wat super zeg! Een hele dikke vette gefeliciteerd!! Heerlijk voor je zeg! Andreake volgens mij zie ik hem ook! hoop dat de volgende duidelijker is en dan ga ik je echt feliciteren! 😄